۸۴۴۱۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

افشاگری فتحی؛ استقلال از آسیا حذف شده بود!

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره یکی از مشکلاتی که این باشگاه در سال ۹۷ با آن مواجه بود، توضیح داد.

ایسنا: امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مدت زمانی که در سال ۹۷ در این باشگاه فعالیت کرد، گفت: من از ابتدای فصل فوتبال به خانواده استقلال وارد شدم که باعث خوشحالی بنده است. باشگاهی که بیش از ۴۰ سال هوادارش بودم و با خوشی‌هایش شاد شدم و با شکست‌هایش ناراحت شدم. امیدوارم توانسته باشم خوشحالش کنم. اوایل حضور بنده کار سختی داشتیم اما با کمک کادرفنی، بازیکنان و هواداران روزهای خوبی برای استقلال ساختیم. امیدواریم با کمک همه به جایگاه‌های بالاتری برسیم.

او درباره مشکلاتی که استقلال در کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشت، توضیح داد: من هنوز در این خصوص صحبت نکردم و ناگفته‌هایی دارم. روزهای سختی بر ما گذشت. دوستان ما در فدراسیون فوتبال و به خصوص آقای مهدی (رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای) می‌دانند که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خصوص قسمت Club Licensing رسماً اعلام کردند که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است. این موضوع را به صراحت اعلام کردند. من به همراه خطیر در AFC حضور پیدا کردیم و جلسات زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: یک بار آقای خطیر و مهدی هم ۱۰ ساعت جلسه داشتند که باز هم برای صدور مجوز راضی نشدند. پس از آن در ایران جلسات متعددی در وزارت ورزش داشتیم. واقعاً باید از شخص وزیر ورزش، دکتر داورزنی، جناب داوری و دوستانمان در فدراسیون فوتبال تشکر ویژه کنم. یک کار ناممکن با یک تلاش جمعی ممکن شد. یک رایزنی پشت پرده با مسئولان AFC و تلاش‌های زیادی در باشگاه این موضوع حل شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: از همه عزیزانی که ما به آن‌ها بدهکار بودیم تشکر می‌کنم که ما را در کسب این مجوز کمک کردند. این موضوع یک خانی بود که با عزم دسته‌جمعی و ملی از فدراسیون فوتبال تا وزارت ورزش و باشگاه حل شد. امیدوارم در سال آتی این مشکلات را نداشته باشیم.

فتحی در پایان درباره ناگفته‌هایی که به آن اشاره کرد، بیان کرد: اجازه دهید که در این روزهای پایانی سال، کام هواداران را تلخ نکنیم. ناگفته‌ها به جاهایی مربوط می‌شود که دوستان ناخن خشکی می‌کردند و از یک قران، دو هزار هم نمی‌گذشتند. با این حال برخی از دوستان بزرگی کردند و دو سوم طلب شان را بخشیدند. اگر بخواهم اسم بیاورم ممکن است نام برخی از قلم بیفتد. یکی از آن‌ها وقتی من چکش را دادم و او هم امضا کرد که دیگر طلبی ندارد، به من گفت که اگر فکر می‌کنید که عزیز دیگری به این پول نیازمند است این پول را به او بدهید. این از لحظه‌هایی بود که خستگی از تن آدم در رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کچل پس به کیسه ها بگو وزیر طرف کیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کیسه کش ها. حسادت کور ور وبی فکرشان کرده وهر چی بگی فایده نداره. مثل ایته که یاسین در گوش خر بخوانید. فرق است بین خر تا کسی که خودش را به خریت میزند.

      • دکوراد

        خوبه هیچ موقع ماه پشت ابر نمی‌مونه اون از افشا گری ملکی که از وزیر کلی پول گرفتن اون از فتل بنگی که صراحتا گفت وزیر چقدر کمک کرده اینم از این کچل که اعتراف کرده اگر وزیر نبود الان باید جام باشگاه های آسیا رو در تلویزیون میدیدن حالا وزیر پرسپولیسی هست یا نه کیسه های پرو

      • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

        نه فقط وریر،فدراسبون،کمبته صدور مجوز،ای آف سی پشت پرده.چه خبر ه کله پز

    • بدون نام

      آقای فتحی زمانیکه دربی را 3 بر 0 به نفع کیسه کردی آیا وجدانت را قاضی قرار دادی؟

    • بدون نام

      وای وزیر پرسپولیسی

    • بدون نام

      راستی تیم حکومتی کیه

    • بدون نام

      حالا خوبه خودشون گند خودشونو در میارن و بازم هواداران هوچی کیسه میگن ما تین محبوب حکومت نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محسن فیروزی

      وزیر پرسپولیسی

    • بدون نام

      تیم حکومتیه دیگه

    • ج

      میخوادبگه هم واسه همه ثابت شده وهم همه میدانن که تیم استقلال حکومتی ونورچشمی وزیرورزش وفدراسیون فوتبال ایران است
      آخرین بازی بانساجی وقتی دیدن استقلال نمیتونه گل بزندواسش پنالتی گرفتن

    • مموتی گلو

      عجب ..وزیر ورزش که پرسپولیسی بود چی شد ..

    • تفا

      مرده شور ببرن هرچی پرسگولیسی هست

    • مسعود

      خوب شما که هیچ پولی نداشتین وبهمین دلیل هم از لیگ آسیا حذف شده بودین، پس پول از کجا آوردین؟ چرا از وزارت ورزش تشکر میکنی؟ پس پول خرید29 بازیکن رو ازکجا آوردین؟ afcکه دیگه مثل فدراسیون ایران قسطی نیست!!!.

    • بدون نام

      این از بی لیاقتی فتحی و کسانی ست که وزیر واسه مدیریت استقلال انتخاب کرد،اقای فتحی شما عضو هیئت مدیره بودید،اینقدر بی لیاقت و اشغال بودید که استقلال و نابود کردید،اقای فتحی با اون تیم یکدست پارسال چکار کردید؟؟؟اقای فتحی سالانه حدون60ملیون پول هواداران و چکار کردید؟؟نه بدهی پرداخت کردید نه پول بازیکنان ،پس اون همه پول کجا رفت؟؟؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره راست میگی
        مدیریت پرسپولیس ک انتخاب وزارت ورزش بودی اون تیم پارسالو چکار کردی چرا امیری و احمدزاده و صادق محرمی و مسلمانو... فراری دادی غیرازاینک باید بخواست وزارت عمل میکردی وزارت دستور داده بود حالاک پرسپولیس از بازیکن گرفتن محرومه بهترین وقت برای ضربه زدن به پرسپولیسه و شماهامدیریت پرسپولیس بافراری دادن۶ بازیکن اصلی پرسپولیس به بهترین شکل ماموریت تخریب پرسپولیسو انجام دادین
        راستی با بشتربودن پرسپولیسا تو سامانه هواداری اگ استقلال۶۰ میلیارد داره شماحداقل با۷۰ میلیارد چکارکردید با پاداش نایب قهرمانی آسیا چی
        ۲۹تابازیکنم ک نگرفتیدکلا۶ تا گرفتید ک ۷تاهم بیرون کردید
        پولا رو دادید وزارت بده استقلال؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج