جاباما
۸۴۴۰۳۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کاسیاس: دوست دارم به لالیگا برگردم

سنگربان تیم فوتبال پورتوی پرتغالی برای بازگشت به لیگ دسته اول فوتبال کشورش ابراز تمایل کرد.

خبرگزاری تسنیم: ایکر کاسیاس با وجود ۳۷ ساله شدن هنوز برای ادامه دادن به دوران بازیگری و رؤیای بازگشت به تیم ملی اسپانیا تمایل دارد.

کاسیاس که ۱۶ سال پرافتخار را در رئال مادرید سپری کرد و با این تیم ۵ قهرمانی در لالیگا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، سال ۲۰۱۵ کهکشانی‌ها را به مقصد پورتو ترک کرد. قرارداد او با تیم پرتغالی در انتهای فصل به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود که قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کند با این وجود او می‌گوید رؤیای بازگشت به فوتبال کشورش را دارد و امیدوار است تیمی به او پیشنهاد دهد تا به ۵۱۰ بازی‌اش در لالیگا اضافه کند.

کاسیاس به خبرنگاران گفت: من به اندازه کافی از این شانس برخوردار بوده‌ام که در لالیگا رقابت کنم و متأسفانه الان دیگر آنجا نیستم. کاری که من در مادرید انجام دادم، تکرارش بسیار سخت است. تجربه دوباره آن موفقیت‌ها بسیار دشوار خواهد بود. دوران من در رئال مادرید به تاریخ پیوسته است اما من دوست دارم که به لالیگا برگردم.

تقریباً سه سال از آخرین بازی که کاپیتان اسپانیای قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۰ برای تیم ملی کشورش بازی کرد، گذشته است و بسیاری از هم‌تیمی‌های هم‌نسل او به دوران بازیگری‌شان در رده ملی پایان داده‌اند. کاسیاس اما هنوز امیدوار است که لوئیس انریکه او را به اردوی «لاروخا» دعوت کند.

کاسیاس افزود: تیم ملی برای من یک ماجرای تمام شده نیست. برخلاف دیگر هم‌تیمی‌هایم، من هنوز از تیم ملی کناره‌گیری نکرده‌ام. من فکر می‌کنم که وضعیت من با سایر دروازه‌بان‌ها‌ فرق دارد اما من به تصمیمات سرمربی‌ای که معتقد است باید به دیگر بازیکنان فرصت بدهد، احترام می‌گذارم چون تشخیص او این است که سایر بازیکنان وضعیت‌شان بهتر است با این حال من هم انگیزه دارم. چرا نداشته باشم؟ مثلاً خسوس ناواس نشان داد که می‌تواند به تیم ملی برگردد و من برای او خوشحالم.

کاسیاس در پایان از بازگشت زین‌الدین زیدان به کادر فنی رئال مادرید ابراز خرسندی کرد و افزود: ورود زیدان با توجه به چیزهایی که در سال‌های گذشته کسب کرده، دلیلی برای خوشبیتی و اشتیاق تمام هواداران رئال مادرید شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ¤▪پاسارگاد▪¤

      میگم‌ قحطی عکس کاسیاسه....که اومدید
      عکس بازیکن بسکتبالو رو تیتر خبری گذاشتین!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج