۸۴۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

خیرین به مناطق سیل زده مراجعه نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اسکان بیش از دو هزار نفر از سیل زدگان آق قلا و گمیشان در اماکن امن خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اسکان بیش از دو هزار نفر از سیل زدگان آق قلا و گمیشان در اماکن امن خبر داد.

خیرین به مناطق سیل زده مراجعه نکنند

عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: خوشبختانه از بامداد امروز (شنبه، حدود ساعت ۲۴ شب گذشته) سرریز سدهای گلستان در شرایط قابل قبولی قرار دارد و خطر افزایش دبی آب در شهرستان های غرب گلستان برطرف شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت متعادل تر شده است، افزود: انتظار ما این است با متعادل شدن روان آب ها به سمت شهرستان های شمال استان به ویژه آق قلا و گمیشان، ان شاء الله از ظهر امروز (شنبه) شرایط پایدارتری در این شهرستان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: امیدواریم از امشب شاهد بهبود وضعیت در شهرستان های غرب استان باشیم و پیش بینی می کنیم تا چند روز آینده بخش قابل توجهی از آبی که سبب بحران در شهرستان های آق قلا، گمیشان و سیمین شهر شده فروکش کند و مشکل حل شود.

وی با اشاره به اینکه کمبودی برای امدادرسانی نداریم، تصریح کرد: تاکنون شرایط برای رساندن امکانات به مناطق سیل زده سخت بود و امید داریم با فروکش کردن سیلاب امکانات بیشتری در اختیار سیل زدگان اهالی روستاها و شهرهای آق قلا و سیمین شهر برسد.

چراغعلی از اسکان بیش از دو هزار نفر از سیل زدگان آق قلا و گمیشان در اماکن امن خبر داد و خاطرنشان کرد: از کسانی که قصد کمک رسانی به مردم سیل زده استان را دارند تقاضا داریم کمک های خود را به مراجع قانونی تحویل دهند و از مراجعه به مناطق سیل زده خودداری کنند چراکه با توجه به عرض کم معابر و آب گرفتگی زمین های اطراف، نگران مشکلات ترافیکی در منطقه هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      بله . کسی نره بهتره . فقط پول بدین . پول نقد بیشتر لازمه برای مسئولین . خخخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زدی تو پنت هوسشون.!دلار ک باشه بهتره بیشتر بدردشون میخوره دیگه شاید دست از سر ملت بردارن حداقل سیب زمینی پیازمون رو غارت نکنن

    • بدون نام

      طغرل م داره همینو میگه: یا نفری دوتومن یا تیرمیزنم تومختون جاندارمری برره

    • مملکت ویران

      اره ازخیرین میخوان وسایلاشون به اونابسپارن یاخودشون میل کنن یابفرستن به کشورهای خودشون راق ویمن.اصلاخودشون مبرن.اذیت میشن

    • بدون نام

      به شما اعتماد نداریم ولی به خیرین اعتماد داریم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر اونی نیس که راه بیفته بره ببینه چه خبره

    • هیچکس

      عجب‌همیشه‌ماملت‌بدبختیم‌که‌تواین‌مواقع‌‌کمک‌میکنیم‌شمامسئولین‌که‌اثلن‌عین‌خیالتون‌نیست‌تازه‌‌دست‌شما‌دزدنمیدیم‌‌‌تابرسه‌‌کمکامون‌وچون‌شکی‌نیست‌خودمسئولین‌واجب‌ترین‌به‌کمکای‌مردمی‌هرچی‌بخورین‌کمتونه

      پاسخ ها

      • نادیا

        اصلا

    • ؟؟؟؟؟؟

      خب اینقدر که مردم بهتون اعتماد ندارن....

      مجبورن کمکها رو خودشون بیارن برسونن به دست هم وطناشون

    • K2

      هیچ کسی ب مسولین اعتماد ندارن . ملت فقط خیرین رو قبول دارن

    • بدون نام

      آره راست ميگه خیرین عزیز بیزحمت کمک هاتون را به مراجع قانونی بدین آقایان خودشون خوب میدونن چجور بخورن پول ها اگه اضافه موند چند درصد هم به سیل زدگان عزیز بدن.....

    • ایرانی

      قربون اون اثلن گفتنت برم

    • نهنگ آبی

      خجالت داره آقای معاون. مگه جمعیت شهرستان آق قلا دوهزارنفره.خودجنابعالی ازبالا مشاهده کردین .نوددرصد شهرآق قلا وروستاهای تابعه زیرآبه.مگه چه کمکی ازطرف دولت تدبیربوده .امدادرسانی هم باهمت جوانان بومی خود ترکمن صحراانجام شده نه دروغهای شاخدارجنابعالی. برترینها هم نظرات کاربران را مطابق میلشان منعکس مینمایید.

    • بدون نام

      مردم دیگه به شماها اعتماد ندارن شما این چهل ساله که امتحانتون و پیش مردم پس دادید،

    • بدون نام

      خیرین مراجعه نکنن پول بریزم به حساب مابلدیم چطورپولوواسه خانواده خودمان خرج کنیم

    • بدون نام

      چطور میتونید جواب گوی این مردمی باشید که در یک لحظه همه هستی خودرا ازدست داده اند حاصل عمرشان را مثل شما حسابهاشون مملو از پول ودلار نیست که بی خیال شند

    • azizi

      خیرین کمک کنن شما ها چشتون به دنبال خیرینه پس دولت چه کاره ست اصلا دولت اگه تو این مواقع به داده مردم نرسه پس چرا دولته از بودجه دولت خرج کنید اینجوری تمامه مردم ایران سهم میبرن از کمک به گلستان مگه این بودجه دولت واسه استانها واسه خوده مردم نیست یه مقداریشو بدید خرج گلستان کنید یا اینکه سال تازه شده بودجه دولت خالی شده هر کی سهمه خودشو برداشته ههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج