۸۴۴۳۰۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آخرین جزئیات حوادث جوی در استان‌های شمالی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان‌های شمالی، گفت: ۲۲ شهر در مازندران و گلستان درگیر برف، کولاک و سیل شده است.

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان‌های شمالی، گفت: ۲۲ شهر در مازندران و گلستان درگیر برف، کولاک و سیل شده است.

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با آخرین جزئیات حوادث جوی در استان‌های شمالی اظهار داشت: ۱۲ شهرستان آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، جویبار، چالوس، ساری، سوادکوه، قائمشهر، گلوگاه، نکا و نوشهر در مازندران درگیر این حادثه شده است.

وی افزود: بیش از ۵۸۰۰ نفر در شهر، روستا و محور کوهستانی مازندران امدادرسانی شده و ۲۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: امدادرسانی در این استان ادامه دارد و ۳۳۷ خودروی گرفتار در برف مسافران رهاسازی، ۲۸۳ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

فتحی گفت: ۱۰ شهرستان آزادشهر، آق‌قلا، بندر گز، بندر ترکمن، علی‌آباد، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبد کاووس و مینوشهر در استان گلستان نیز درگیر سیل، آب‌گرفتگی، برف و کولاک است که ۴۷۰۰ مسافر در ۴۰ شهر، روستا و محور کوهستانی امدادرسانی شده‌اند.

وی بیان داشت: ۳۵۳ خودروی گرفتار در برف رهاسازی، ۷۰ واحد مسکونی از آب تخلیه و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: ۵ شهرستان میامی، دامغان، سرخه، شاهرود و مهدی‌شهر نیز در سمنان به شدت درگیر برف و کولاک شده و ۱۳۰۰ مسافر در ۱۲ محور امدادرسانی شده‌اند.

وقوع سیل، برف و کولاک در 27 استان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در ۲۷ استان کشور، گفت: ۵۵ نفر به دلیل حوادث جوی مصدوم و ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور اظهار داشت: ۲۷ استان آذربایجان شرقی و غربی، همدان، هرمزگان، مرکزی، مازندران، لرستان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، کردستان، قم، قزوین، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، زنجان، خوزستان، خراسان شمالی و جنوبی و رضوی، چهارمحال و بختیاری، تهران، ایلام، اصفهان و اردبیل متأثر از این حادثه شده است.

وی افزود: بیش از ۲۰ هزار نفر در ۲۶۲ شهر و روستا و محور کوهستانی طی سه روز گذشته به دلیل این حادثه امدادرسانی شده و ۳۵۰۰ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: بیش از ۵۵ نفر به دلیل وقوع سیل، آب‌گرفتگی، برف و کولاک مصدوم شده و ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند. همچنین یک نفر در منطقه مه‌ولات مفقود شده که تلاش برای جست‌وجو و نجات آن ادامه دارد.

سلیمی گفت: بیش از ۱۲۰۰ خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده و ۴۵۳ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

وی بیان داشت: تعداد زیادی پتو، چادر، موکت، نایلون و بسته‌های غذایی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده و امدادرسانی در مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج