۸۴۵۱۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس پیش از دربی

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: میثم علیپور در مورد آخرین وضعیت حسین ماهینی گفت: ماهینی به تمرینات گروهی بازگشته است، ولی همان‌طور که می‌دانید به زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی برسد. ماهینی باید با شرایط تمرینات آشنا شود و وضعیت عضله‌هایش با هماهنگی بیشتر در تمرینات، تقویت شود تا خطری او را تهدید نکند. ماهینی فعلاً در تمرینات حضور دارد و بعد از یک ماه می‌تواند بازی کند.

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد محسن ربیع‌خواه نیز خاطرنشان کرد: ربیع‌خواه هیچ مشکلی ندارد و به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: بقیه بچه‌ها هم که مصدومیت‌های جزئی داشته و دارند، با پیگیری و تلاش مضاعف سعی می‌کنیم بدون وقفه در ادامه تمرینات، مورد مداوا قرار بگیرند تا به دربی برسند. با اقدامات و درمان‌های فیزیوتراپی، شدیداً مراقب آن‌ها هستیم تا مشکلات کوچک‌شان رفع شود و مزاحم تمرینات آن‌ها نشویم و آماده و سر حال کار خود را ادامه بدهند.

علیپور با اشاره به آخرین وضعیت سیدجلال حسینی هم بیان کرد: سیدجلال در تمرین روز گذشته از ناحیه عضله احساس درد داشت. پیگیر وضعیت او هستیم و اگر نیاز باشد، عکسبرداری انجام می‌شود و آخرین وضعیتش را فردا اعلام می‌کنیم.

فیزیوتراپیست تیم پرسپولیس درباره وضعیت و شرایط محمد انصاری نیز گفت: محمد انصاری هم تمریناتش روز به روز بیشتر می‌شود و تمرینات بدنسازی او وارد فاز جدیدی شده است. انصاری هم کم کم می‌تواند شرایط خودش را طوری پیش ببرد که از چند هفته دیگر در تمرینات گروهی شرکت کند. محمد انصاری در کل، یک ماه دیرتر از حسین ماهینی می‌تواند به بازی برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز شنبه (۱۰ فروردین‌ماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج