جاباما
۸۴۴۶۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پوگبا: آرزوی هر بازیکنی بازی در رئال مادرید است

پل پوگبا ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: سولسشایر همه چیز را درباره باشگاه می‌داند و او مربی بسیار خوبی است.

خبرگزاری میزان: پل پوگبا ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در خصوص ماندن اوله گونار سولسشایر برای فصل آینده روی نیمکت شیاطین سرخ به عنوان سرمربی اظهار داشت: سولسشایر همه چیز را درباره باشگاه می‌داند و او مربی بسیار خوبی است که به بازیکنان اعتماد به نفس داده است.

حضور سولسشایر باعث شد ما از فوتبال لذت ببریم و در زمین آزادی عمل داشته باشیم، اما در گذشته و به خاطر نتایج ضعیفی که می‌گرفتیم، چنین حسی نداشتیم. البته که ما میخواهیم وی در تیم بماند. نتایج فوق‌العاده بودند، رابطه‌ی من و بازیکنان با سولسشایر عالی است. وقتی بازیکنی خوشحال باشد، قطعاً تمایل دارد که همچنان خوشحال بماند.

وی ادامه داد: در گذشته ما اعتماد به نفس خود را از دست داده بودیم و شاید همه چیز اشتباه پیش می‌رفت، زیرا اتفاقاتی خارج از زمین رخ می‌داد که ما به آن عادت نداشتیم. البته من دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و می‌خواهم درباره آینده حرف بزنم، چون این مهم است. شرایط ما اکنون بهتر بوده و نتایج هم بسیار روشن است.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ در خصوص پیشنهاد رئال مادرید هم تصریح کرد: من همیشه گفتم حضور در رئال مادرید آرزوی هر بازیکنی است، حتی بیشتر وقتی که زیدان آنجاست. اما من در منچستر با مربی جدید خوشحالم. در حال حاضر از جایی که هستم راضی‌ام، اما نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

پوگبا در خصوص دیدار مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: دیدن بازی آن‌ها زیباست چرا که همیشه مثل یک کلاس درس است. بازیکنان خیلی بزرگی دارند، به خصوص مسی که بازیکن فوق العاده‌ای است و از بقیه بالاتر است. بازی کردن مقابلشان خاص خواهد بود چرا که ما را حذف کردند حالا دوباره مقابل‌شان قرار می‌گیریم. اما باید از این فرصت لذت ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمق بعدا که سنت بالا بره به که درد میخوری هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج