جاباما
۸۴۴۹۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، صمیمی و اجتماعی، عاشق تفریح و خوش گذرانی، قابل اعتماد، دارای قدرت تمرکز بالا و مثبت اندیش هستید. مهارت ها و مثبت نگری شما باعث می شوند در انجام هر کاری عملکردی فوق العاده از خودتان به نمایش بگذارید. با این وجود، اگر می خواهید به موفقیت های مورد انتظارتان دست پیدا کنید باید به دمدمی مزاجی و بی حوصلگی خود غلبه کنید. امسال برای شما از لحاظ سلامتی به خوبی سال گذشته نخواهد بود و اگر به خوبی از خودتان مراقبت نکنید خیلی زود مریض خواهید شد. از لحاظ مالی امسال برای شما سال بدی نخواهد بود و می توانید با تلاش کافی وضع مالی خود را بهبود ببخشید. با این حال، به علت ولخرجی های زیادی که می کنید و خرید اشیای لوکس و غیر ضروی نخواهید توانست چیز زیادی پس انداز کنید. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید می توانید با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سود زیادی را به دست بیاورید. در زمینه ی حرفه ای تلاش هایتان نتایج بسیار خوبی را برای شما به همراه خواهند داشت و در اواخر سال به واسطه ی عملکرد قابل توجه و هوشمندی تان پاداش زحمات خود را خواهید گرفت و به صورتی کاملا غیر منتظره ترفیع رتبه ای که آرزویش را داشته اید به دست خواهید آورد. در زمینه ی روابط عاطفی نسبت به سال گذشته روزهای بسیار خوبی در انتظارتان هستند. شما حمایت عاطفی مورد انتظارتان را از شریک زندگیتان دریافت خواهید کرد و می توانید مشکلاتی که داشته اید را حل کنید. اردیبهشت، مهر و دی ماه بهترین سال ها هستند.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

رشد حرفه ای و یا شخصی شما دوستان و آشنایان جدیدی را وارد زندگی شما خواهد کرد که به واسطه ی علایق مشترکی که با شما دارند به دوستانی صمیمی برای شما تبدیل خواهند شد. شاید دلتان برای دوستی های قدیمیتان هم تنگ شده باشد، اما از آنجایی که کاری از دستتان ساخته نیست باید این تغییرات را بپذیرید. شاید حتی از بین این آشنایان جدید عشق زندگیتان را هم پیدا کنید. شاید یکی از اطرافیانتان امروز رفتاری از خود نشان دهد که باعث شود احساس کنید به شما خیانت شده است، ولی بهتر است واکنش احساساتی از خودتان نشان ندهید و از این فرصت برای ایجاد تغییرات استفاده کنید.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

در نتیجه ی تغییراتی که در وضعیت مالی شما به وجود آمده است ممکن است به این فکر افتاده باشید که محل زندگیتان را تغییر داده و به محله ی بهتری نقل مکان کنید. شاید به نظرتان غیرمنطقی بیاید، اما این تغییراتی که در دنیای اطرافتان دارند به وجود می آیند، منعکس کننده ی تغییرات درونی شما هستند. چیزی شما را ناراحت و عصبانی کرده است؟ واقعیت هایی وجود دارند که امروز باید مورد بحث قرار بگیرند و یا شاید احساسات خود را دارید از ترس پذیرفته نشدن توسط دیگران مخفی می کنید. این که خودتان را از خطر دور نگه دارید عاقلانه است، ولی باید متوجه باشید که در حال حاضر خطری شما را تهدید نمی کند و این ها تنها توهمات ذهنیتان هستند.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

تغییرات درونی شما دارند تأثیرات مستقیمی روی زندگی و روابط شما می گذارند. از آنجایی که بدون آنکه بیش از اندازه رک باشید صداقت و صراحت زیادی در کلام شما وجود دارد روابطتان با دیگران رشد قابل ملاحظه ای خواهند داشت. در حال حاضر شما درک بالاتری از نیازها و احساسات اطرافیانتان دارید و همین باعث نزدیکی بیشر شما به آنها خواهد شد. شاید لازم باشد در مسیر برقراری دوستی ها و روابط جدید برخی روابط قدیمی را کنار بگذارید، اما نباید با این روند مبارزه کنید. اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است کمی قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما به یکباره به این نتیجه رسیده اید که شغل رویاهایتان چیز دیگری است و باید مسیر زندگیتان را تغییر دهید. شاید حتی با تصور اینکه فهمیده اید چه کاری را از همه بیشتر دوست دارید تصمیم بگیرید که شغل فعلی تان را هر چه سریعتر رها کنید تا تمام وقتتان را صرف کار مورد علاقه تان کنید. این که در سال جدید تصمیم هایی به این بزرگی برای خودتان داشته باشید و این تصمیمات را عملی کنید خیلی خوب است، اما به احتمال زیاد شما دارید بیش از اندازه عجولانه رفتار می کنید و ممکن است بعدا از تصمیمی که گرفته ای پشیمان شوید، پس قدم هایتان را با برنامه ریزی و حساب شده بردارید تا بعدا دچار حسرت و پشیمانی نشوید.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اگر شریک راهتان را پیدا کرده باشید امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. شما با احساس تعهدی که نسبت به یکدیگر دارید اهداف مشترکی برای خود تعیین کرده اید و امروز این فرصت را در اختیارتان قرار خواهد داد که در مسیر دسترسی به هدف هایتان گام بردارید، شاید حتی در این راه دوست های مشترک جدیدی هم پیدا کنید. اگر هم هنوز مجرد هستید احتمال اینکه امروز عشق راهش را به زندگی شما باز کند بسیار زیاد به نظر می رسد. شاید خودتان فکر کنید که حتما بالاخره بختتان باز شده است، اما دلیل ورود این شخص جدید به زندگیتان تغییراتی است که در خودتان ایجاد کرده اید. امروز بچه ها منبع الهام بخشی برای شما خواهند بود، پس با آنها وقت بگذرانید!

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز احساسات مثبتی از قبیل عشق، میل به زندگی، مثبت اندیشی یا احساسات دیگری که شاید سالها از آخرین باری که آنها را در وجود خود حس کرده بوده اید می گذرد به سراغ شما خواهند آمد و همراه با خود شور و اشتیاقی لذت بخش و حس امید به آینده را برای شما به همراه خواهند داشت. شاید این احساسات خوشایند میل به انجام کارهایی را در شما زنده کنند که در حالت عادی به نظرتان بچگانه و یا حتی احمقانه بیایند، اما حتی اگر دلتان می خواهد در پارک سوار الاکلنگ شوید یا به سیرک بروید هم نباید چنین فکری کنید. شما باید هر از گاهی کودک درونتان را آزاد بگذارید تا هر کاری که دلش می خواهد را انجام بدهید و خوش بگذراند!

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز در شهر یا محل زندگی شما فعالیت های اجتماعی و گروهی هیجان انگیزی در جریان هستند که ممکن است شما هم تصمیم بگیرید در آنها شرکت کنید. شرکت در این فعالیت ها درس های مهمی را برای شما به همراه خواهد داشت و شما رابا مفاهیمی آشنا خواهد کرد که می توانند تأثیر قابل توجهی در رشد معنوی شما داشته باشند. در حین انجام این فعالیت ها احتمالا با برخی از دوستان قدیمی خود که برای مدتی طولانی از آنها بیخبر بوده اید برخورد خواهید کرد. صحبت کردن با دیگران ایده های جدید را در ذهن شما به وجود خواهد آور که می توانند شما را در مسیر جدیدی قرار دهند. امشب قبل از خواب کمی پیاده روی کنید تا بتوانید به راحتی به خواب بروید.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز بالاخره نتیجه ی پرورش استعدادهایی که پیش از این برای مدتی طولانی نادیده گرفته بوده اید را به طور غافلگیر کننده ای خواهید دید. شاید به صورتی کاملا غیرمنتظره پیشنهادهایی به شما بشوند و یا موقعیت های دیگری سر راهتان قرار بگیرند که فرصت استفاده از این استعدادها برای کسب درآمد بیشتر را به شما بدهند. شما دارید از درون تغییر می کنید و خوشبختانه این تغییرات مثبت هستند. در نتیجه ی این تغییرات درونی زندگیتان نیز تغییر خواهند یافت و انعکاس آنها را در دنیای اطرافتان نیز خواهید دید. امروز سعی کنید به غیر از رفتن به مهمانی برای فرزندانتان کمی وقت بگذارید و آنها را به گردش و تفریح ببرید.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراه با آغاز سال جدید دوره ی جدیدی از زندگی شما دارد آغاز می شود و به دنبال تحولات درونی که در خود ایجاد کرده اید دنیای بیرون نیز تغییر خواهد کرد و شاهد رشد و پیشرفت در زندگی خود خواهید بود. بخشی از وجود شما از این تغییرات استقبال می کند و شاید حتی از آنها لذت ببرد، اما بخش دیگری از وجودتان به دلیل وحشت و یا کمبود اعتماد به نفس در مقابل آنها ایستادگی می کند. یادتان باشد که مقاومت در برابر تغییرات شاید سرعت پیشرفت آنها را کم کند، اما هرگز نخواهد توانست که مانع آنها شود. امروز ممکن است بیماری یکی از اعضای خانواده تان نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند، اما خوشبختانه چیز مهمی در کار نیست و تا شب حالش بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما امروز احساس می کنید که چیزهایی به شما الهام می شوند و می توانید آنچه در ذهن اطرافیانتان می گذرد را بخوانید. شاید وقتی از صحت این الهام های درونی مطمئن می شوید کمی هیجان زده شوید و نتوانید این قدرت درونی را باور کنید، اماباید این را بدانید که این شرایط در اثر رشد درونی شما به وجود آمده است و در دراز مدت می تواند بسیار مفید واقع شود و حتی شاید بتواند به تحقق بزرگ ترین رویاهایتان هم کمک کند. امروز مهمان های ناخوانده ای به خانه تان خواهند آمد که خیلی زود شروع به غیبت کردن در مورد برخی از دوستان و آشنایان مشترکتان خواهند کرد. سعی کنید به هیچ وجه در این بحث با آنها مشارکت نکنید!

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

این روزها احتمال اینکه روابط جدید هیجان انگیزی در زندگی شما آغاز شوند بسیار زیاد به نظر می رسد و تعدادی از این آشنایی ها به روابط بسیار نزدیکی تبدیل خواهند شد که تا مدت ها و یا شاید در تمام زندگیتان ادامه خواهند یافت. به نظر می رسد برخی از دوستی ها و روابط قدیمیتان نیز دارند از بین می روند و این ممکن است برایتان کمی ناراحت کننده باشد، اما در این مورد کاری از دستتان ساخته نیست و جلوی بعضی چیزها را نمی توان گرفت. با تغییراتی که در درون شما به وجود می آیند روابط و دوستی هایتان نیز خواسته یا ناخواسته تغییر خواهند کرد و افراد جدیدی وارد زندگیتان می شوند که نقاط مشترک بیشتری با شما دارند. با جریان زندگی همراه شوید!

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز بالاخره پاداش برخی تلاش ها و زحماتی که مدت ها شما را به خود مشغول کرده بوده اند دریافت خواهید کرد. شما احساس رضایت خوشایندی از اعماق وجودتان و از دانستن این واقعیت که شایستگی هرآنچه به دست آورده اید را دارید در خود احساس می کنید. شما می خواهید که دوستان و عزیزانتان را در این خوشحالی با هم شریک کنید. حالا که در تعطیلات به سر می برید از فرصت استفاده کرده و یک مهمانی دوستانه ترتیب دهید تا از آنهایی که شما را در هر شرایطی مورد حمایت خود قرار داده اند قدردانی کنید. در پایان روز شاید خانه تان به هم ریخته و ظرفشویی پر از ظرف های کثیف باشد، اما احساس خوشحالی را هنوز در قلب خود احساس خواهید کرد.

فال روزانه ۳/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج