۸۴۵۵۴۹
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

استاندار تهران: افراد غیرکارشناس اظهار نظر نکنند

استاندار تهران گفت: اداره کل هواشناسی تنها مرجع رسمی تغییرات آب و هوایی است و افراد غیرکارشناس در خصوص احتمال وقوع بحران در پایتخت اظهار نظر نکنند.

ایرنا: استاندار تهران گفت: اداره کل هواشناسی تنها مرجع رسمی تغییرات آب و هوایی است و افراد غیرکارشناس در خصوص احتمال وقوع بحران در پایتخت اظهار نظر نکنند.

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در ستاد مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: انتشار اطلاعات از جانب این افراد غیر از اینکه کار را خرابتر و دلهره مردم را بیشتر می کند، نتیجه دیگری به همراه ندارد.

استاندار تهران: افراد غیرکارشناس اظهار نظر نکنند

نماینده اداره کل اطلاعات استان نیز در ادامه این جلسه در خصوص انتشار ادعای یکی از مسئولان شهری در مورد وقوع توفان در تهران تصریح کرد: وضعیت 6 روز آینده و چگونگی بارندگی ها با هواشناسی هماهنگ شده و اوج بارش ها از یکشنبه تا سه شنبه است.

وی بیان کرد: بعد از ظهر سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری یک مقدار بارش ها تند می شود که تمامی تمهیدات در این خصوص اندیشیده شده است.

نماینده اداره کل اطلاعات استان تهران در خصوص پیام مشکوک با اطلاعات اشتباهی که توسط الهام فخاری عضو شورای شهر تهران مبنی بر اینکه توفانی شدید بعد از ظهر امروز تهران را فرا می گیرد، گفت: توفان نشد و تنها موجب دلهره و ترس مردم شد.

وی تصریح کرد: بعد از جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهر تهران این مطلب با وی در میان گذاشته شد که با چه استنادی این پیام را مطرح کرده، این در حالی است که هواشناسی چنین توفانی را پیش بینی نکرده است.

نماینده اداره کل اطلاعات افزود: این عضو شورای شهر تهران نیز این پیام را رد کرد و قرار شد این پیام را اصلاح و در فضای مجازی انتشار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز افروز

      خود محسنی بندپی غیر کارشناسه

    • بدون نام

      شما که کارشناسید بفرمائید...

    • بدون نام

      به زبان لری بگو بچه گی مخه یعنی حرف نزن . ی کم شاد بگو

    • بدون نام

      ماشاءالله نه مسئولین هم به حرف کارشناسان گوش می‌دهند .

    • ایران

      مجلس بجای دادن بودجه به سازمان حوادث غیر مترقبه که هیچ خاصیتی ندارن فقط بلدن پول بشمارن وجهت جیب مبارک هزینه کنن این پول به ارتش داده بشه تا به موقع در کمک رسانی هزینه بشه مردم تو زلزله کرمانشاه سیل آق قلا وسیله اخیر در شیراز دیدن که کدوم سازمان در کمک به مردم حاضر بوده ارتش بودجه برای اینکار ندارن ولی با همون بودجه سازمانی در حوادث اولین سازمان در صحنه هستند حتی شهر داری و استانداری هم از امکانات نظامی استفاده میکنن ولی این سازمانهای بی مدیریت شهری با پرویی و طلبکارانه فقط ادعا دارن وهیچ کاری انجام نمی دهند و بیرون گود به ریش مردم می‌خندند.......این بودجه کنترل حوادث رو به ارتش امین مردم بسپارید و مدیران محترم نظارت کنند و یاد بگیرند......

    • حمید وفا

      اره بابا کسی حرف نزنه !! کارشناس شمایی و همکارات بقیه اداتونو در میارن راستی شما خبر داری کارشناسای این گند بزرگ تو مملکت فقط مال نوروز امسال کیا بودن میخوام پیشنهاد بدم بفرستینشون بلاد کفر اونجارم خراب کنن مرسی کارشناس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج