جاباما
۸۴۴۴۴۶
۲۲ نظر
۵۰۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۵
پ

چرا کی روش از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرد؟

کارلوس کی‌روش برای دریافت طلب ۸۰۰ هزار دلاری خود از فدراسیون ایران شکایت کرده است و او دلیل این تصمیم را بی احترامی فدراسیون ایران می‌داند.

خبرآنلاین: کارلوس کی‌روش برای دریافت طلب ۸۰۰ هزار دلاری خود از فدراسیون ایران شکایت کرده است و او دلیل این تصمیم را بی احترامی فدراسیون ایران می‌داند.

تنها دو ماه پس از پایان همکاری مهدی تاج و کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران، روابط این دو رو به سردی گذاشته است.

کی‌روش که حالا همراه با تمام تیم دستیارانش در تیم ملی ایران، هدایت یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال جهان یعنی کلمبیا را بر عهده گرفته است، از رئیس سابقش به شدت دلخور است و حتی از مرد واسط این رابطه هم گلایه‌های تندی دارد.

او به دلیل تحریم‌های اقتصادی در ایران، در یک سال اخیر با مشکلاتی برای رسیدن به پول‌هایش مواجه بود و حالا هم ۸۰۰ هزار دلار از فدراسیون ایران طلب دارد که دقیقاً حقوق دوره کاری پس از جام‌جهانی تا جام‌ملتهای آسیای این مربی است.

مهدی تاج که این روزها همراه با همکارانش در تلاش است آینده فوتبال ایران را با یک مربی جدید کلاس جهانی بسازد، با شکایت مرد پرتغالی بی شک چالش‌های بزرگ‌تر خواهد داشت.

او که پس از اتفاقات مربوط به قانون بازنشستگان و فشارهای قانونی که عدم استعفای یارانش در هیأت رئیسه به فدراسیونش وارد کرده است، با چالش بزرگ مالی روبرو شده است.

مشکلات اقتصادی داخلی سبب شده تا آنها در پرداخت هزینه‌های ریالی با مشکل روبرو باشند و از سوی دیگر تحریم‌ها هم چالشی برای‌شان شده که نمی‌گذارد دلارهای‌شان را بگیرند.

این اتفاق سبب شده تا تیم ملی بی مربی باشد و مرد اصفهانی فقط بگوید با مربی آینده به جمع بندی رسیده است تا اقلاً فشار افکار عمومی را کم کند اما از سوی دیگربه طلبکارانش یا ناچار است پاسخ ندهد و یا اینکه از آنها فرصت بخواهد.

ولی همین جواب‌های سربالا و البته احتمالاً اخبار مربوط به مذاکرات با گزینه‌های جدید که جذب شأن در همان وهله اول چند صدهزار دلاری نیاز دارد، سبب شده تا کارلوس کی‌روش در پی گرفتن مطالباتش از راه‌های قانونی باشد.

مرد پرتغالی در پاسخ به پرسش خبرآنلاین درباره اینکه آیا از فدراسیون ایران شکایت کرده، این متن را فرستاده که تاکید دارد از جواب‌های سربالای مهدی تاج دلخور شده و شکایت کرده است.

او در پیامش نوشته است: «متاسفانه تقریباً ۲ دو ماه بعد از خروج من از ایران، آقای تاج (فدراسیون فوتبال ایران) من را مجبور کرد تا پرونده را در فیفا و afc پیگیری کنم چرا که گزینه دیگری وجود نداشت.

در ۸ ماه گذشته، من به دفعات و طرق مختلف تلاش کردم که یک پاسخ و راه حل از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کنم اما هیچ پاسخ و راه حلی به من ارائه نشد. تمام قول‌های اقای تاج و دکتر اسلامیان پوچ از آب در آمد و متأسفانه این پاسخ‌ها بویی از ارزش و احترام به قول و قرار، نبرده‌اند.

اکنون نیز من تنها با سکوت و بی‌تفاوتی آقای تاج و فدراسیون فوتبال ایراد مواجه شده‌ام.این مزدی بود که آقای رئیس در قبال وفاداری، دوستی، تعهد و تمام اقدامات و خدماتم در تیم ملی به من پرداخت کرد.

بسیار متاسف هستم و از موقعیت شرمسار کننده و بسیار خجالت‌آوری که آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مسبب اصلی آن بوده، ناراحت و غمگینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      بیو برو جمش کن باو

    • بدون نام

      اولا 900هزاردلارنه 800هزاردولار بعدش حقش خواسته میخـاستن حقشوبرا آقایون ببخشن که خرج زن وبچه هاشون کنن که پزش تو شبکه ها مجازی به مردم بدن

    • بدون نام

      این سواله ؟این همه مدت پولشو ندادید یعد یکی مثل مازیار ناظمی هم زبون درازی میکنه و متلک هم میندازه چندین ماه پول بدبخت و ندادید بعد تازه حرف از مورینیو و کلینز من و زیدان هم میزنید یعنی پول داریم پیش بدیم به اونها اما پول کیروش و که از جام جهانی تا الان ندادیم نداریم.. چطور برانکو یک ماه پولش دیر شد خواست تمرین و تعطیل کنه اون حق داره بعد این اقا با این همه توهینی که بهش شده و میشه نه ؟

    • بدون نام

      اگه دلار و ۱۲ هزارتومن در نظر بگیریم یعنی ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون باید بهش بدن

    • بدون نام

      بنده خدا وقتی می شنود هر روز تو کشورمان اختلاسهای کلان رخ می دهد ترسیده که نکنه چیزی برای طلبش نماند وهمه پولهای ایران به غارت برود.

    • مرتضی

      تبریک آقای تاج!!!!

    • شهرام علیزاده

      ما جماعت ایرانی خوش استقبال وبدبدرقه در دنیا معروفیم حیف از اینکه نام نیک مردمان ایرانی توسط مسولان بی کفایت به هدر میره

    • بدون نام

      درود بر شرف علی کریمی وکسانی که این اجنبی را زود وبهتر شناختند وبه فدراسیون فوتبال هشدار دادند که به این اجنبی اینقدر احترام نگذارید که لیاقت این همه احترام را ندارد ولی کو گوش شنوا. حالاکیسه کش ها یی که طرفدار این مردک مافیایی بودند وعلی کریمی وپرفسور برانکو را سرزنش می کردند واز روی حسادت وسوزش از او طرفداری میکردند وپاچه خواری میکردند تا بازیکنان بیشتری از کیسه دعوت کند خجالت بکشند. خاک بر سرتان کنند که چقدر بی غیرت تشریف دارین. این مردک چقدر پول بیت المال رابه یغما برد وحتی نصف آن هم خدمت نکرد حالا به خاطر 800 هزار دلار از ایرانی که کسیه کش ها میگفتند این اجنبی بهش تعصب دارد وخودش میگفت من به کشور شما مثل کشور خودم تعصب دارم شکایت کرده. پس حالا آن افراد وان اجنبی مافیایی باید خجالت بکشند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنکی21:36این چرندیات چیه که بلغور کردی،اولین کسانی که به کیروش اعتراض کردن استقلالیا بودن این شمایید که نان به نرخ روز خور هستید تا کیروش کمتر از بازیکنان لنگ دعوت کرد و با برانکو مشکل پیدا کردن شما علیه کیروش جبهه گرفتید،الان هم که کیروش حق داره شما دارید چرت و پرت میگید،فدراسیون باهاش قرارداد بسته موظفه به قراردادعمل کنه،کیروش پولشو میخواد چطور برانکو واسه دو ماه حقوق نکرفتن تهدید به نیومدن میکنه حق داره، اما کیروش حق نداره!!!!؟؟این هم فرهنگ جماعت لنگه دیگه انتظار بیشتری از لنگ نباید داشت

      • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

        کاربر ۷:۰۷ برانکو همی الانشم خیلی کم داره میگیره حقش هم خیلی بیشتر از اینائه،ولی کیروش ۸ سال از ایران بیشتر از اونیکه حقش بود گرف هیچ افتخاری هم نیاورد،ولی برانکو دو قهرمانی لیگ و دو قهرمانی سوپرجام و یه فینال آسیا جز افتخاراتش با باشگاه بود
        بعدشم منکه ندیدم استقلالیا از کیروش بدشون بیاد :/

    • بدون نام

      چکار میکرد؟ ببخشید توهین کرده، دستمزد خواست، چندین ماه رفته، اگه چند ماه حقوق شما را ندن، راهپیماییها وشعار علیه همه میدهید،

    • ایرانی

      یکی نیست بگه اگه بنا به بی احترامی باشه تو باید کلی خسارت بدی آقای شارلاتان . رفیق شفیقتم از نود انداختن بیرون . خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چون میخواد پولامون تموم شه نتوانیم مربی بیاریم

    • بدون نام

      دلال بی شعور وبی شعور تراز تو کسانی بودند که حمایتش میکردن احمق نمک به حرام تو این همه پول گرفتی از این ملت فلک زده حداقل چندماه صبر میکردی واقعا نشان دادی یک آدم بی شعور وبی شخصیتی هستی که وزیر نداری پست بی خانواده حداقل کا ری میکردی طرفدارانش را شرمنده نمی کردی بخاطر اونها تو دست به پیامت خوبه چند بار در طول چند ماه از بی محل کردنت خبر می دادی تا ماهم بگیم حق داشت بی شعور نفهم چون اونجا نصف اینجا نه پول می گیری نه حق دخالت داری الان بقول معروف داری انتقام می گیری برو الهی آه این مردمی که بیش از ۷۰درصدشون پول ندارن ماهی یک کیلو گوشت بخرند بگیرند و این پول و خرج کفن ودفن عزیزان بکنی و بیماری ها علاج خودت بحق عدالت خدا

    • بدون نام

      ناراحت نباش چون این اقایون هم پیازه میخورن هم چماقه همیشه اینجوربوده

    • بدون نام

      آقای کیروشی پور این آدمی بود که شما مدام میگفتید ایران رو دوست داره عاشق ایرانه و پاچه خواری شما در حد لالیگا بود بفرمایید

    • بدون نام

      خفه شو مردیکه الدنگ دزد مفت خور برای خودت و اجدادت متاسف باش

    • بدون نام

      این فدراسیون فوتبال با مدیریت تاج دیگه آبرویی برای ایران نگذاشته با این بدهی ها که دارد!به نظر شما مربی خارجی دیگه میاد ایران!

    • ناشناس

      این اقا همان آقایی است که به یک هموطن روی آنتن زنده گفت بزدل و آقای کریمی هم گفت یک روز مشخص می شود بز دل کیست و الان هم مشخص شد

    • بدون نام

      آقای رئیس خخخخخخ
      دلال تااونجایی که مایادمون میادتورئیس بودی وتاج نوکرحالاکه پای دلاراومده وسط تاج شدرئیس؟؟ الحق که شارلاتانی

    • بدون نام

      آقای فردوسی پورخداپدرفروغی روبیامرزه که خوب جنس خرابتوشناخت وبالگدازشبکه۳پرتت کردبیرون
      این همون کیروشی نیست که میگفتی ازهرایرانی ایرانیتره؟؟

    • بدون نام

      اتفاقن خوب شدچون حالادیگه تاج خودش مجبورمیشه خودجوش استعفاء بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج