۸۴۴۰۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ترافیک سنگین در محور هراز

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد و گفت: مسافران با تقسیم سفرهای خود برای عزیمت به شهرهای شمالی از محور فیروزکوه تردد کنند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد و گفت: مسافران با تقسیم سفرهای خود برای عزیمت به شهرهای شمالی از محور فیروزکوه تردد کنند.

سرهنگ سیاوش محبی در خصوص محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه اظهار داشت: با شروع دور اول سفرهای نوروزی ترافیک در محور هراز از صبح امروز پرحجم شد و هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور هراز هستیم.

ترافیک سنگین در محور هراز

محبی در ادامه با تاکید بر زمان بندی سفر برای کاربران جاده‌ای اظهار داشت: مسافران برای سفرهای خود در زمان تعطیلات مدیریت زمان داشته باشند، حجم بالای مسافر در این ایام و عدم گنجایش مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی کشور، ترافیک سنگین را به دنبال دارد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از مسافران خواست با تقسیم سفرهای خود برای عزیمت به شهرهای شمالی از محور فیروزکوه نیز تردد کنند.

وی گفت: بسیاری از کاربران جاده‌ای با تصور سبک بودن ترافیک، شب هنگام سفر خود را آغاز می‌کنند، حرکت همزمان خودروها در مسیرهای مشترک ترافیکی فوق سنگین را در جاده‌های پر تردد ایجاد می‌کند.

محبی خاطرنشان کرد: مسافران با توقف در کنار جاده و یا بازگشت و عبور از مسیرهای جایگزین زمان سفر و میزان معطلی خود را در ترافیک کاهش بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج