جاباما
۸۴۳۸۷۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جشنواره کن و نتفلیکس به توافق نرسیدند

گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات جشنواره کن و کمپانی نتفلیکس برای امسال نیز به بن بست رسیده و کن ۲۰۱۹ میزبان هیچ فیلمی از محصولات این کمپانی درجشنواره نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات جشنواره کن و کمپانی نتفلیکس برای امسال نیز به بن بست رسیده و کن ۲۰۱۹ میزبان هیچ فیلمی از محصولات این کمپانی درجشنواره نخواهد بود.

جشنواره کن در سال ۲۰۱۸ و به دلیل توافق نکردن با نتفلیکس، در نهایت هیچیک از آثار این کمپانی آمریکایی را در جشنواره نمایش نداد و با فرصت نمایش فیلمی چون «روما»، «سوگلی»، «نخستین انسان» و «ستاره‌ای متولد شده است» را از دست داد.

«روما» ساخته «آلفونسو کوارون» در افتتاحیه جشنواره رقیب یعنی ونیز رونمایی شد و علاوه بر کسب شیر طلای بهترین فیلم به عنوان موفق‌ترین فیلم فصل جوایز سینمایی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در نهایت سه جایزه اسکار را نیز به خانه برد. «سوگلی»، «نخستین انسان» و «ستاره‌ای متولد شده است» نیز در مجموع سه جایزه اسکار کسب کردند.

در حالی که کمتر از دو ماه به آغاز هفتاد و دومین دوره جشنواره کن مانده است، منابع آگاه سینمایی از عدم حضور محصولات نتفلیکس برای دومین سال پیاپی در کن خبر می‌دهند و این به آن معناست که فرصت نمایش آثاری چون «مرد ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» با بازی «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو » و «جوپشی»، جدیدترین ساخته «استیون سودربرگ» با نام «رختشویی» با بازی «مریل استریپ» و « گری اولدمن » و همچنین اقتباس «دیوید میچود» از شکسپیر با نام «شاه» با بازی «بن مندلسون»، «تیموثی شالمی» و «جولادرگارتن» در کن از دست می‌رود.

هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۱۴ تا ۲۵ می (۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد) در کشور فرانسه برگزار می‌شود و امسال «الخاندرو گونزالز ایناریتو» کارگردان برنده اسکار مکزیکی ریاست هیأت داوران بخش رقابتی را بر عهده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج