جاباما
۸۴۴۶۶۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

آرامش به دزفول و اندیمشک بازگشت

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به بازگشت حالت عادی به دو شهرستان دزفول و اندیمشک، گفت: شناسایی و برخورد با مسببان، محرکین و اخلالگران نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک در دستور کار شورای تأمین است.

خبرگزاری تسنیم: رضا نجاتی با اشاره به اتفاقات اخیر در دزفول و اندیمشک، اظهار داشت: الحمدالله اوضاع کاملا به حالت عادی باز گشته است و هیچگونه مورد امنیتی و انتظامی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک وجود ندارد.

وی با اشاره به سابقه چندین ساله اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک، بیان کرد: درگیری گروهی بین تعدادی از جوانان دو شهرستان در روز گذشته اتفاق افتاد که در همین راستا برخی از دو طرف به وسیله سلاح شکاری مجروح شدند.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به درمان سرپایی مجروحان درگیری روز گذشته دو شهرستان دزفول و اندیمشک، ادامه داد: شورای تأمین استان خوزستان و شهرستان‌های دزفول و اندیمشک با این موضوع تشکیل شده و اتفاقات به صورت دقیق پیگیری می‌شود و با افراد متخلف یا کسانی که به دنبال اخلال در نظم و امنیت عمومی هستند، برخورد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که شناسایی و برخورد با مسببان، محرکین و اخلالگران نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک در دستور کار شورای تأمین است، گفت: در این زمینه با هیچ کسی مماشات یا سهل‌انگاری نخواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه ارزشش داره بخاطر یک تابلو کمی عقب جلو مردم خونگرم خوزستان شب عیدی به جان هم بیافتاد!؟

    • بدون نام

      این گونه افراد که نظم و امنیت را برهم میزنند باید با اشد مجازات برخورد شود نصب یک تابلو چه تاثیری در حال این جوانان دارد خداوند به ایشان شفای عاجل بدهد

    • ایرانی

      مدیران کار نابلد، مدیر بی تدبیر نتیجه اش میشه این!!!!

    • احسان امیدی

      چقدر دروغ آخه دونفر فعلا مردن بعد میگی سرپایی درمان شدن خجالت بکشید عرضه هیچ کاری رو ندارید فقط خبر دروغ ب گوش مردم میرسونید

    • علی

      احسنت. نباید هم مماشات نکنید. کسانی که به خاطر اختلاف بر سر مرز که شهرداری یا دولت مشخص میکنه روی مردم عادی و هم وطن خودشون اسلحه میکشن و از اسلحه استفاده میکنن ، چه مماشاتی باید کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج