جاباما
۸۴۵۱۴۱
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

بارش شدید باران در جنوب و غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید از غرب کشور طی امروز (۴فروردین) خبر داد و گفت: شدت بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان و شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید از غرب کشور طی امروز (۴فروردین) خبر داد و گفت: شدت بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان و شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۴ فروردین) علاوه بر رگبار باران و رعد و برق و وزش باد، در استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور، افزایش ابرناکی و رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: طی امروز (۴ فروردین) سامانه بارشی در غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور فعالیت می‌کند و از بعد از ظهر گستره فعالیت آن در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و غرب سواحل دریای خزر را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: فردا (۵ فروردین ماه) با تقویت این سامانه بارشی علاوه بر نیمه غربی کشور بارش به مناطق مرکزی و دامنه‌های شمالی و جنوبی رشته کوه البرز و مناطقی از شمال شرق کشور کشیده می‌شود و در بیشتر مناطق بارش شدت و میزان بالایی دارد به‌خصوص در جنوب لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه شمالی استان فارس.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه‌شنبه (۶ فروردین ماه) سامانه بارشی با اندکی حرکت به سمت شرق به فعالیت خود در همان مناطق ادامه می‌دهد و بارش‌ها عمدتاً به صورت باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه طی سه روز آینده خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود و در اواخر وقت امروز (۴ فروردین ماه) و طی دوشنبه (۵ فروردین ماه) ارتفاع موج در غرب خلیج فارس به بیش از سه متر می‌رسد. همچنین امروز تنگه هرمز مواج است و دوشنبه و سه‌شنبه (۵ و ۶ فروردین) غرب دریای عمان و دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان به وضعیت جوی پایتخت اشاره کرد و گفت‌: برای تهران در روز دوشنبه (۵ فروردین) آسمانی ابری همراه با بارش باران، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در برخی از ساعات رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۱۰ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌شنبه (۶ فروردین) آسمانی ابری همراه با بارش باران و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۳ و۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بارش الهی است ولی مسئولین، مملکت را دارند نابود می کنند .
      چرا امور رو دست متخصصین نمی دهند ؟

    • بدون نام

      خدارو شکر. دروغ های مسولین رو نمایان شد
      تابستون گفتن که توی زمستون باران نخواهیم داشت و قحطی داریم....اون قحطی بخاطر فساد شما مسولین بی کفایت بود .

    • بدون نام

      اینکه هوای تهران اختصاصی گفته میشه داغ داره. کاش .......

    • سپیده

      احسان علیخانی وعلی عسگری رییس رسانه ملی ازتون متنفرم یکی بره بهشون بگه لطفا،واااااااای خدای من هر گز فراموش شدنی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج