۸۴۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رازهاي خانه‌داري از زبان مارتا استوارت و بارباراكينگ

اين گياهان آپارتمانی شما را آرام مي‌كنند

استفاده از گياهان خانگي و آپارتماني در دكوراسيون خانه علاوه‌بر آن‌كه جلوه‌اي شاد، زيبا و با طراوت به خانه‌تان مي‌بخشد، در پاكسازي هواي محيط و افزايش ميزان آرامش اعضاي خانواده نيز بسيار موثر است.

اين گياهان آپارتمانی شما را آرام مي‌كنند

اين گياهان آپارتمانی شما را آرام مي‌كنند

اين گياهان شما را آرام مي‌كنند

استفاده از گياهان خانگي و آپارتماني در دكوراسيون خانه علاوه‌بر آن‌كه جلوه‌اي شاد، زيبا و با طراوت به خانه‌تان مي‌بخشد، در پاكسازي هواي محيط و افزايش ميزان آرامش اعضاي خانواده نيز بسيار موثر است. تنها نكته‌اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه سعي كنيد از گياهان آپارتماني كه برگ‌هاي گرد و آويزان دارند بيشتر در خانه استفاده كنيد. اين گياهان در مقايسه با گياهان خانگي كه برگ‌هايي نوك تيز دارند آرامش بيشتري را به افراد خانواده منتقل مي‌كند و در عين حال جذابيت و زيبايي بيشتري دارد.


سعي كنيد از گياهان آپارتماني كه برگ‌هاي گرد و آويزان دارند بيشتر در خانه استفاده كنيد. اين گياهان در مقايسه با گياهان خانگي كه برگ‌هايي نوك تيز دارند آرامش بيشتري را به افراد خانواده منتقل مي‌كند.


اين گياه با چاقي دشمن است

گل‌ها و گياهان آپارتماني كه رنگ‌هاي گرم مثل قرمز، نارنجي، بنفش و صورتي دارند تاثير زيادي در افزايش تحرك و پويايي افراد خانواده خواهند داشت. مشاهده اين گل‌ها هر روز و شب در خانه علاوه‌بر آن‌كه موجب افزايش محبت و عشق ميان اعضاي خانواده مي‌شود به افزايش انرژي، تكاپو و تحرك افراد نيز كمك مي‌كند. بسياري از مردم در كشورهاي آسيايي بر اين باورند كه تماشاي اين گل‌ها تنها براي چند دقيقه در طول روز و شب موجب پيشگيري از ابتلا به اضافه وزن و چاقي مفرط مي‌شود.


بيماري‌ها را از خانه دور كنيد

گياهان و گل‌هاي آپارتماني كه برگ‌هايي بزرگ و آبدار داشته و به‌اصطلاح شاخ و برگ‌هاي بيشتري در مقايسه با ديگر گياهان خانگي دارند و ميزان سبزي در آن‌ها محسوس‌تر است، قابليت بيشتري در پاكسازي هوا و فراهم كردن محيطي سالم براي افراد خانواده شما دارند. اين گياهان علاوه‌بر آن‌كه بر سلامت جسم و روح ساكنان خانه اثر مي‌گذارند، جريان انرژي مثبت را در خانه افزايش مي‌دهند و روابط اعضاي خانه را صميمانه‌تر مي‌كنند.


گل‌هاي اين رنگي انتخاب كنيد

با قرار دادن برخي از گياهان و گل‌هاي آپارتماني كه برگ‌هاي گرد دارند و رنگ آن‌ها ميان طيف‌هاي خاكستري، آبي و حتي مشكي در نوسان است، مي‌توانيد سلامت را به خانه بياوريد. اين گل‌ها علاوه‌بر آن‌كه مي‌توانند حس شادابي و نشاط را به اطرافيان خود بدهند، تاثير زيادي در افزايش مثبت‌انديشي افراد خانواده دارند. مهم‌ترين نكته‌اي كه درباره اين گياهان وجود دارد اين است كه بايد اين گل‌ها در قسمت شرقي خانه جاي بگيرند تا با طلوع خورشيد زودتر از ديگر گياهان آپارتماني‌تان كه به فرزندخواندگي پذيرفته‌ايد با آفتاب روبه‌رو شوند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

اين گياهان آپارتمانی شما را آرام مي‌كنند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج