جاباما
۸۴۴۵۰۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تبریک توئیتری ظریف به زبان انگلیسی

وزیر خارجه ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز به روحیه امیدواری ایرانی‌ها علی‌رغم روش‌های قرون‌وسطایی آمریکا برای فشار بر مردم ایران اشاره کرد.

برترین‌ها: «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توئیتر، پیامی به زبان انگلیسی به مناسبت فرا رسیدن نوروز منتشر کرد.

ظریف در ابتدای این پیام گفت: «فردا، ما ایرانی‌ها -و دیگران در منطقه و فراسوی آن- نوروز را که نویدبخش آمدن بهار و آغاز سال نو پارسی است، جشن می‌گیرند. نوروز نشان‌دهنده شخصیت، روحیه و جوانمردی مردم ما است که در بحبوحه تحریم‌ها و فشار‌های بی‌سابقه، غیرانسانی و غیرقانونی در حال برگزاری جشن هستند. در واقع، مردم ایران علی‌رغم روش‌های قرون‌وسطایی آمریکا برای تخریب زندگی‌شان از لحاظ امیدواری‌شان تزلزل به خود راه نمی‌دهند.

این البته تازگی ندارد:، زیرا مردم ما به هفت رئیس‌جمهور آمریکا نشان داده‌اند ما ایرانی‌ها نه فقط در برابر خصومت ایستادگی می‌کنیم بلکه آن را به عنوان فرصتی برای تازه کردن خودمان و پیشرفت غنیمت می‌شماریم.»

در بخش دیگری از پیام ظریف آمده است: «نوروز نشان‌دهنده فرهنگ نو شدن دائمی و امید است. ما نه فقط نو شدن طبیعت را بلکه عزممان برای تازه کردن افکار، اعمال و تلاش‌هایمان برای رقم زدن آینده‌ای درخشان‌تر برای خودمان، عزیزانمان، ملتمان و جهانمان را جشن می‌گیریم. امسال ما در دولت، همزمان با تأکید بر تلاشمان برای انجام کار‌های بیشتر برای مردممان-چه در داخل و چه در خارج- پیشگام این سنت هستیم.»

ظریف در این پیام بر همکاری با شریکان ایران جهت مبارزه با تحریم‌های آمریکا تأکید کرده است: «ما برای برچیدن دانه دانه آجر‌های دیواری غیرانسانی که دولت آمریکا قصد احداث آن پیرامون ما دارد، تعامل با شریکانمان را ادامه می‌دهیم. اشتباه نکنید: برای غلبه بر چالش‌ها فقط به مردم خودمان متکی هستیم، اما از تعامل سازنده با طرف‌های مختلف از جمله مللی که از زورگویی آمریکا به تنگ آمده‌اند هم استقبال می‌کنیم. از طریق همکاری‌های نزدیک‌تر با همسایگان یا شریکانمان در توافق هسته‌ای و فراسوی آن جایگاهمان را به عنوان کانونی قابل اتکا برای تجارت و بازرگانی در منطقه‌ای پرآشوب به دست خواهیم آورد.»

ظریف در ادامه گفت: «دچار این توهم نیستیم که مسیر آسانی پیش رو داریم، اما به آن‌هایی که به دنبال آسیب رساندن به ما هستند یادآوری می‌کنیم ایرانی‌ها بیش از ۳۰۰۰ نوروز را جشن گرفته‌اند- و نوروز‌های بی‌شمار دیگری را هم جشن خواهند گرفت.»

تبریک توئیتری ظریف به زبان انگلیسی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت بر آمریکای قلدر و نوچه هاش

    • ممد

      منظورت از ما کدوم ما بود دقیقا؟!

    • دانیال

      چی زدی عمو اصلا این پیام تبریک را براکی نوشتی؟؟ بزرگان دنیا با زبان فارسی تبریک عید را گفتن ولی تو با زبان انگلیسی بهمون تبریک میگی. خیلی برتی جناب دروغگوی بزرگ

    • بدون نام

      فارسی را پاس بداریم...............

    • بدون نام

      ببخش آقاظریف ماداریم میوه برجام رومیخوریم به خداآه منوپنج سرخانوارم چهارتابچه های بابام گردن شمای که گفتین همچی درست کردین پنح سال دوربرجام سینه زدیدبعدش ماراشرمنده بچه هامون شدیم لعنت بردستگاه دیپلماسی واقتصادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج