جاباما
۸۴۴۱۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رضاییان: از حضور در تراکتورسازی بی‌خبرم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد با وجود قول‌هایی که برای تزریق پول به این باشگاه تا قبل از ۲۰ اسفند ماه دریافت کرده، اما این اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری تسنیم: بهرام رضاییان در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره مشکلات مالی نماینده جم در لیگ برتر و اینکه قبل از عید نوروز پرداختی به بازیکنان انجام نشد، اظهار داشت: متأسفانه با وجود قول‌هایی که به ما داده شده بود، هیچ پولی به حساب باشگاه نیامد و نتوانستیم به بازیکنان، کادرفنی و کادر اجرایی پولی پرداخت کنیم.

در این خصوص خانم الماسی، نماینده مردم جم در مجلس شورای اسلامی و همچنین آقای سیدپیروز موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تلاش‌های زیادی انجام دادند و پیگیری‌های متعددی کردند. حتی آنها قول‌هایی گرفته بودند که قبل از بیستم اسفند ماه به تیم پول تزریق شود، اما متأسفانه این کار انجام نشد.

رضاییان: از حضور در تراکتورسازی بی‌خبرم

وی ادامه داد: ما با قوانین نفت و گاز کاملاً آشنا هستیم، اما با این همه پتانسیلی که در منطقه وجود دارد، انتظار حمایت داریم. شرکت‌های فعال در منطقه باید به فکر محیط پیرامونی خودشان نیز باشند و در شرایطی که همه می‌دانند مردم منطقه دغدغه‌ای جز تیم فوتبال پارس جنوبی ندارند، اما شب عید کمکی به تیم انجام نشد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی همچنین گفت: شب عید نوروز است و وظیفه‌مان بود که طبق قولی که به بازیکنان و کادرفنی داده بودیم، درصدی از قراردادهای‌شان را پرداخت کنیم تا دست خالی نزد خانواده‌های‌شان نروند، اما متأسفانه با وجود امیدواری زیاد در دقیقه 90 همه چیز برعکس شد.

رضاییان با گلایه از برخی شرکت‌ها تأکید کرد: در سال 97 بعضی شرکت‌ها حمایت کردند و کمک‌هایی انجام دادند، اما بعضی که قول داده بودند تا شب عید پول بدهند، بی‌مهری و بدقولی کردند تا این شرایط سخت پیش بیاید. من فقط امیدوارم همکاری‌های لازم انجام شود تا این تیم با قدرت بماند و به کارش ادامه دهد. شرایط برای‌مان سخت شده و باید حمایت‌ها انجام شود تا موجبات دلخوشی مردم استان بوشهر و به خصوص شهرستان جم را فراهم آوریم.

وی در پایان درباره شایعه مدیرعاملی‌اش در باشگاه تراکتورسازی افزود: من از این موضوع بی‌خبر هستم. هیچ صحبتی با من نشده است و در حال حاضر تمام دغدغه‌ام حل مشکلات مالی پارس جنوبی و مصائب بازیکنان و کادرفنی تیم خودمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو اگر مدیر لایقی بودی بنگر لونکی را در تیمت نگه نمیداشتی تا در هر بازبی به نفع لنک بازی بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج