جاباما
۸۴۵۳۵۷
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

سیلاب آق‌قلا و گمیشان باید به دریا هدایت شود

وزیر کشور با اشاره به آغاز بارش باران در مناطق سیل‌زده گفت: باید هرچه سریع‌تر سیلاب شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان به دریا هدایت شود.

خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد بحران استان هر روز صبح جلسه دارد و اقدامات روز قبل بررسی و تصمیمات جدید برای تسریع در روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان گرفته می‌شود.

وی افزود: اولویت اصلی همه نیروها در استان خروج آب از شهر آق‌قلا و روستاهای اطراف بوده و این کار به نیروهای مسلح با محوریت سپاه واگذار شده است.

وزیر کشور گفت: با اقداماتی که در داخل شهر آق‌قلا صورت گرفته و شکاف‌هایی که در مسیر سیلاب ایجاد شده و همچنین کاهش خروجی سد وشمگیر، سطح آب در آق‌قلا کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی مسئول تهیه امکانات ترابری و همچنین هلال احمر مسئولیت تدارکات از جمله تهیه پتو، چادر، موادغذایی و غیره است که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

رحمانی فضلی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ بارندگی از روزهای قبل روز گذشته که شرایط جوی مساعد بود، بالگردهای مستقر در استان به تمامی روستاهای سیل‌زده آذوقه رساندند. مشکل مهم سیلابی است که در آق‌قلا و گمیشان باقی مانده و با توجه به بارش باران باید هرچه سریع‌تر آب را به دریا هدایت کنیم.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه وضعیت گنبدکاووس به حالت عادی برگشته است، اظهارداشت: با اینکه حدود ۴۰ درصد شهر گرفتار سیلاب شده بود اما تاکنون حدود ۹۰ درصد منازل از آب تخلیه شده است اما هنوز مردم گرفتاری و مشکلات زیادی دارند.

وی از مردم خواست اگر می‌خواهند کمکی به سیل‌زدگان استان گلستان داشته باشند، این کمک‌ها نقدی و یا وسایل و لوازم منزل باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم از وزیر کشور می خواهد استعفا دهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مردم ، چند نفرند ؟ چرا؟ همه ی مسوولین دارند تلاش می کنند در این حوادث غیر مترقبه نباید بازی های سیاسی در آورد....

    • بدون نام

      در این جور موارد همه چیز تقصیر دولتمردان نیست فرهنگ ما مردم هم باید در نظر گرفته شود ما در ایران فورا فلان مدیر را برکنار می کنیم...ژاپن دچار سونامی شد فداکاری ها و صبوری های مردم را نیز ببینید بی های و هوی در صفها ایستادند اصلا دزدی و چپاولی رخ نداد تا دولت با فرصت همه را راست و ریس کرد در این جور حوادث باید ستاد بحران فعال باشد الان معلوم می شه کاسه و کوزه ها رو سر استاندار شکستند این روش درستی نیست....

    • بدون نام

      واقعا حیف. ای کاش تو کشور ما همیشه برای این چنین شرایطی آمادگی وجود داشت تا نخواهیم این نعمت خدادادی رو تلف و راهی دریا کنیم.

    • بدون نام

      واقعا حیف. ای کاش تو کشور ما همیشه برای این چنین شرایطی آمادگی وجود داشت تا نخواهیم این نعمت خدادادی رو تلف و راهی دریا کنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج