۸۴۵۵۱۸
۱۷ نظر
۵۰۴۷
۱۷ نظر
۵۰۴۷
پ

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

درست است که به قول قدیمی‌ها هیچ جای دنیا خانه خود آدم نمی‌شود، اما انسان‌ها عادت دارند هر از گاهی برای تغییر روحیه و تفریح، خانه و کاشانه‌شان را مدتی رها کنند و مسافرت بروند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: درست است که به قول قدیمی‌ها هیچ جای دنیا خانه خود آدم نمی‌شود، اما انسان‌ها عادت دارند هر از گاهی برای تغییر روحیه و تفریح، خانه و کاشانه‌شان را مدتی رها کنند و مسافرت بروند. انصافاً هم باید گفت مسافرت نه‌تنها روحیه را بهبود می‌بخشد بلکه تجربه‌های زیادی را نیز به‌دنبال دارد. به همین دلیل نیز هست که می‌گویند اگر می‌خواهید کسی را حسابی بشناسید، با او به مسافرت بروید.

مطمئن هستیم شما هم تاکنون سفرهای زیادی را تجربه کرده‌اید و خاطره‌های خوشی از مسافرت به نقاط دیدنی ایران و جهان دارید اما سفرهایی که ما انجام می‌دهیم با مسافرت‌های جماعت از ما بهتران از زمین تا آسمان تفاوت دارد و افرادی که پول‌شان از پارو بالا می‌رود در هر سال به مسافرت‌‌های اشرافی و گران‌قیمتی می‌روند و بهترین نقاط دنیا را به تماشا می‌نشینند. جالب اینجاست که میلیاردرها دنیا را زیر پا گذاشته‌اند و تا دلتان بخواهد به نقاط معروف دنیا سفر کرده‌اند. در نتیجه آژانس‌های مسافرتی بین‌المللی گزارش می‌دهند این روزها میلیاردرها مقاصد جدیدتری را برای مسافرت انتخاب می‌کنند که در گذشته کمتر مورد توجه توریست‌های بین‌المللی قرار می‌گرفته است.

این قضیه باعث شد تا کنجکاو شویم و به این فکر بیافتیم که میلیاردرها در سال ۲۰۱۹ چه مقاصدی را برای سفر انتخاب میکنند. اگر کنجکاوی شما هم گل کرده و می‌خواهید از مقاصد مورد علاقه میلیاردرها سر در بیاورید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

۱۵. مونته‌نگرو

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

اگر به جغرافیا علاقه دارید و مرز و بوم کشورهای جنوب اروپا را می‌شناسید به احتمال زیاد نام منته‌نگرو به گوش شما خورده است. این کشور که پایتخت آن شهر پودگوریتسا است، جمعیتی کمتر از یک میلیون نفر دارد اما از نقاط دیدنی زیادی برخوردار است و کشوری توریستی به‌حساب می‌آید که چند سالی است به مقصد توریست‌های میلیاردر دنیا تبدیل شده.

با نگاهی به نقشه قاره اروپا متوجه خواهید شد مونته‌نگرو در همسایگی یونان و کرواسی قرار دارد اما تاکنون این کشور به اندازه‌ همسایه‌هایش توریست جذب نکرده بود و چند سالی است که توریست‌ها راهی مونته‌نگرو می‌شوند. مونته‌نگرو جاذبه‌های توریستی زیادی دارد اما در گذشته امکانات خوبی برای اقامت‌ توریست‌ها در این کشور وجود نداشت و همین قضیه نیز باعث شده بود نسبت به همسایه‌هایش در زمینه صنعت توریست کمتر مورد توجه قرار بگیرد.

اما این روزها مونته‌نگرو امکانات رفاهی و تفریحی خوبی را در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهد و تفرج‌گاه‌های ساحلی جدیدی در سال ۲۰۱۹ و سال‌های بعد از آن در مونته‌نگرو افتتاح گردیده و این موارد مونته‌نگرو را به یکی از مکان‌‌های جذاب برای توریست‌های میلیاردر دنیا تبدیل کرده است.

۱۴. عمان

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

برای ما ایرانی‌ها عمان کشور آشنایی است و با مردمان این سرزمین مرز دریایی مشترک داریم. عمان از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان ختم شده و با یمن، عربستان سعودی و امارات متحده‌عربی همسایه است.

این کشور عربی به یکی از مقاصد توریست‌های بین‌المللی تبدیل شده و به گزارش بیزنس اینسایدر، عمان در میان توریست‌های میلیاردر به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین کشورها شناخته می‌شود. این موارد باعث شده تا عمان از ماه اکتبر تا آوریل هر سال میزبان جهانگردان ثروتمند‌ زیادی باشد.

جالب است بدانید برند هتلداری معروف آنانترا ( Anantara)، سرمایه‌گذاری هنگفتی در عمان انجام داده و تا کنون دو تفرجگاه مجلل در این کشور ایجاد کرده است. جغرافیا و فرهنگ عمان به‌عنوان مهم‌ترین دلیل جذب توریست‌ها در سال ۲۰۱۹ به این کشور شناخته می‌شود.

۱۳. فرانسه

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

کسی را سراغ نداریم که هوس مسافرت به فرانسه به سرش نزده باشد و میلیاردرها با توجه به اینکه سفرهای زیادی به فرانسه می‌کنند و وجب‌به‌وجب نقاط توریستی این کشور را از حفظ هستند اما باز هم جذابیت‌های فرانسه باعث می‌شود تا در سال ۲۰۱۹ شاهد افزایش مراجعه جهانگردان ثروتمند به فرانسه باشیم.

در میان مناطق توریستی بسیاری که فرانسه دارد، منطقه شامپانی (Champagne) به مقصد شماره اول جهانگردان در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است. در این منطقه هتل پادشاهی شامپانی ( Royal Champagne Hotel ) به تازگی افتتاح شده و این هتل از هر لحاظ پاسخگوی توریست‌های میلیاردر و مشکل‌پسند است.

جهانگردان از گشت و گذار در باغ‌‌های سرسبز این ناحیه سیر نمی‌شوند و روز به روز شاهد افزایش جاذبه‌های توریستی فرانسه هستیم.

۱۲. بریتانیای کبیر

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

جذابیت‌ه‌های توریستی بریتانیا به اندازه‌ای است که حتی توریست‌های میلیاردر نیز از این سرزمین حاضر نیستند دل بکنند و بازدید از طبیعت سرسبز انگلیس و شهرهای زیبای این کشور حتی نظر مشکل‌پسند‌ترین توریست‌ها را نیز جلب می‌کند.

بریتانیا نقاط دیدنی زیادی دارد و به همین دلیل نیز آژانس‌های مسافرتی تراز اول که به توریست‌های میلیارد دلاری خدمت‌رسانی می‌کنند برنامه‌های توریستی خاصی را برای مسافرین در نظر می‌گیرند تا توریست‌ها از لحظه‌لحظه مسافرتی که در بریتانیا دارند بیشترین لذت را ببرند.

انگلستان به لحاظ جاذبه‌های شهری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بدون شک گل سرسبد این شهرها، لندن است. به همین منظور هتل‌‌های لاکچری معروفی در لندن وجود دارد که اختصاصا به توریست‌های میلیون دلاری سرویس می‌دهند.

۱۱. هندوستان

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

هندوستان، کشور هفتاد و دو ملت لقب گرفته‌ است و گستردگی فرهنگ‌ها در این کشور به اندازه‌ای است که توریست‌ها از بازدید از هندوستان خسته نمی‌شوند. از طرف دیگر هندوستان جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد و اماکن باستانی و قدیمی این کشور زبانزد مردم دنیا است.

تمام این موارد را هم که نادیده بگیریم از تاج محل نمی‌توان گذشت که یکی از مشهورترین بناهای دنیاست و در فهرست عجایب هفتگانه دنیا قرار دارد. با این حساب می‌توان گفت، هندوستان در سال ۲۰۱۹ بدون شک میزبان توریست‌های بیشتری خواهد بود. از این جهت می‌گوییم هندوستان در ۲۰۱۹ میزبان جهانگردان بیشتری است چرا که مردمان این کشور مراسم معنوی خاصی را در ۲۰۱۹ پیش‌رو دارند.

از ۱۵ ژانویه تا ۴ مارس سال ۲۰۱۸، شهر باستانی هاریدوار (Haridwar)، که در شمال هندوستان قرار دارد میزبان مراسم مذهبی ارد کو ملا ( Ardh Kumbh Mela)، است. این مراسم از جانب یونسکو به‌عنوان بزرگترین مراسم مذهبی در تمام دنیا شناخته شده است و در بازه زمانی که به آن اشاره کردیم، هندوهای معتقد به این مکان می‌آیند و بدن خود را در رودخانه‌ای که گفته می‌شود آب آن مقدس است می‌شویند تا جسم آنها از گناه و ناپاکی، پاک شود. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۳، چیزی نزدیک به ۱۲۰ میلیون هندو در این مراسم شرکت کردند. بدون شک چنین مراسمی، بازتاب زیادی در صنعت توریسم هندوستان دارد و جهانگردان ثروتمند زیادی برای بازدید از این مراسم روانه هندوستان خواهند شد.

۱۰. شیلی

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

شیلی در آمریکای جنوبی واقع شده و شهر سانتیاگو را به‌عنوان پایتخت این کشور می‌شناسیم. شیلی به لحاظ جغرافیایی با بولیوی و آرژانتین مرز مشترک دارد و به لحاظ تاریخی نیز یکی از تمدن قدیمی و کهنی برخوردار است.

این کشور در کنار تمدن کهنی که دارد از طبیعت زیبا و چشم‌نوازی نیز بهره می‌برد و این موارد باعث شده تا در کنار جهانگردان معمولی، هر ساله توریست‌های ثروتمند نیز روانه شیلی شوند. به همین منظور هتل‌های بسیار شیک و لاچکری در شیلی ساخته شده است و انتظار می‌رود امکانات رفاهی شیلی و تمدن کهنی که این کشور دارد در سال ۲۰۱۹ توریست‌های میلیارد دلاری بیشتری راهی این کشور شوند.

۹. ترکیه

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

ترکیه چند سالی می‌شود که به مقصد آشنایی برای جهانگردان ایرانی تبدیل شده است، از قرار معلوم صنعت توریسم ترکیه در کنار توجهی که به جذب توریست‌های منطقه‌ای دارد به جهانگردان بین‌المللی نیز فکر می‌کند و همیشه سعی داشته تا ثروتمندترین جهانگردان دنیا راهی ترکیه شوند.

در میان تمامی نقاط دیدنی ترکیه که تعداد آنها هم کم نیست، ساحل فیروزه (Turquoise)، به عنوان مقصد جدید توریست‌های ثروتمند شناخته می‌شود و کافه‌ها و هتل‌های جذابی در این منطقه سر به فلک کشیده‌اند تا تمامی امکانات رفاهی و تفریحی توریست‌ها را فراهم کنند.

به این ترتیب بدون شک در سال ۲۰۱۹ نیز جهانگردان ثروتمند بیشتری راهی مرز و بوم ترکیه خواهند شد و از مناطق دیدنی این کشور بازدید می‌کنند.

۸. سیشل

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

مطمئن هستیم هرچقدر هم که جغرافی شما خوب باشد باز هم تاکنون اسم کشور سیشل (Seychelles) به گوش شما نخورده است. سیشل در‌واقع از چندین جزیره تشکیل شده است و در اقیانوس آرام قرار دارد.

این جزیره‌ها سواحل دنج بسیار زیبایی دارند و همین امر هم باعث شده تا این روزها شاهد افزایش مسافرت ثروتمندان به جزایر سیشل هستیم. در میان تمامی جزیره‌هایی که سیشل از آنها متشکل شده است، شمالی‌ترین جزیره شیسل به‌عنوان گل سرسبد این جزیره‌ها شناخته می‌شود و قرار گرفتن این جزیره در وسط اقیانوس آرام، آن را به مکانی بسیار زیبا و دلنشین تبدیل کرده که ثروتمندان دنیا هر از گاهی هوس مسافرت به سیشل به سرشان می‌زند.

به همین دلیل است که چهره‌های شاخص دنیا هر از گاهی راهی سیشل می‌شوند و دور از چشم دیگران به خوشی و تفریح پبردازند و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۹ نیز سیشل کماکان در فهرست کشورهای جذاب برای توریست‌های میلیارد دلاری باشد.

۷. میانمار

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

اگر اهل اخبار باشید حتماً نام میانمار را شنیده‌اید و به‌خوبی می‌دانید که مدتی است درگیری‌های زیادی در میانمار رخ می‌دهد. اما جالب است بدانید به‌رغم تمامی این درگیری‌ها و اخبار بدی که از میانمار به گوش می‌خورد. این کشور که در آسیای شرقی واقع شده است به اندازه‌ای جذابیت‌های توریستی دارد که جهانگردان ثروتمند زیادی سالانه روانه میانمار می‌شوند.

میانمار که در گذشته با نام برمه شناخته میشد تحت استعمار بریتانیا بود تا اینکه در سال ۱۹۴۸ به استقلال رسید و این روزها توریست‌های زیادی در رود ایراوادی (Irrawaddy) که از کشور میانمار می‌گذرد سوار بر کشتی‌های لوکس و گران‌قیمت به بازدید مناظر طبیعی میانمار می‌نشینند.

این کشور به لحاظ فرهنگی نیز تاریخچه غنی دارد و جهانگردان ثروتمند زیادی سالانه به میانمار می‌روند تا مراسم مذهبی و سنتی این کشور را تماشا کنند.

۶. رواندا

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

رواندا کشوری کوچک در وسط آفریقا است و با اوگاندا، بوروندی، تانزانیا و کنگو مرز مشترک دارد. جاذبه‌های طبیعی رواندا باعث شده تا این روزها توریست‌های میلیارد دلاری زیادی جذب رواندا شوند و از طبیعت بکر این کشور بازدید کنند. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۸، مجله لاکچری تراول، رواندا را به عنوان مقصد جدید توریست‌هایی معرفی کرد که به‌دنبال مسافرت لاچکری در قاره آفریقا می‌گردند.

رواندا سه پارک ملی بسیار وسیع دارد و پارک‌های این کشور به‌عنوان معدود مناطقی در دنیا شناخته می‌شوند که توریست‌ها می‌توانند زندگی طبیعی گوریل‌های کوهی را در حیاط وحش مشاهده کنند. به این ترتیب بدون شک جهانگردان ثروتمندی که به طبیعت و محیط زیست علاقه زیادی دارند رواندا را در سال ۲۰۱۹ برای گشت و گذار انتخاب خواهند کرد.

۵. بوتان

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

بوتان به لحاظ جغرافیایی و ارتباطات کشور منزوی به‌حساب می‌آید و همین انزوا نیز باعث شده تا جاذبه‌های توریستی این کشور بیشتر شود. به لطف انزوای بوتان، فرهنگ غنی این کشور و همچنین محیط زیست زیبای آن بکر و دست‌نخورده باقی‌مانده است.

جالب است بدانید رهبران بوتان روی خوشی به توریست‌ها نشان نمی‌داندند و تاریخ اولین جهانگردی که از بوتان بازدید کرد به سال ۱۹۷۴ باز می‌گردد. عدم پذیرش توریست از جانب بوتان ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت حکومت این کشور از پادشاهی به دموکراسی تغییر کرد و در یک دهه اخیر شاهد تغییر سیاست‌های بوتان برای جذب بیشتر توریست‌ هستیم.

کشور بوتان در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و مسیرهای صعب‌العبوری دارد. به لطف همین ویژگی‌، این کشور هرگز مورد استعمار دیگر کشورها واقع نشد. این روزها نیز کوهستان‌های سر به فلک کشیده بوتان به جاذبه گردشگری این کشور تبدیل شده و سالانه توریست‌های ثروتمند و ماجراجوی زیادی را شاهد هستیم که از بوتان بازدید می‌کنند.

۴. کلمبیا

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

تجربه نشان داده است توریست‌ها در میان تمامی کشورهای دنیا، علاقه زیادی به گشت و گذار در کشورهای آمریکای جنوبی دارند. به همین دلیل کلمبیا نیز که چهارمین کشور بزرگ آمریکای جنوبی است به مقصدی جذاب برای توریست‌ها در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است.

جالب است بدانید تا ماه مارس سال ۲۰۱۹، کلمبیا به اندازه تمامی تعداد توریست‌هایی که در سال ۲۰۱۸ از این کشور بازدید کرده بودند، پذیرای جهانگرد بوده است. افزایش تقاضا برای بازدید از کلمبیا باعث شد تا تغییرات اساسی را در صنعت جهانگردی کلمیبا شاهد باشیم که هدف اصلی آن خدمت‌رسانی به توریست‌های میلیاردر است. کلمبیا در کنار هتل‌ها و تفرجگاه‌های شیک و لاکچری، از مناظر طبیعی بکر و زیبا نیز بهره می‌برد و جنگل‌های انبوه این کشور نظر هر توریستی را به خود جلب می‌کند.

در ماه نوامبر یک اردوگاه تفریحی جدید و کاملاً اختصاصی با نام کوراکورا (Corocora ) در منطقه‌ای بکر و دور افتاده در کلمبیا راه‌اندازی شد. این اردوگاه تفریحی حدود ۲ ساعت با شهر یوپال (Yopal)، فاصله دارد و اولین اردوگاهی در کلمیبا است که به جهانگردان اجازه می‌دهد زندگی در جنگل را تجربه کنند. مسئولین این اردوگاه به فکر توریست‌های میلیارد دلاری نیز بوده‌اند و امکان پرواز از شهر به این اردوگاه با هلی‌کوپتر میسر شده است.

۳. ایسلند

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

اگر اهل جغرافیا باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید ایسلند کشوری جزیره‌ای است و به‌عنوان شمالی‌ترین کشور قاره اروپا شناخته می‌شود. این کشور تا قبل از قرن بیستم یکی از فقیرترین کشورهای دنیا بود اما پس از جنگ جهانی دوم به سمت صنعتی شدن پیش رفت و با هزینه در صنعت ماهیگیری اکنون به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود.

ایسلند آب و هوایی سرد و قطبی دارد و ممکن است در با خود فکر کنید توریست‌ها رغبتی برای بازدید از این کشور ندارند اما چنین تفکری درست نیست و آژانس‌های جهانگردی ایسلند در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته ۲ برابر توریست بیشتری را جذب کرده‌اند. در سال ۲۰۱۷ نیز ایسلند از جانب مراجع بزرگ گردشگری دنیا در فهرست ۱۰ کشور برتر دنیا به لحاظ جهانگردی قرار گرفت.

ایسلند جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد اما بیشتر جهانگردان این کشور را برای مشاهده شفق قطبی انتخاب می‌کنند. به همین دلیل نیز هتل‌های لاکچری و گران‌قیمتی را در ایسلند شاهد هستیم که نمای خوبی از تماشای شفق قطبی در اختیار مسافرین قرار می‌دهند.

غارهای کریستالی، آبشارهای بزرگ و باشکوه، اسب‌های ایسلندی و سواحل سیاه ایسلند از دیگر مکان‌های این کشور هستند که سالانه توریست‌های ثروتند زیادی را جذب خود می‌کنند.

۲. ژاپن

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

سرزمین آفتاب تابان، تاریخچه‌ای غنی و تمدنی باشکوه دارد و توریست‌های زیادی جذب این کشور می‌شوند اما همانگونه که شما بهتر از ما می‌دانید ژاپن به‌عنوان یکی از گران‌ترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود و تنها گردشگران میلیارد دلاری از عهده گردشگری در هتل‌های لوکس و اشرافی ژاپن بر می‌آیند.

در میان تمامی جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی که ژاپن دارد، جزیره هونشو (Honshu)، محبوبیت بیشتری پیدا کرده و راهبه‌های این جزیره که در سرمای زمستان در برف حمام می‌کنند، همیشه نظر توریست‌ها را به خود جلب می‌کنند. اسکی‌سواری در دامنه کوهستان ناگانو نیز یکی دیگر از جذابیت‌های است که توریست‌ها به آن علاقه نشان می‌دهند.

اگر اطلاعات خوبی از ژاپن می‌دانید حتماً در جریان هستید که این کشور راه‌آهن بسیار پیشرفته‌ای دارد و به همین منظور راه‌آهن ژاپن خدمات اشرافی را اختصاصا برای توریست‌های میلیارد دلاری عرضه می‌کند. جالب است بدانید مسافرت ۲ روزه و ۳ شبه با یکی از لوکس‌ترین قطارهای ژاپن چیزی حدود ۲۲ هزار دلار به ازای هر مسافر هزینه دارد. سقف واگن این قطار شیشه‌ای است و در آن اشرافی‌ترین غذاها برای مسافرین طبخ می‌شود.

۱. مصر

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹

تاریخ تمدن مصر به نزدیک به ۴ هزار سال پیش باز می‌گردد و سرزمین فراعنه همیشه مهم‌ترین مقصد توریست‌ها بوده و هست. این کشور نه‌تنها تمدنی کهن دارد، بلکه به لحاظ زیست‌محیطی نیز جاذبه‌های بسیار زیادی دارد که معروف‌ترین آنها رود نیل است.

این موارد باعث شده تا آمار مراجعه جهانگردان به مصر در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸، حدود ۳ برابر افزایش پیدا کند. آژانس‌های گردشگری، سفرهای لوکس و بسیار گران‌قیمتی را با کشتی‌های لاچکری روی رود نیل به جهانگردان پیشنهاد می‌کنند. توریست‌ها در این سفر‌ جذاب نه تنها از قایق‌سواری در یکی از معروف‌ترین رودهای دنیا لذت می‌برند، بلکه کشتی در قسمت‌هایی که تاریخچه‌ باستانی دارند نیز لنگر می‌اندازد تا جهانگردان از مقبره‌ها و معابد مصر باستان بازدید کنند.

در کنا رود نیل، مصر جاذبه گردشگری مهم دیگری نیز دارد و این جاذبه چیزی نیست به‌غیر از موزه بزرگ مصر. این موزه که به‌تازگی ساخته شده، نمایی بسیار زیبا به اهرام مصر دارد و چیزی بیشتر از ۱۰۰ هزار اثر باستانی را در این موزه شاهد هستیم. بسیاری از این آثار تاکنون در هیچ موزه‌ای به نمایش گذاشته نشده و در این موزه لوازم شخصی توت‌عنخ‌آمون، یکی از معروف‌ترین فرعون‌های مصری برای بازدید قرار داده شده است. این لوازم بیشتر از ۵۰ هزار اثر باستانی است و انتظار می‌رود پس از اینکه ساخت موزه بزرگ مصر کاملاً تمام شد، این موزه بزرگترین موزه‌ای در دنیا باشد که به یک تمدن اختصاص دارد.

کاملاً مشخص است دیدنی‌های مصر را در یک مسافرت نمی‌توان به پایان رساند و توریست‌های میلیاردر زیادی در سال ۲۰۱۹ روانه مصر می‌شوند تا به تماشای نادیده‌های جذاب این کشور بنشینند.

در این قسمت به پایان فهرست جذابترین نقاط توریستی دنیا رسیدیم که در سال ۲۰۱۹ میلیاردرها از این قسمت‌ها بازدید می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اهل گشت و گذار و مسافرت هستید و جاهای خوبی را برای مسافرت سراغ دارید، در قسمت نظرات برای ما و سایر کاربران از این مناطق بگویید.

منبع: businessinsider

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مصریا عاقل بودن زود شر اخوانی ها رو کَندن وگرنه مصر اینطوری مقصد اول گردشگری نمیشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      کو پس ایران فکرکنم از آخر اول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ايران ارزان ترينه

      • بدون نام

        فکر نکن عزیز ، مطمئن باش

    • بدون نام

      پس ایران کو همه چی داره. تمدن .طبیعت .ولی افسوس یه دولت بی عرضه داره که فقط فکرش اختلاسو دزدی و بدبخت کردن مردمشه .در حالی که میتونست حرف اولو تو گردشگری بزنه ولی دزدیها نمیذاره

      پاسخ ها

      • شمس

        توریست به کسی میگن که جیبشو پر پول میکنه میاد تو کشورتو خالی میکنه .اگر این مسئولین بی لیاقت نبودند دها برابر نفت از توریسم درامد و اشتغال داشتیم .

    • reza

      بانکوکـ&ملبورن&آلمان&سوئیس&اسپانیا&مالدیو&بالی

    • شقایق

      بورا بورا فوق لوکس انگار اطلاع ندارین

      پاسخ ها

      • ®

        هورا هورا

    • بویراحمدی

      با ایران کاری کردن که مروم ایران خودشون برای تفریح میرن کشورهای همسایه حالا شما توقع توریست داری

    • boof

      چرا سیشل نرفتم من

    • گردشگر حرفه ای

      من یک مرتبه به یکی از بهترین نقاط گردشگری یعنی شابدلعظیم رفتم و از عطرهای آنجا حظ وافری بردم گفتم شیر کنم که لاکچری بازا بدونن.

    • اصغر کاظملو

      سلام جدا از وضعیت کشورمون که این روزها خیلی تاسف بار هست ،امیدوارم روزی برسه که ما ایرونی ها برای گردش به امریکا و اروپا نریم چه برسه به کشورهای ثه ترکیه و عربی چیزیهای که اونا ندارن ما داریم اواین فرهنگ بسیار بسیار عظیم کشورعزیزمون ایران هس که تمام دنیا ازش نشعت گرفته

    • بدون نام

      با این وضع همه جا لوکسه و....):

    • بدون نام

      دوست دارم برم مصر

    • ناشناس

      واقعا اون منبع خارجی حرف جالبی نزد که گفت مطمئنم اسم سیشل به گوشتون نخورده بهم برخورد منم مطمئنم اسم یه جاهایی که همه میدونن رو خودش نشنیده که فکر میکنه بقیه اسم این جزیره که چند ساله معروف شده رو نشنیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج