جاباما
۸۴۵۲۰۳
۲۶ نظر
۵۰۱۸
۲۶ نظر
۵۰۱۸
پ

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

اخیراً عمارتی ۲۸ میلیون دلاری توسط جنیفر لوپز خریداری شده است. این امارت جذابیت‌های زیادی دارد و مساحت آن چیزی نزدیک به هشت هکتار است. این خانه بزرگ که پیش از این در اختیار سِلا وارد (Sela Ward)، هنرپیشه کهنه‌کار سینما و تلویزیون بود، به هفت اتاق خواب بزرگ و دلباز، اتاقی برای مشاهده فیلم با ۳۰ صندلی، پارکینگ بزرگ و یک سالن آمفی تئاتر باظرفیت ۱۰۰ نفر مجهز است.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: جنیفر لوپز را سال‌ها است که می‌شناسیم و با هنرش آشنا هستیم. در این بین حتماً می‌دانید که جنیفر در کنار خوانندگی و بازیگری، دستی در نویسندگی و طراحی لباس نیز دارد و این فعالیت‌ها، جنیفر را به یکی از ثروتمندترین سلبریتی‌های زن دنیا تبدیل کرده است.

جالب است بدانید مجله لاکچری دات‌کش گزارش داده که در سال ۲۰۱۸، ثروت جنیفر لوپز چیزی حدود ۴۰۰ میلیون دلار است. جالب‌تر اینکه ثروت جنیفر لوپز باد آورده نیست و با تلاش و پشتکار زیاد به درآمدی میلیون‌دلاری رسیده است. جنفیر لوپز که در کودکی در خانه‌‌ پدری خود که ۲ طبقه بیشتر نداشت زندگی می‌کرد این روزها به‌اندازه‌ای ثروت دارد که برای اهالی یک محله می‌تواند خانه بخرد.

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

کاملاً مشخص است با چنین ثروتی بهترین خانه را برای خودش می‌خرد و در همین راستا باخبر شدیم اخیراً عمارتی ۲۸ میلیون دلاری توسط جنیفر لوپز خریداری شده است. این عمارت جذابیت‌های زیادی دارد و مساحت آن چیزی نزدیک به هشت هکتار است. این خانه بزرگ که پیش از این در اختیار سِلا وارد (Sela Ward)، هنرپیشه کهنه‌کار سینما و تلویزیون بود، به هفت اتاق خواب بزرگ و دلباز، اتاقی برای مشاهده فیلم با ۳۰ صندلی، پارکینگ بزرگ و یک سالن آمفی‌‌تئاتر باظرفیت ۱۰۰ نفر مجهز است.

امکانات عمارت بل ایر (Bel Air)، که جنیفر لوپز آن را خریداری کرده است به همین جا ختم نمی‌شود و با یکی از جذاب‌ترین خانه‌های دنیا طرف هستیم. به همین منظور خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به خانه جدید ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز داشته باشیم.

ورودی زیبا و باشکوه

خانه‌ای را سراغ نداریم که بدون در باشد، اما کمتر خانه‌ای را سراغ داریم که در رودی آن، همانند خانه جنیفر لوپز باشد. در این خانه زیبایی‌های خاص خودش را دارد اما یک درخت بسیار تنومند از بالای دروازه خانه جنیفر لوپز رد شده است تا بازدید کنندگان در حین ورود به منزل جنیفر لوپز از زیر این درخت بزرگ رد شوند و عملاً احساس کنند که در میان طبیعت هستند.

طراحی‌شده توسط یکی از بهترین مهندسین معمار دنیا

اگر به دنیای معماری ساختمان علاقه داشته باشید به احتمال زیاد نام ساموئل مارکس (Samuel Marx) به گوش شما خورده است. این معمار افسانه‌ای آثار بزرگی را از خود به‌جای گذاشته که در میان آنها می‌توان به بنای یادبود الکساندر هملیتون در پارک لینکلن شیکاگو و موزه هنرهای نیو اورلئان اشاره کرد.

جالب است بدانید ساموئل مارکس طراحی خانه‌ای که جنیفر لوپز خریداری کرده را نیز انجام داده و به لحاظ معماری، با عمارتی طرف هستیم که سبک‌ ساختمان‌سازی فرانسوی در آن رعایت شده است.

دسترسی آسان به تمامی قسمت‌های منزل

همانگونه که اشاره کردیم طراحی این خانه، سبکی کلاسیک و اصیل دارد اما این امر باعث نشده تا سکونت در آن برای اهالی خانه مشکل باشد و طراحی خانه جنیفر لوپز به گونه‌ای انجام شده تا همه چیز در دسترس باشد. در این زمینه می‌توان به طراحی هوشمندانه نردبان‌هایی در این خانه اشاره کرد که در داخل اشکاف‌ها تعبیه شده‌اند تا لوازمی که بالای اشکاف قرار گرفته بدون هیچ دردسری در دسترس باشند.

پذیرایی اشرافی و مجلل

شما هم مانند ما به‌خوبی می‌دانید که گل سر سبد هر منزلی، پذیرایی آن منزل است و خانه جنیفر لوپز نیز پذیرایی بزرگی دارد که هزار و یک وسیله زینتی در آن دیده می‌شود. از طرف دیگر این اتاق پذیرایی، سقف بسیار بلندی دارد تا لوازم اشرافی و لوکسی که در آن قرار گرفته، نمای بیشتری پیدا کند.

در کنار این موارد باید به نمای اتاق پذیرایی اصلی خانه جنیفر لوپز اشاره کرد که نمایی بسیار زیبا به باغچه‌ای سرسبز و آراسته است.

حیاط خلوتی دنج و زیبا

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

در بیرون اتاق پذیرایی، شاهد فضایی حیاط‌ خلوت مانند هستیم که موقعیت خوبی را خلوت کردن و تماشای مناظر این خانه زیبا فراهم می‌کند.

شومینه‌هایی کلاسیک و قدیمی

در اتاق خواب‌های منزل جنیفر لوپز شومینه‌هایی بسیار زیبا تعبیه شده است. سبک و سیاق ساخت این شومینه‌ها کاملاً قدیمی و کلاسیک و است و حال و هوایی سنتی به اتاق‌ خواب‌های جنیفر لوپز می‌دهد.

آشپزخانه‌ای رویایی

قلب هر خانه‌ای آشپزخانه آن است و هر خانم‌خانه‌ای آرزو دارد تا خانه‌اش بهترین آشپزخانه را داشته باشد. جنیفر لوپز نیز بدون شک از این قائده مستثنی نیست و به‌رغم‌ اینکه بعید می‌دانیم خودش شخصاً دست به قابلمه و ملاقه بزند و آشپزی کند، باز هم خانه‌ای که انتخاب کرده، آشپزخانه‌ای رویایی دارد. قسمتی از سقف این آشپزخانه از شیشه ساخته شده و پنجره‌ای بزرگ به باغچه دارد تا با آشپزخانه‌ای پرنور و احساس طرف باشیم.

در وسط این آشپزخانه یک میز بزرگ قرار گرفته تا اهل منزل دور هم جمع شوند و در کنار آشپزی، لحظه‌های خوب و خاطره‌انگیزی را تجربه کنند.

اتاقی برای مشاهده فیلم

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

جنیفر لوپز را با خوانندگی و رقصندگی می‌شناسیم، اما این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی با فیلم و سریال نیز غریبه نیست و چیزی بیشتر از ۳۰ اثر بلند سینمایی را در کارنامه‌اش دارد. با این حساب کاملاً مشخص است خانه‌ای که خریداری می‌کند باید حتماً امکانات خاصی برای مشاهده فیلم داشته باشد.

از این لحاظ خانه ۲۸ میلیون دلاری جنیفر لوپز، دقیقاً همان چیزی است که انتظارش را داشته و این خانه به اتاقی مخصوص برای تماشای فیلم مجهز است که ۳۰ صندلی در آن تعبیه شده.

بار مخفی

انصافاً باید گفت طراح خانه جنیفر لوپز، حسابی خوش‌سلیقگی به خرج داده و در این خانه همه‌چیز به بهترین نحو ممکن قرار گرفته تا فضای کمتری اشغال شود. در این زمینه می‌توان به طراحی یک بار زیبا اشاره کرد که در میان درهای آنتیک‌ و قدیمی پنهان شده و تنها زمانی از این بار استفاده می‌شود که مراسم خاصی فرا رسیده باشد.

حیاط‌ خلوت اختصاصی

زیبایی‌های خانه جنیفر لوپز تنها به طراحی بیرونی و داخلی آن ختم نمی‌شود و در گوشه‌گوشه این خانه با فضاهایی دنج و خلوت طرف هستیم که اسباب خوشگذارنی و فراغت اهالی آن را فراهم می‌کنند.

در این زمینه چشم‌مان به حیاط‌ خلوت اختصاصی افتاد که در بیرون یکی از حمام‌های خانه جنیفر لوپز قرار دراد. این حمام به‌ گونه‌ای کلاسیک و قدیمی طراحی شده و اهالی خانه پس از استحمام می‌توانند در این حیاط خلوت دنج و اختصاصی، دمی بیاسایند و آرامش پیدا کنند.

میز شامی در حیاط

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

بدون شک جنیفر لوپز مهمان‌های زیادی را به منزل ۲۸ میلیون‌دلاری خودش دعوت می‌کند و به‌احتمال زیاد با شامی مفصل از این مهمان‌ها پذیرایی می‌کند. به همین دلیل در خانه‌ای که جنیفر لوپز خریداری کرده است یک قسمت اختصاصی برای میز شام در حیاط منزل تعبیه شده است.

در این قسمت شاهد حضور یک میز شام زیبا برای مهمانان هستیم و چندین مبل نیز قرار دارد تا سلبریتی‌ها و افراد سرشناسی که جنیفر لوپز افتخار میزبانی از آنها را دارد، شامی خاطره‌انگیز در منزل او صرف کنند.

استخری زیبا با نمایی زیبا‌تر

سلبریتی را سراغ نداریم که دست‌کم چند استخر در خانه‌اش نداشته باشد، اما جنیفر لوپزی که ۲۸ میلیون دلار برای خرید خانه‌اش هزینه کرده است انتظار هر استخری را ندارد و استخری که در خانه او شاهد هستیم در کنار معماری زیبا، نمایی بسیار چشم‌نواز نیز دارد و آب این استخر همانند آبشاری ظریف و زیبا از کناره‌های آن به بیرون می‌ریزد تا جذابیت این استخر دوچندان شود.

خانه‌ای برای اقامت مهمان‌ها

مهمانی و دور هم جمع شدن، سلبریتی و غیر سلبریتی نمی‌شناسد و انسان‌ها همیشه دوست دارند اطرافیان‌شان دور آنها باشند. به همین دلیل عمارتی که جنیفر لوپز خریداری کرده دارای یک خانه بسیار مجهز است تا مهمان‌های جنیفر لوپز اگر تا دیروقت در خانه این سلبریتی به شب‌نشینی نشستند و خواستند شب را در منزل او بمانند، در این خانه مخصوص مهمان‌ها اقامت کنند.

حیاطی دنج در پشت منزل

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

جذابیت‌های محیط بیرون و حیاط خانه ۲۸ میلیون دلاری جنیفر لوپز از طراحی داخلی این عمارت چیزی کم و کسر ندارد و تا دل‌تان بخواهد در این خانه با حیاط‌های دنج و زیبا طرف هستیم.

در این زمینه می‌توان به حیاط دنجی اشاره کرد که در قسمت پشت خانه جنیفر لوپز قرار گرفته و مسیر ورود به این حیاط نیز از یک قسمت پل‌مانند می‌گذرد تا اهالی منزل و مهمانان با گذری از زیر این پل مسقف به حیاط پشتی خانه برسند و لحظه‌های آرام و ساکتی را تجربه کنند.

درخت‌های نخل سربه‌فلک کشیده

خانه‌‌ای که جنیفر لوپز خریداری کرده است در کالیفرنیا واقع شده و اگر به محیط‌زیست و جغرافیا علاقه داشته باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که ایالت کالیفرنیا، بهترین مکان در آمریکا برای رشد درخت خرما است و مزارع این ایالت ۹۰ درصد از خرمای آمریکا را تولید می‌کنند.

درخت خرما زیبایی خاصی دارد و به همین دلیل نیز هست که در بسیاری از خانه‌های اشرافی کالیفرنیا شاهد حضور چندین اصل درخت خرما هستیم و در خانه جنیفر لوپز نیز درختان زیبای خرما به چشم می‌خورد.

فضایی برای باربکیو

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

خانه جدید جنیفر لوپز پر است از بارهای زیبا و مجهز که تمامی امکانات لازم برای پذیرایی از مهمان‌ها و خوشگذرانی را فراهم می‌کند. یکی از این بارها در حیاط خانه تعبیه شده و در کنار فضای زیبا و دلنشین، امکانات خوبی برای باربکیو و غذاهای کبابی دارد.

پارکی کوچک برای بازی بچه‌ها

طرفداران جنیفر لوپز به‌خوبی می‌دانند که خدا به این خواننده خوش‌صدا و زیبارو در سال ۲۰۰۸ دو فرزند دوقلو با نام‌های اما و ماکسیمیلیان داد. این بچه‌ها این روزها چیزی حدود ۱۰ سال سن دارند و نگهداشتن آنها در منزل واقعاً دشوار است. از طرف دیگر از آنجایی که این دوقلوها فرزند جنیفر لوپز هستند و یکی از معروف‌ترین دوقلوهای سلبریتی دنیا به‌حساب می‌آیند، جنیفر لوپز نمی‌تواند بچه‌‌هایش را به پارک‌های معمولی بفرستند.

به همین دلیل جنیفر لوپز خانه‌ای خریداری کرده که یک پارک کوچک و جمع و جور برای بچه‌ها دارد. به لطف این پارک کوچک، دوقلوهای جنیفر لوپز اوقات فراغت‌شان را بدون اینکه مزاحم جنیفر باشند در پارک بازی می‌کنند.

استخر اختصاصی

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

در بالا برای شما از استخر اختصاصی جنیفر لوپز گفتیم. زیبایی‌های این استخر باعث شده تا نمای عمارت جنیفر نیز دوچندان شود و هر وقت که دلش خواست تنی به آن بزند و حسابی شنا کند.

قسمتی برای آفتاب‌گرفتن

بدون شک یکی از تفریحات اصلی جنیفر لوپز در خانه جدیدش، شنا در استخر زیبای این خانه است اما وقتی که از شنا کردن خسته شد می‌تواند در قسمتی که در کنار استخر برای آفتاب‌گرفتن تعبیه شده، دراز بکشد و پرتو طلایی خورشید کالیفرنیا حسابی آفتاب بگیرد و پوست‌‌اش را برنزه کند.

نمای شبانه استخر

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

خانه جنیفر لوپز ممکن است به لحاظ طراحی، سبک و سیاقی کلاسیک و شیک داشته باشد اما این خانه به بهترین و مدرن‌ترین نورپردازی‌های دنیا مجهز است و حتی استخر آن نیز نورپردازی زیبایی دارد که شب‌ها نمای این عمارت بزرگ را دوچندان می‌کند.

آمفی‌تئاتر مجهز برای اجراهای خانگی

ناف جنیفر لوپز با خوانندگی و بازیگری بریده شده و به همین دلیل این سلبریتی که پولش از پارو بالا می‌رود برای تمرین ترانه‌ها وفیلم‌هایش آمفی‌تئاتری مجهز را در داخل خانه‌ای که تازه خریده، فراهم کرده است.

این آمفی‌تئاتر نه‌تنها به تمامی امکانات لازم برای اجرای موسیقی و نمایش مجهز است، بلکه فضای خوبی نیز جهت تماشاچیان دارد تا جنیفر لوپز اجراهای اختصاصی و خاصی را برای مهمان‌های این منزل اشرافی انجام دهد.

سالن‌ آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۱۰۰ نفر

نگاهی به عمارت ۲۸ میلیون‌دلاری جنیفر لوپز

سالن آمفی‌تئاتری که از آن صحبت کردیم با بعضی از سالن‌های‌ آمفی‌تئاتر داخل شهر به لحاظ گنجایش برابری می‌کند و به‌راحتی چیزی حدود ۱۰۰ نفر در این فضا می‌توانند به تماشای اجرای جنیفر لوپز یا سایر هنرمندان بنشینند. این فضا در محیطی بیرون از خانه جنیفر لوپز قرار دارد و حاضرین در این آمفی‌تئاتر در کنار مشاهده نمایشی که در حال اجرا است از طبیعت زیبای اطراف این مکان نیز لذت می‌برند.

سعی کردیم تمامی چیزهایی که از خانه ۲۸ میلیون دلاری جنیفر لوپز می‌دانستیم را با شما به اشتراک بگذاریم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر مطلب خاصی در خصوص این خانه در ذهن شما باقی‌مانده است در قسمت نظرات این موارد را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: lonny

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید به حال جامعه بشری که در اون یک رقاص در اوج ثروت و یک نابغه در اوج گمنامی به سر ببره گریست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره خوبه جامعه ایران دقیقا برعکسشه
        خدارو صدهزار مرتبه شگر که ایران زندگی میکنیم

      • سپیده

        به این جنبش نگاه نکرده بودم

      • بدون نام

        مگه رقاص آدم نیست مغز فندقی؟

      • ستایش

        دارندگی برازندگی

      • مسعود رضایی

        اسکل تو از اونایی هستی که هروز میری سر صف مرغ حالا داری در مورد رقاص و نابغه نظر میدی

      • bita rezaie

        حسود بدبخت

      • bita rezaie

        باید بحال تو گریست که انقد حسودی

    • Soori

      عجب خونه ای

    • بدون نام

      هنر کرده با فلان بازی پول درآورده زنیکه

      پاسخ ها

      • مهسا

        ببین تو ایرانم فلان باز زیاده
        چرا اینقدر داغونن پس؟!!!؟

    • بدون نام

      ما هم زندگی میکنیم...

    • مریم

      واقعا آرزویی هم داره هم سالمه هم پولدار هم تو شغلش موفق هم بچه های سالم شوهرای متنوع

    • sms

      این خونه رو هم آب میگیره..مثل ما

    • مصطفی

      همتون باید گدایی مرجان رو بکنین...

    • بدون نام

      ان شاالله خدا براش نگه داره

    • زهرا

      خدا بده شانس و از این نعمتها ب همه

    • سارا

      وااااای خیلی خونش قشنگ بود

    • بدون نام

      مادر جان

    • بدون نام

      الان جنيفر لوپز معلوم نيس مشغول چه كاريه.
      در حالي كه يك جوان توي خاور ميانه توي ايران توي يكي از روستاهاي خوزستان ساعت سه و نيم صبح از خواب پا شده و اين مطلبو خونده و اونو توي استخر خونه تصور كرده به يادش يه كارايي كرده.
      واقعا كه دنيا جاي عجيبيه

    • مرده‌ی‌متحرک

      با احترام فراوان توگورش

    • بدون نام

      این آدمای مشهور از بعضی از آزادیها و تفریحاتی که افراد معمول میتونند بدون دغدغه در فضاهای عمومی استفاده کنند بی بهره اند بنابراین مجبورن ایطور خونه ها را با هزینه بالا به صورت خصوصی فراهم کنند با هزینه بالا

    • بدون نام

      این آدمای مشهور از بعضی از آزادیها و تفریحاتی که افراد معمول میتونند بدون دغدغه در فضاهای عمومی استفاده کنند بی بهره اند بنابراین مجبورن ایطور خونه ها را با هزینه بالا به صورت خصوصی فراهم کنند با هزینه بالا

    • بدون نام

      یکی میمرد ز درد بی نوایی ، یکی میگفت : خانوم ، زردک میخواهی ؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      هی .... هی ... هی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اونوقت مردم گرفتار سیل اند!!!!!!!!!!!
      بانووووووووووو جنییییییییفر هم عشقشوووووووووو میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست گربه به گوشت نمیرسه میگه بو میده

    • bita rezaie

      محشره حقیقنا لیاقتشو داره چون واقعا هم هنرمنده هم جذاب و زیبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج