۸۴۵۲۲۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تردد در محور کوهرنگ - مسجد سلیمان ممنوع شد

سرپرست پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت تردد از امروز یکشنبه در محور شهرکرد، کوهرنگ به مسجد سلیمان و بالعکس بدلیل بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب و ریزش بهمن در ارتفاعات خبر داد.

ایرنا: سرپرست پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت تردد از امروز یکشنبه در محور شهرکرد، کوهرنگ به مسجد سلیمان و بالعکس بدلیل بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب و ریزش بهمن در ارتفاعات خبر داد.

سرهنگ غلامعلی نوربخش افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی و احتمال ریزش کوه و آبگرفتگی در سطح محور اندیکا - شهرکرد، تردد کلیه وسایل نقلیه از جمله اتوبوس‌های مسافربری از ساعت ۲۰ امروز یکشنبه ۴ فروردین ماه تا اطلاع بعدی ممنوع است و محور شهرکرد، بروجن، لردگان به خوزستان و بالعکس بعنوان محور جایگزین تعیین شده است.

وی همچنین نسبت به وقوع کولاک در ارتفاعات و محور‌های مواصلاتی استان هشدار داد و اظهار داشت: مردم از سفر‌های غیرضرور در روز‌های آینده خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ممنوعیت تردد در این محور با تصمیم شورای مدیریت بحران استان در پی پیش بینی وقوع سیل و احتمال خطر برای رانندگان و مسافران نوروزی که با اقلیم و محور‌های کوهستانی استان آشنایی کمتری دارند، گرفته شده است.

احمد جمشیدی افزود: در همین راستا عبور از گردنه چری که از گردنه‌های برف گیر و سخت گذر استان است مسدود می‌شود و تا اطلاع بعدی امکان تردد از این محور وجود ندارد.

سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده باش به استانداران ۵ استان غربی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داده است.

در همین خصوص در چهارمحال و بختیاری با دستور استاندار دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران به حالت آماده باش کامل درآمده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز با هشدار نسبت به وقوع سیل در این استان برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه، گفت: بارش شدید باران به همراه ذوب برف‌های موجود احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه را دوچندان کرده است.

شاهرخ پارسا تصریح کرد: براثر فعالیت این سامانه از اواخر وقت یکشنبه تا اواسط روز سه شنبه برای تمامی نقاط استان به ویژه برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، لردگان، فارسان و کیار بارش‌های سیل آسا پیش بینی می‌شود و طی همین مدت با توجه به بارش برف لغزندگی جاده ها، کاهش دید افقی، اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف گیر دور از انتظار نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج