۸۴۴۲۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یوونتوس، پا را از روی گاز برندار!

یوونتوس در روز یکشنبه شکست غیرمنتظره ای را برابر جنوا متحمل شد.

وبسایت نود: به نقل از آاس، بعد از گذراندن هفته ای جادویی و خاطره انگیز که در آن یوونتوس با هت‌تریک کریس رونالدو شکست برابر اتلتیکومادرید را جبران کرد و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید، آن ها در این آخر هفته سقوط سختی را تجربه کردند.

یوونتوس که روز یکشنبه به جنوا رفته بود، در روزی که کریس رونالدو مشغول استراحت بود با ۲ گل مغلوب حریف خود شد تا بالاخره آخرین تیم شکست ناپذیر لیگ های معتبر اروپایی نیز تسلیم شود. با این حال، این شکست خللی در روند شاگردان مکس آلگری ایجاد نخواهد کرد.

یوونتوس همچنان ۱۵ امتیاز با نزدیک ترین تعقیب کننده اش، ناپولی، فاصله دارد و کمتر کسی در هشتمین اسکودتوی متوالی بیانکونری تردید دارد. اما یوونتوس در راه این قهرمانی می‌تواند ۳ رکورد را تغییر دهد.

یووه بعد از گذشت ۲۸ هفته از رقابت های فصل ۱۹-۲۰۱۸، ۷۵ امتیاز کسب کرده و ۱۰ بازی نیز در پیش دارد. رکورد بیشترین امتیاز در طول یک فصل در تاریخ سری آ در اختیار یوونتوس آنتونیو کونته در فصل ۱۴-۲۰۱۳ با ۱۰۲ امتیاز است. پیروزی در هر ۱۰ بازی باقی مانده شاگردان آلگری را به امتیار ۱۰۵ خواهد رساند و ۹ برد و یک تساوی، آن ها را ۱۰۳ امتیازی خواهد کرد.

رکورد بعدی مربوط به زودهنگام ترین قهرمانی است. رکورد سریع ترین قهرمانی در سری آ متعلق به اینتر فصل ۰۷-۲۰۰۶ است که پنج هفته زودتر از پایان رقابت ها قهرمانی خود را مسجل کرد. اگر همه چیز مطابق خواسته بانوی پیر پیش برود، یووه می‌تواند ۶ یا ۷ هفته زودتر جشن قهرمانی را بر پا کند. البته باقی ماندن همین اختلاف ۱۵ امتیازی، یوونتوس را همانند اینتر در فاصله ۵ هفته تا پایان به قهرمانی خواهد رساند. (با توجه به مزیت بازی رودررو)

۲ گلی که یوونتوس در ورزشگاه لوییجی فراریس دریافت کرد، شمار گل های خورده یووه در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را به عدد ۱۹ رساند. البته این کاری بسیار غیرممکن به نظر می‌رسد اما چنانچه یووه تا پایان فصل هیچ گلی را دریافت نکند، می‌تواند رکورد کمترین گل خورده در طول یک فصل را از آن خود کند. این رکورد با ۲۰ گل مشترکا در اختیار یوونتوس فصل های ۱۲-۲۰۱۱ و ۱۶-۲۰۱۵ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج