۸۴۴۶۸۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های شرقی تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از شهر تهران به سمت شهرهای شمالی کشور پرحجم و سنگین است و لحظه به لحظه بر حجم ورود خودروها به این محورها افزوده می‌شود.

خبرگزارب فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به هموطنان و بیان اینکه در ارتفاعات محور هراز شاهد بارش برف هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی محور هراز از جنوب به شمال سنگین و پرحجم گزارش شده و در امامزاده هاشم و گردنه مشاء شاهد بارش برف هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه سنگین و در منطقه سربندان بارش برف در حال بارش است و سطح محورها لغزنده شده است به همین دلیل تردد خودروها به دشورای در جریان است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم است و هموطنان در این شرایط مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار بدهند و تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

محبی افزود: هموطنان قبل از شروع مسافرت وضعیت راه ها را از سامانه راهور ۱۲۰ و تلفن‌های اعلام شده کسب و سپس اقدام به آغاز سفر کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه مسافران سفر خود را به ساعات پیک ترافیک و ساعات پایانی شب موکول نکنند، اظهار کرد: با توجه به ورود به تعطیلات نوروزی، هموطنان با زمان بندی مناسب، به ترافیک های سنگین بر نخواهند خورد، همچنین هموطنان سفر خود را به یکباره آغاز نکنند و در صورت ورود به محورها با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، طول مسیر را جزئی از سفر بدانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج