جاباما
۸۴۴۹۵۹
۲۱ نظر
۵۰۰۲
۲۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نماینده میرجاوه: برای آزادی گروگان‌ها باج ندادیم

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر "برای آزادی چهار مرزبان ربوده‌شده هیچ امتیازی به گروهک‌های معاند ندادیم" گفت: پیگیری‌ها جهت آزادی دو مرزبان در بند ادامه دارد.

تسنیم: نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر "برای آزادی چهار مرزبان ربوده‌شده هیچ امتیازی به گروهک‌های معاند ندادیم" گفت: پیگیری‌ها جهت آزادی دو مرزبان در بند ادامه دارد.

نماینده میرجاوه: برای آزادی گروگان‌ها باج ندادیم

علی کرد اظهار داشت: خبر مسرت‌بخش آزادی چهار مرزبان ربوده‌شده توسط گروهک‌های تروریستی معاند در نخستین روز از سال جدید موجب شادمانی ملت ایران و به‌ویژه مردم سیستان و بلوچستان شد و در واقع نیروهای امنیتی کشور در ابتدای سال جدید عیدی بسیار خوبی به ملت ایران دادند.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق هماهنگی صورت‌گرفته مقرر شده این چهار مرزبان توسط هواپیمای اعزامی از جانب جمهوری اسلامی وارد کشور شوند و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند که با ورود این عزیزان به کشور تعداد مرزبانان آزادشده به 9 نفر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه همچنان دو مرزبان در بندِ تروریست‌ها هستند، افزود: یکی از این دو مرزبان از نیروهای سپاه و یکی از نیروهای ناجا است که تلاش همه‌جانبه جهت آزادی آنها نیز ادامه دارد و به‌یاری خداوند این دو عزیز نیز به‌زودی به آغوش ملت ایران باز خواهند گشت. محل نگهداری این دو مرزبان جدای از محل نگهداری چهار مرزبان آزادشده اخیر بوده اما بدون شک به‌زودی محل نگهداری آنان نیز شناسایی شده و این عزیزان آزاد خواهند شد.

کرد با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به‌ویژه نیروی سرافراز زمینی سپاه تلاش زیادی جهت آزادی مرزبانان داشته‌اند، گفت: پیگیری‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موجب شد که در مدت اخیر شرایط و عرصه برای اعضای گروهک معاند تنگ شود و در پی آن مکان نگهداری چهار مرزبان ربوده‌شده شناسایی شد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای گروهک معاند با توجه به اطلاع از این موضوع مجبور شدند چهار مرزبان را که در همان محل نگهداری می‌کردند بدون گرفتن هرگونه امتیازی آزاد کنند و در واقع آزادی این عزیزان کاملاً مقتدرانه و در شأن نظام صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حوادث تلخی که در مرز میرجاوه رخ داده و حادثه تلخ شهادت پرسنل سپاه در محور زاهدان ــ خاش موجب شد مردم و نظام جهت آزادی مرزبانان فشار بیشتری به کشور پاکستان وارد کنند و دولت پاکستان نیز در این زمینه همکاری خوبی داشته است.

کرد اظهار داشت: جای گلایه دارد که وزارت امور خارجه در سال‌های اخیر نتوانسته دیپلماسی امنیت پایدار را در مرزهای کشور برقرار کند و در این راستا ضرورت داشت جلساتی را با نمایندگان مردم مرزنشین در مجلس، نیروهای مسلح و مردم، معتمدان، علما، نخبگان و دانشگاهیان مناطق مرزی برگزار می‌کرد تا نقطه نظرات و راهکارهای آنها را برای برقراری امنیت پایدار جمع‌بندی می‌کرد و مورد استفاده قرار می‌داد که متأسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین امر موجب شد بنده به‌عنوان خدمتگزار مردم استان مرزنشین سیستان و بلوچستان از حق قانونی خود جهت دادن تذکر به وزیر امور خارجه استفاده کنم چرا که وزارت امور خارجه باید شرایطی را در مرزها فراهم کند که شاهد حوادث تروریستی نباشیم.

وی تأکید کرد: مرزهای جنوب شرقی کشور باید با پیگیری مجدّانه وزارت امور خارجه امن‌تر شود تا مردم مرزنشین فرصت نقش‌آفرینی بیشتر و ورود به بحث تجارت مرزی را داشته باشند و همه ما باید بدانیم هرگونه ناامنی در مرزهای جمهوری اسلامی همه کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این کشتی امن را دچار خلل می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیزم از زمان آدم ابوالبشر چیزی مفتی وجود نداشت و نداره و نخواهد داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول که هبچ اشکالی نداره اگه باجی برا آزادی سربازان وطن داده شده باشه ، دوم الان وقت گفن این حرفختیت در حتلی که هنوز دو نفر از سربازان گرفنار هستند

      • بدون نام

        اگه باجم میدادن اشکالی نداشت چند ماه این بیچاره ها اسیر بودن تازه الان ۴ تاشون و آزاد کردن بازم چند تا دیگه اسیرن دستشون

      • بدون نام

        قصد من هم این نبود که باج دادن برا سربازامون بده، ولی دروغ چرا؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اره تو راست میگی

    • بدون نام

      عاقلان دانند..

    • بدون نام

      آره شما تماس گرفتی فرمودی آزاد کن گفتند چشم

    • بدون نام

      یه بار برای همیشه تکلیفتون رو با این پاکستان بی وجدان روشن کنید اینکه نمیشه هر چند وقت یک بار از تو خاکشون این تروریستهای میان تو ایران عملیات میکنن و میرن اگه پاکستانیا نمیتونن جلوشون رو بگیرن خود ایران بره تو خاکش پدر تروریستهارو در بیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب ورود به خاک یک کشور دارای قدرت هسته ای چندان اسان نیست و نخواهد بود

    • محمدرضا بختیار

      جناب کرد اگر برای نجات هم میهن خود باج هم بدهید فکر نکنم کسی شما را شماتت و سرزنش کند ولی اگر دروغ بگوئید بدانید که هجوم کاربران نسبت به موضع گیری شما منفی می شود

    • بدون نام

      یعنی دادید

    • بدون نام

      اینطورکه شما صحبت کردیدبعیدمیدونم اون دو مرزبان عزیزبه این راحتی آزادبشن.کمی سیاست داشته باشیدآقا،جان دو انسان درمیان است.اجازه میدادیدآن دونفر آزادشوندبعد ازاقتداروعملکردتان صحبت کنید

    • بدون نام

      چون ارتش پاکستان ازادشان کرد شما ازادشان نکردید

    • خاسر

      الان زن،بچه ادم برای ادم مجانی کار نمی کنند انوقت از یک گروه اشرار،راه زن،خلافکار انتظار داشته باشیم که مجانی کاری برای ما انجام بدهند لااقل دروغی بگوید که مردم باور کنند،اما هرچه دادید،هرکاری کردیدکه این عزیزان به اغوش خانواده های خود برگردند بسیار ستودنی بود.و ما از شماها سپاسگزاریم.

    • بدون نام

      شما گفتین ملت هم باور کردن بهدشم وظیفه تون بوده که جوانهای مردم را به هر قیمتی آزاد کنید چون هیچ یک از مسئولین تا کنون حتی یک ساعت نگران فرزنداشون نشدند که معنای اضطراب را درک کنند

    • ناشناس

      آره توگفتی پخخخخخخ اونها ترسیدن آزادشون کردن

    • ناشناس

      باج هم داده باشین وظیفتون بوده ...

    • بدون نام

      خب پس معلوم شد كه باج داديد

    • بدون نام

      بابختیار وناشناس وبقیه دوستان موافقم پاکستان گذشته از قدرتش و جمعیت ،شرارت زیاد داره و هرجای دنیا حادثه یی باشه یه پاکستانی داره بهرحال اون دو سرباز هم به هر قیمتی ارزش دارن به آغوش میهن وخانواده برگردند واین مصاحبه بعد از آزادی دونفر انجام میشد بهتر بود.

    • بدون نام

      شهید عبدالهی در شب قبل از عملیات رو به فرمانده گروهان که مراقب بچه ها باشید که کوتاهی و عدم تصمیم یه وقت باعث نشد اون دنیا جلو همه شرمنده باشم .سردار غلامی هم اشکش گرفت

    • بدون نام

      الان فکر میکنید که اگه بگید باح دادین مردم انقلاب میکنن؟ نظام سقوط میکنه؟؟ دقیقاً چه مشکلی پیش میاد؟ لااقل حرف نزنید یا میزنید دروغ شاخدار نزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج