۸۴۳۸۳۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

لغو نمایشگاه سلاح نیوزیلند در پی حمله تروریستی

اقدام تروریستی در نیوزیلند باعث شد تا برگزار کنندگان بزرگترین نمایشگاه سلاح در این کشور، تصمیم به لغو برگزاری آن بگیرند.

خبرگزاری فارس: در پی حادثه تروریستی اخیر در شهر «کرایست‌چرچ» نیوزیلند که دستکم ۵۰ کشته بر جای گذاشت، یک نمایشگاه سلاح که قرار بود در شهر «اوکلند» نیوزیلند برگزار شود، لغو شد.

بنابر گزارش روزنامه «تایم»، اوکلند شلوغ‌ترین شهر نیوزیلند است و این نمایشگاه تسلیحاتی، بزرگترین نمایشگاه در کشور بود که قرار بود شنبه آینده برگزار شود با این حال ترتیب‌دهندگان نمایشگاه از لغو برنامه خبر داده‌اند. ادای احترام به قربانیان تیراندازی اخیر و نیز نگرانی در زمینه تامین امنیت، از دیگر مواردی هستند که در توضیح دلیل لغو این برنامه اعلام شده‌اند.

این نمایشگاه که از سال ۲۰۱۴ برگزار می‌شود، هر سال هزاران نفر بازدید‌کننده دارد و فرصتی برای نشان‌دادن تاریخ نظامی این کشور است.

ترتیب‌دهندگان نمایشگاه در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نوشتند: «ما از مزاحمت پیش‌آمده برای همه کسانی که در این نمایشگاه نقش داشتند، اعم از صاحبان خودروهای نظامی، غرفه‌داران و نیروهای دفاعی و سازمان‌های حامی عذر می‌خواهیم.»

حمله اخیر به مساجد شهر کرایست‌چرچ با جمعیتی حدود ۴۰۰ هزار نفر، مرگبارترین تیراندازی در تاریخ نیوزلند به شمار می‌رود. این عملیات تروریستی با محکومیت گسترده جهانی مواجه شد، اما سیاستمداران غربی عمدتا به صدور بیانیه‌هایی در محکومیت کشتار بسنده کرده‌اند. در پی این حادثه، نخست‌وزیر نیوزیلند از تصمیم دولت برای سختگیرانه‌تر کردن قوانین فروش و حمل سلاح در این کشور خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمایشگاه سلاح یعنی حد اعلای ددمنشی تو کشورهای مدعی تمدن و حقوق بشر, اگر متمدن و باشعورید چه نیازی به نمایش و بازاریابی سلاح دارید؟؟؟ بعد میگن اسلام دین شمشیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج