۸۴۵۴۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خطری از سمت دریا، ماهشهر را تهدید نمی‌کند

فرماندار بندرماهشهرگفت: نقاطی از رودخانه جراحی که امکان طغیان رودخانه و آسیب به مردم در آن وجود داشته از دو روز گذشته با ماشین آلات پوشش داده شده است.

خبرگزاری تسنیم: محسن بیرانوند، فرماندار بندرماهشهر اظهار داشت: نقاطی از رودخانه جراحی که در محدوده بندرماهشهر بوده و امکان طغیان رودخانه و آسیب به مردم در آن وجود داشته است از دو روز گذشته با ماشین آلات پوشش داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای رودخانه جراحی انجام شده و با توجه به تدابیر اندیشیده شده هیچ جای نگرانی وجود ندارد همچنین ماشین آلات در نقاط مهم و حساس این رودخانه که خطرناک بوده ؛ حضور داشته تا در صورتی که حادثه‌ای رخ دهد وارد عمل شوند.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: ستاد بحران شهرستان بندرماهشهر دبی آب رودخانه‌های اطراف و خروجی سدها را مرتب رصد کرده و وضعیت را کنترل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سکونت‌گاهی در کنار دریا وجود ندارد، گفت: دریا امروز مواج بوده اما با توجه به اینکه سکونتگاهی در کنار آن وجود ندارد جای نگرانی برای مردم نیست؛ اداره کل بنادر نیز تمهیدات و تدابیر لازم را در حوزه خود اندیشیده است.

بیرانوند عنوان کرد: برای مسافرین نوروزی نیز علاوه بر مراکز اسکان نوروزی تعدادی از مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان ضروری مسافرین نوروزی آماده شده‌اند؛ شب گذشته همه مسافرین نوروزی از سطح پارک‌ها جمع‌آوری شده به محل‌هایی امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: در زمینه اسکان مسافرین نوروزی مشکل خاصی وجود نداشته و مکان کافی برای همه مسافرین عزیز نوروزی که در بندرماهشهر هستند در نظر گرفته شده است.

فرماندار بندرماهشهر با اشاره با بارندگی ۱۵ میلی‌متری در این شهرستان خاطرنشان کرد:همه ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و آب‌های سطحی فعال بوده و شهرداری‌ها خروجی‌های آب را کنترل کرده تا شهرستان بندرماهشهر با کمترین مشکل مواجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج