جاباما
۸۴۳۸۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

محدودیت ترافیکی جاده‌های اصفهان در ایام نوروز

رئیس پلیس راه استان گفت : پلیس راه استان برای تسهیل عبور و مرور و کاهش وقوع تصادفات جاده ای یکسری محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را اجرایی می کند.

خبرگزاری فارس : حسین پورقیصری اظهار داشت: با عنایت به افزایش تردد و حجم افزایشی سفرها در تعطیلات نوروز امسال، یکسری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه از امروز تا ۱۷ فروردین سال آینده اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس‌راه اصفهان افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در کلیه محورهای اصلی ارتباطی استان اصفهان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان داشت: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوزهای مربوطه از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

پورقیصری از ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز طبیعت و در کلیه محورهای برون‌شهری استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: تردد انواع کامیون در محور طبس- اصفهان از ساعت ۷ صبح الی ۱۰ شب مورخه ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه امسال و ۴، ۱۵ و ۱۶ فروردین سال ۹۸ ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه اصفهان اضافه کرد: تردد انواع کامیون در محور قدیم کاشان-قم از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ شب مورخه ۲۹ اسفند امسال ممنوع است و همچنین تردد در محور نائین _خور نیز از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ شب مورخه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و تاریخ‌های ۴، ۹، ۱۱، ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه سال آینده ممنوع است.

وی تأکید کرد: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور گرفته‌اند، در کلیه محورهای استان اصفهان از ساعت ۷ امروز تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه مورخه ۵ فروردین سال آینده و از ساعت ۷ صبح روز پنج‌شنبه مورخه ۸ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز یک‌شنبه ۱۸ فروردین ماه سال آینده ممنوع است مگر مواردی که محموله ترافیکی دارای ضرورت ملی باشند.

پورقیصری اظهار داشت: تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی از امروز تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه مورخه ۵ فروردین و ساعت ۷ صبح روز پنج‌شنبه مورخه ۸ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۸ فروردین سال آینده ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش‌بینی‌نشده در محورهای تحت پوشش استان اصفهان و به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، پلیس‌راه اصفهان به صورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع‌رسانی تصمیمات مقتضی را اتخاذ می‌کند و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع داده می‌شود و به صورت مقطعی رفع محدودیت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج