۸۴۵۲۴۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

پنتاگون به دنبال آزمایش یک سامانه پدافند موشکی

یک رسانه غربی گزارش داد آمریکا برای سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین آزمایش دفاع موشکی خود برای سرنگونی موشک‌های متخاصم آماده می‌شود.

خبرگزاری فارس: پنتاگون تلاش برای انجام چالش‌برانگیرترین آزمایش دفاع موشکی براس سرنگونی موشک‌های شلیک‌شده به سمت آمریکا از سوی دشمنانش را آغاز کرده است.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از سه مقام مطلع گزارش کرد این برنامه در واقع آزمایش توانایی نظامی آمریکا برای هدف قراردادن موشک‌‌های دشمنانش از جمله ایران و کره‌شمالی است. این آزمایش برای اولین بار پس از تلاش موفق پنتاگون در مه ۲۰۱۷ انجام می‌شود.

به گزارش بلومبرگ، «آژانس دفاع موشکی آمریکا» قصد دارد روز دوشنبه و در آزمایشی که رسانه‌‌ای نشده است، دو موشک رهگیر مجهز به کلاهک‌های ساخت شرکت «ریتون» را به فاصله چند ثانیه از یکدیگر شلیک کند. اولین موشک به قصد انهدام مدلی از موشک بالستیک قاره‌پیما، شلیک می‌شود. موشک دوم نیز از سنسورهایش به منظور شناسایی یک موشک بالستیک قاره‌پیمای دیگر و یا اقدامات متقابل استفاده می‌کند.

بلومبرگ در ادامه نوشت، «مارک رایت» یک سخنگوی آژانس دفاع موشکی در پاسخ به ایمیل این خبرگزاری درباره این آزمایش موشکی نوشت «در حال حاضر موضوعی برای اعلام کردن ندارد.»

سامانه دفاع موشکی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا با مدیریت «بوئینگ» که در کالیفرنیا و آلاسکا استقرار یافته، به منظور دفع حملات موشکی طراحی شده است. پنتاگون برای سال مالی ۲۰۲۰ درخواست بودجه ۹.۴ میلیارد دلاری برای برنامه‌های آژانس دفاع موشکی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا موشک بفرسین بره اسراعیل

    • بدون نام

      ما بایستی تا قبل از عملیاتی شدن هر نوع سیستم مدرن ضد موشک ترتیب اسراییل را بدهیم، این بایستی سرلوحه مسئولین نظام باشد ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج