جاباما
۸۴۵۳۸۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اسکان ۱۹۰۰ نفر از سیل‌زدگان گنبدکاووس

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس از اسکان موقت بیش از ۱۹۰۰ نفر از سیلزدگان این شهرستان در چندین نقطه شهری و روستایی خبر داد.

ایرنا: علی اصغر نودهی اظهار داشت: از لحظه ابتدایی ورود سیلاب به گنبدکاووس، نیروهای هلال احمر به طور جدی وارد عمل شدند و تاکنون ۷۰۲ نفر در شهر و ۱۲۰۰ نفر نیز در روستاهای این شهرستان اسکان موقت داده شده اند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس افزود: شهروندان سیلزده گنبدی در چهار نقطه شامل سوله های انبار غله و سالن های ورزشی نقی پناهی،حجاب و شهدای چای بویین اسکان یافته اند.

وی با اشاره به اسکان موقت سیلزدگان ۱۴ روستای بخش مرکزی گنبد همچون بی بی شیروان، قوچ مراد و ایمر حاجی اللهیار، گفت: عشایر حادثه دیده از سیل نیز در دو منطقه آی تمر با برپاکردن ۱۰۰ چادر و ماسان کوب با ۲۰ چادر اسکان موقت داده شده و خدمات امدادی به آنها در حال ارائه است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به و امداد رسانی سیلزدگان به طور مستمر در حال انجام است و روزانه هفت هزار غذای گرم بین این افراد توزیع می شود، خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی وسعت حادثه، نیاز به کمک های مردمی در زمینه اقلام خوراکی، پوشاک، موکت و حتی لوازم خانگی برای اهدا به سیلزدگان وجود دارد.

نودهی به آبگرفتگی منازل تعداد کثیری از شهروندان گنبد در حاشیه گرگانرود و نیز برخی روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: آب باعث خرابی وسایل زندگی سیلزدگان شده و آنان در زمینه تامین وسایل برقی خانگی نیز نیازمند امداد خیرین هستند.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: از لحظه وقوع حادثه، تمام دستگاه های دولتی و نظامی در زمینه کنترل وضعیت و رسیدگی به سیلزدگان، در حال فعالیت هستند، از جمله همکاری نیروهای ارتش در زمینه تخلیه آب و انتقال آسیب دیدگان و سپاه نیز در زمینه پاکسازی آثار سیل و تامین غذا و سایر دستگاه ها و ارگان ها در زمینه های مرتبط از جمله تامین جا برای اسکان موقت سیلزدگان، با هلال احمر همکاری دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج