۸۴۴۹۸۴
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

دست رد اتحادیه اروپا به درخواست آمریکا

کمیسیون اروپا وابسته به اتحادیه اروپا قصد ندارد به درخواست آمریکا برای تحریم هواوی و عدم استفاده از تجهیزات مخابراتی تولیدی این شرکت در شبکه‌های نسل پنجم واکنش مثبت نشان دهد.

خبرگزاری مهر: کمیسیون اروپا وابسته به اتحادیه اروپا قصد ندارد به درخواست آمریکا برای تحریم هواوی و عدم استفاده از تجهیزات مخابراتی تولیدی این شرکت در شبکه‌های نسل پنجم واکنش مثبت نشان دهد.

دست رد اتحادیه اروپا به درخواست آمریکا

به نقل از آسین ایج، این کمیسیون قصد دارد هفته آینده با بررسی اطلاعات به دست آمده از کشورهای عضو در مورد مشکلات امنیتی سایبری مرتبط با راه اندازی شبکه‌های نسل پنج به جمع بندی برسد.

اما این کمیسیون تصریح کرده که قصد ندارد به درخواست آمریکا برای تحریم هواوی و عدم استفاده از تجهیزات مخابراتی تولیدی این شرکت در شبکه‌های نسل پنجم واکنش مثبت نشان دهد.

اندروس انسیپ مدیر امور دیجیتال این کمیسیون تصریح کرده که البته توصیه‌های آن اجبار آور نیست ولی تصمیم گیری در مجالس کشورهای اروپایی در این زمینه احتمالاً بر مبنای همین توصیه‌ها صورت می‌گیرد.

دولت آمریکا از یک سال قبل کشورهای اروپایی را برای تحریم هواوی تحت فشار گذارده و مدعی شده این شرکت اطلاعات کشورهای مختلف را در اختیار دولت چین گذاشته و به نفع آن جاسوسی سایبری انجام می‌دهد. هواوی بارها این ادعاها را رد کرده است.

رویکرد کشورهای مختلف اروپایی در این زمینه متفاوت است و به عنوان مثال در حالی که فرانسه در مورد تسلط چین بر بازار کشورهای اروپایی اظهار نگرانی کرده، آلمان خواستار اتخاذ معیارهای سختگیرانه در مورد تمامی شرکت‌های مخابراتی خارجی و نه فقط چین شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      چیه ؟؟؟؟..... شما که ادعا میکنید جلوی تمام دنیا یه تنه وایمیستید چرا اینقدر نگران رفتار اروپا هستید ؟ ...... اروپا هر روز یه حرفی میزنه شما ها رفتارتون عوض میشه.... اینه اون قدرت و قلدری که ازش دم میزنید.....؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالت خوب نیست؟ سایت خبریه و بخش دانش و فناوری، هرچه خبرهای ببشتری پوشش داده بشه باید بیشتر دست این مجموعه را بوسید و از ایشان تشکر کرد که بدون دریافت هزینه آخرین اخبار روز رو فراهم میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج