۸۴۴۰۰۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

موسیقی هانس زیمر افسانه‌ای برای شنزار

هانس زیمر که سابقه‌ درخشانی در خلق موسیقی متن آثار علمی-تخیلی دارد، انتخابی خوشایند برای فیلم "شنزار" به نظر می‌رسد.

ایران آرت: "هانس زیمر" در کنار "جان ویلیامز" یکی از آهنگسازان مدرن است که نامش در کنار هر فیلمی به جذابیت آن می‌افزاید. او آهنگساز برنده‌ی اسکاری است که موسیقی فیلم‌هایی نظیر "شیر شاه"، "تلما و لوئیز"، "گلادیاتور"، "تلقین"، و بسیاری دیگر را خلق کرده و اکنون باید اثر علمی-تخیلی دیگری برای "دنی ویلنوو" بسازد.

موسیقی هانس زیمر افسانه‌ای برای شنزار

برادران وارنر رسماً اعلام کرد فیلمبرداری "شنزار" (Dune) که از رمان کلاسیک "فرانک هربرت" اقتباس شده، به تازگی کلید خورده و تأیید کرده که زیمر آهنگسازی فیلم را برعهده دارد. به گزارش سی نما، علاوه بر این، خلاصه‌ی داستان رسمی فیلم هم منتشر شده و سازندگان از احتمال پیوستن "چانگ چن" ستاره‌ی فیلم "ببر خیزان، اژدهای پنهان" به دیگر ستارگان خبر داده‌اند.

زیمر که سابقه‌ی درخشانی در خلق موسیقی متن آثار علمی-تخیلی دارد، انتخابی خوشایند برای این فیلم به نظر می‌رسد. آهنگسازی فیلمی که در سال ۱۹۸۴ بر اساس این رمان فانتزی ساخته شد به گروه پاپ Toto و "برایان اینو" سپرده شده بود.

ویلنوو که فیلم‌های علمی-تخیلی "ظهور" (Arrival)، "بلید رانر ۲۰۴۹" (Blade Runner 2049) و "زندانیان" (Prisoners) را در کارنامه دارد، بازیگران فوق‌العاده‌ای برای این فیلم گرد هم آورده و در صورتی که "چانگ چن" هم با استودیو به توافق برسد، بازیگر بزرگ دیگری به فهرست افزوده می‌شود. تاکنون حضور "تیموتی شالمه"، "ربکا فرگوسن"، "اسکار آیزک"، "جاش برولین"، "استلان اسکارزگارد"، "دیو باتیستا"، "زندایا"، "دیوید دستمالچیان"، "شارلوت رمپلینگ"، "جیسون موموآ" و "خاویر باردم" در فیلم قطعی شده است.

دیگر بازیگری که به فیلم اضافه شده "استیون هندرسون" است که بازی او در فیلم "حصارها" (Fences) در کنار "دنزل واشینگتن" و نقش کشیش فیلم "لیدی برد" را باید به یاد داشته باشید. "کوین جی. اندرسون" نویسنده‌ی آثار علمی-تخیلی نیز به عنوان مشاور هنری در این پروژه مشغول به کار شده. اندرسون پیش‌درآمد رمان "شنزار" را با همکاری فرزند "فرانک هربرت" به نگارش درآورد، بنابراین درک عمیقی از داستان فیلم دارد.

طبق آخرین شنیده‌ها "گرگ فریزر" فیلمبردار "روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان" و "سی دقیقه پس از نیمه شب" (Zero Dark Thirty) فیلمبرداری پروژه را برعهده خواهد داشت و ویلنوو این بار با "جو واکر" فیلمبردار "ظهور" و "بلید رانر ۲۰۴۹" همکاری نخواهد کرد. "پل لمبرت" نیز که دو بار با "اولین انسان" و "بلید رانر ۲۰۴۹" برنده‌ی اسکار شده به عنوان سرپرست جلوه‌های ویژه در این فیلم مشارکت می‌کند. ویلنوو پیش‌تر اعلام کرده بود که این فیلم مانند "جنگ ستارگانی برای بزرگسالان" خواهد بود.

"شنزار" در تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۲۰ در آمریکا اکران می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج