۸۴۴۶۵۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

تخلیه آب گنبدکاووس نیاز به پمپ‌های قوی دارد

شهردار گنبدکاووس گفت: تهدید سیلاب و آبگرفتگی شهر گنبدکاووس از بین رفته و در حال حاضر باید آبگرفتگی شهر گنبدکاووس تخلیه شود که نیاز به پمپاژهای قوی است.

خبرگزاری تسنیم: منصور طعنه گنبدی،ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اظهارداشت: سیلاب در شهر فروکش کرده و از روز گذشته تخلیه آبگرفتگی شهر در دستور کار قرار گرفته است. تجمع آب در انتهای ملانفس، افغان آباد و سیدآباد و بخش‌هایی از مناطق دیگر هنوز وجود دارد.

وی افزود: پمپ‌های آب در سیلاب چند روز گذشته از بین رفته و باید پمپ‌های قوی برای تخلیه آبگرفتگی شهر فراهم شود. همه ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری و آتش‌نشانی و دستگاه‌های دولتی دیگر برای امدادرسانی و تخلیه آبگرفتگی به کارگیری شده است.

شهردار گنبدکاووس بیان داشت: با توجه به اینکه گل و لای و خاشاک به درون منازل و حیاط و زیرزمین واحدهای مسکونی نفوذ کرده و قابل تخلیه نیست باید کف‌کش درخواست شود.

وی ادامه داد: واحد سبز شهرداری گنبدکاووس آماده ثبت‌نام افرادی است که ساختمان و منازل آنها دچار خسارت شده تا پوشش بیمه‌ای شوند.

رضا باقری،بخشدار بخش مرکزی گنبدکاووس اظهارداشت: مردم بیش از ۱۰ روستا بخش مرکزی که در معرض سیلاب بودند تخلیه و جابه جا شدند. تلاش می کنیم تا در این حادثه تلفات جانی نداشته باشیم.

وی افزود: بودجه دهیاران در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۶۰ درصد کاهش داشته و پیشنهاد می شود برای روستاهای خسارت دیده بودجه و اعتبارات ویژه ای به دهیاران هر روستا تخصیص یابد.

بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: برخی از روستاها به صورت کامل و ۵۰ درصد بعشی از روستاها به زیرآب رفته و انتظار داریم امدادرسانی در روستاها نیز پررنگ شود.

وی ادامه داد: پاکسازی و امدادرسانی به روستاهای همجوار شهرها به مانند شهر صورت گیرد تا مردم شاهد تبعیض بین روستائیان و مردم شهر نباشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بودجه روستاها ۶۰ در صد کاهش داشته نسبت به ۹۶ انگار روستاها اباد و مرتب هستند.خبر ندارند در اشغال دست و پا میزنیم و بزرگترین ارزومان اسفالت کوچه همون است نمیدانند بچه در گل و لجن رفت و امد و بازی کند چه فضایی است

    • بدون نام

      سپاه کمک کند

      پاسخ ها

      • A 21

        قبلا باید چاه های اضطراری میزن که نزدن

    • بدون نام

      تو استانهای شمالی با اینهمه سیلی که میاد دستگاه پمپ آب قوی باید بذارن

    • بدون نام

      این سیلی که اومده مقصرش دشمن نیس عایا

    • خدا

      ماهم كه نداريم؛چيزي كه داريم بيشتر رواه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج