جاباما
۸۴۴۸۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قاهره: جولان سوریه یک منطقه اشغالی است

وزارت خارجه مصر در بیانیه ای در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: قاهره، جولان سوریه را منطقه ای اشغالی می داند.

خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع: وزارت خارجه مصر هم به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره جولان اشغالی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه در واکنش به درخواست اخیر ترامپ درخصوص جولان و به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر آن، اعلام کرد: از دیدگاه قاهره، جولان یک منطقه اشغالی است.

وزارت خارجه مصر همچنین تأکید کرد: موضع قاهره در خصوص جولان همواره ثابت بوده است؛ این منطقه بر اساس قوانین بین الملل جزء اراضی عربی محسوب شده و هم اکنون نیز اشغال شده است.

گفتنی است، بلندی‌های جولان اشغالی بخشی از استان قنیطره سوریه است که رژیم صهیونیستی سال ۱۹۶۷ و در جریان جنگ ۶ روزه آن را اشغال کرد و در سال ۱۹۸۲ آن را به عنوان بخشی از قلمرو خود اعلام کرد. این در حالی است که سازمان ملل و شورای امنیت این ادعای رژیم صهیونیستی را رد کرده و همیشه در قطعنامه‌های خود جولان را بخشی از خاک سوریه و منطقه اشغالی اعلام می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج