۸۴۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۳۶
۵ نظر
۵۰۳۶
پ

جایزه پلیس راهور به رانندگان بدون تخلف

پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی اقدام به برپایی بیش از ۲۱ غرفه در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های اصلی شهر تهران کرده و به رانندگان بدون تخلف جایزه می‌دهد.

خبرگزاری مهر: پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی اقدام به برپایی بیش از ۲۱ غرفه در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های اصلی شهر تهران کرده و به رانندگان بدون تخلف جایزه می‌دهد.

جایزه پلیس راهور به رانندگان بدون تخلف

سرگرد سید مسلم موسوی، مدیر آموزش همگانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۰ هزار کودک یکی از والدین خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست داده‌اند. لذا پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی به خصوص در حوزه‌ی کودکان اقدام به برپایی بیش از ۲۱ غرفه در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های اصلی شهر تهران کرده است و در این غرفه‌ها ضمن آموزش مفاهیم ترافیکی مسابقات خاصی نیز برگزار می‌شود و به رانندگان بدون تخلف، کودکان و سایر کاربران هدایای ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

موسوی افزود: تمامی کاربران ترافیکی با شرکت در پویش‌های «ریتم امنیت» و «بخاطر کودکان بااحتیاط برانیم» می‌توانند جوایز خاصی را برنده شوند که یکی از آن‌ها هزار جایزه ۱۰۰ هزار تومانی به رانندگانی است که در ایام نوروز ۹۸ هیچ‌گونه تخلف راهنمایی و رانندگی مرتکب نشده باشند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از جوایزی که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این ایام برای شهروندان و مسافران پایتخت در نظر گرفته ۱۰ جایزه یک ملیون تومانی به رانندگانی است که از بستن کمربند ایمنی خود و کودکان خود عکس در قالب پویش «ریتم_امنیت» ارسال کنند که این جوایز نیز پس از اتمام تعطیلات نوروز به برندگان پرداخت خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      سلام. پلیس میتونه چند درصد جرایم گذشته را در قالب جایزه ببخشد .

    • شمس

      بالاخره یکی توی پلیس پیدا شد و یک پیشنهاد ارزنده داد و اجرایی شد اگه این کار در تمام کشور اجرایی بشه بازتاب و اثر خوبی بر فرهنگ رانندگان خواهد داشت البته اگر طوری عمل بشه که مثلا دریک فصل تخلفی نداشته باشن تخلفات قبلی بخشیده شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا چرا تخلف کنید که بعد انتظار بخشیده شدن داشته باشید!!! تخلف رانندگی نباید بخشیده بشه چرا که قطعا یا خسارت جانی و مالی داشته و یا حداقل حق یکی دیگه پایمال شده بوده. هر چند که انواع تخلفات دیگه نهادینه شده و دیگه از نظر عموم تخلف محسوب نمیشه متاسفانه.

      • وانک علا خلق عظیم

        خیلی جایزه ارزنده ای هست 100 هزار تومان جایزه یک ملیون دلاری شیخ محمد بن راشد حاکم ابوظبی

    • بدون نام

      ياد چيز افتادم كه ميخواست خوبي كنه طرف فرار مي كرد كه نبينتش،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج