۸۴۵۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آماده باش کلیه دستگاه‌های لرستان برای وقوع سیل

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به احتمال وقوع سیل در روزهای آینده مرخصی تمام مدیران خدمات رسان و امدادی استان لغو شده است.

خبرگزاری فارس: احمد مرادپور عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان لرستان بیان داشت: معمولاً در مباحث مدیریت بحران و برای موضوعاتی چون سیل و زلزله باید از ظرفیت مردم بیشتر استفاده کرد و اولین کار در این راستا اطلاع‌رسانی مناسب است.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته احتمال وقوع سیل طی چند روز آینده وجود دارد و لذا باید با توجه به بارش‌های برف طی روزهای اخیر در الیگودرز در صورت بارندگی در روزهای پیش رو برف‌ها آب شده و احتمال وقوع سیل بالا می‌رود.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته احتمال وقوع سیل در منطقه الیگودرز و سپیددشت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش رو باید اطلاع‌رسانی وسیعی به شهروندان استان لرستان صورت گیرد و باید سیلاب روزهای آینده را جدی گرفت.

مرادپور یادآور شد: باید آمادگی لازم برای مواجهه با سیل وجود داشته باشد و اگر شرایط ایجاب کند باید جاده پل‌دختر_ خرم‌آباد را مسدود کنیم تا از بروز حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری کنیم.

این مسوول به حضور گردشگران نوروزی در استان اشاره و بیان داشت: نسبت با سال گذشته تا به امروز حدود ۱۲ درصد افزایش میزان حضور گردشگران را در لرستان شاهد بوده‌ایم.

وی در ادامه تأکید کرد: مسیرهای منتهی به آبشارها باید در روزهای آتی موردتوجه باشد و در مسیرهایی مانند بیشه که احتمال رانش زمین وجود دارد در صورت لزوم باید مسیر را مسدود کرد تا مبادا حادثه ناگواری شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: شهرداری‌ها در روزهای آتی نسبت به برپایی چادر به جاهایی که احتمال وقوع سیل وجود دارد جلوگیری کنند و به جای آن از اماکن سرپوشیده و سالن‌های ورزشی باید استفاده کرد.

وی عنوان کرد: مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های امدادی و امداد و نجات اجرایی لغو بوده مدیرانی که در مرخصی هستند نیز باید در استان حضور یابند.

وی با بیان اینکه پل‌های موقت باید در بلندمدت جمع‌آوری شوند، گفت: پل‌های موقت را باید در روزهای بارش مسدود کرد و پل مربوط به سرچشمه در صورت ضرورت باید جمع‌آوری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهر زیرآب آق قلا

      ایکاش به ترکمن صحرا هم آماده باش میدادند این بدبختی هارانداشتیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج