۸۴۴۶۷۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

۶۰۰ کیلوگرم گوشت در دهدشت کشف شد

کشف ۶۰۰ کیلوگرم گوشت خارج از شبکه توزیع و شناسایی ۲۰ واحد صنفی متخلف از خبرهای تنظیم بازاری نخستین روز سال در دهدشت بود.

خبرگزاری فارس: در حالی که مردم قبل از فرا رسیدن سال نو در تدارک خرید کالا و مایحتاج ضروری بودند اما گوشت به عنوان مهمترین کالای مورد نیاز این روزها به سفره مردم دهدشت نرسید.

گوشت قرمز تنظیم بازار تا امروز وارد شبکه عرضه نشده بود و مردم مجبور شدند گوشت را از واحدهای قصابی سطح شهر با قیمت ۹۰ هزار تومان تهیه کنند.

توزیع گوشت منجمد وارداتی که از اواخر سال ۱۳۹۷ با هدف تعدیل قیمت این کالا صورت گرفت در شرایطی که نیاز بود با افزایش سهمیه و نیز تسریع در جذب وارد شبکه توزیع شود هنوز وارد شهرستان نشده و مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

در عین حال در بازرسی‌های گشت‌های مشترک نوروزی امروز خبر از کشف عرضه خارج از شبکه گوشت تنظیم بازاری در دهدشت به گوش می‌رسید تا بازار این کالای اساسی در نوروز ملتهب شود.

حمیدرضا بهمنی با اشاره به اجرای طرح فروش فوق‌العاده کالا در واحدهای صنفی اظهار داشت: با تصمیم ستاد تنظیم بازار و پیشنهاد اتحادیه‌های صنفی طرح فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه بهاره شد.

رئیس اتحادیه‌های صنفی کهگیلویه گفت: در این طرح ۴۰ واحد صنفی در رسته‌های گوناگون کالای خود را با تخفیف سه تا ۵۰ درصدی عرضه می‌کنند.

وی، افزود: توزیع گوشت منجمد وارداتی که پیش از این در چند عامل صورت می‌گرفت به واحدهای فروش فوق‌العاده واگذار شد تا مردم راحت‌تر بتوانند گوشت مورد نیاز عید را تأمین کنند.

بهمنی، گفت: در گشت مشترک ادارات متولی نظارت بر بازار ۶۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز خارج از شبکه از یک واحد مشمول فروش فوق‌العاده کشف و ضبط شد.

وی، ادامه داد: این عامل متخلف تحت هیچ شرایطی به عنوان جذب سهمیه تنظیم بازار معرفی نخواهد شد.

یاسین علویان‌سوق هم با بیان اینکه این مقدار گوشت قرمز تنظیم بازاری از یک واحد صنفی کشف شد، افزود: طی فرم گزارش بازرسی به مبلغ ۲۱ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: گوشت کشف شده به شبکه توزیع برگشت.

علویان‌سوق با بیان اینکه سهمیه گوشت قرمز تنظیم بازاری هنوز جذب نشده است، افزود: توزیع مرع تنظیم بازاری از فردا در عامل‌های فروش فوق‌العاده اغاز خواهد شد.

این مسؤول تصریح کرد: طی بازرسی‌های به عمل آمده در نخستین روز سال ۱۳۹۸ تعداد۲۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده تخلفات به تعزیرات معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      مسخره خودتون.مگه مخدرهست که کشف ضبط شد.خاک تو سرتون

    • ژیلا

      شش هزارتن یا ششصد کیلو.گوشت چیه که بگن کشف شده.ششصدکیلو که دو خانواده میخورنش.مسخره هس

    • بیکار

      اگردولت گوشت وارداتی رابه تمام قصابی ها به یک نرخ دولتی بدهدوقیمت آزاد دیگر وجود نداشته باشد وتک نرخ باشددیگر کسی گوشت احتکار نمی کند

    • بدون نام

      واقعا که گوشت هم شده جز کشفیات .خدا قوت دلاوران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج