جاباما
۸۴۵۵۶۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پیوس: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند از ۴ جام موجود در سال ۹۸، ۲ جام را هم بگیرند، کار بزرگی انجام داده‌اند.

فارس: فرشاد پیوس درخصوص اینکه نظرش درباره سال ۹۷ و وضعیت پرسپولیس در این سال چه بود، گفت: به نظر من سال ۹۷ برای پرسپولیس سال خوبی بود و فکر می‌کنم آنها بهتر از قبل شدند. در نیم فصل اول شاید تعداد بازیکنان پرسپولیس کم بود اما به هر حال نتایج تیم مردم را راضی کرد اما در نیم فصل دوم چند بازیکن به پرسپولیس اضافه شدند که متاسفانه با تیم خیلی خوب هماهنگ نشدند. بازیکنانی که به پرسپولیس آ‌مدند همگی از شاخص‌ترین بازیکنان تیم‌های خود بودند اما در پرسپولیس به آن هماهنگی کامل نرسیدند هر چند که در همین وضعیت نتایج پرسپولیس بد نبوده و به نظرم رفته رفته شرایط تیم بهتر هم خواهد شد.

پیوس: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد

وی ادامه داد: به نظر من بازیکنان پرسپولیس در تعطیلات به هماهنگی بهتری رسیدند و شرایط بهتری را در بازی‌های بعد از عید خواهند داشت. پرسپولیس از نظر بدنی و جسمانی شرایط بهتری پیدا کرده و می‌بینیم که از نظر روند امتیازگیری هم شرایط بهتر شده است. برانکو مربی خوب و با دانشی است که پرسپولیس با او در ایران و آسیا مقام آورده و کارنامه خوبی در فوتبال ما دارد. فکر می‌کنم پرسپولیس با برانکو بتواند در هفته‌های آخر باز هم قهرمان ایران شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص دربی 89 که 10 فروردین 98 برگزار خواهد شد افزود: شرایط دربی با بازی‌های دیگر فرق ندارد و این بازی هم مثل همه بازی‌ها سه امتیاز دارد اما بازی کردن در دربی مرد خودش را می‌خواهد. به قول علی پروین باید بازیکنی در دربی بازی کند که مرد دربی باشد. بازیکنی در دربی باید به میدان برود که خوب درگیر شود و جنگ‌های میانه میدان را ببرد.

به نظر من بازیکنان جوان و کم تجربه به درد دربی نمی‌خورند چرا که این بازی بازیکن باتجربه می‌خواهد. در دربی به دلیل حضور تماشاگران و فشاری که روی این بازی است باید بازیکن با تجربه به میدان برود و بازیکن جوان شاید احساسی باشد؛ البته در نظر بگیرید که تیم استقلال هم خیلی خوب شده و بازیکنانی که به این تیم آمدند روند خوبی داشتند. به نظر من دربی 89 می‌تواند یک بازی فنی، تماشاگر پسند و حتی پرگل باشد اما با همه این شرایط من معتقدم که وضعیت پرسپولیس در این بازی بهتر از استقلال خواهد بود چون که شرایط شاگردان برانکو در جدول از استقلال بهتر است و آنها با روحیه بالاتری به دربی می‌آ‌یند.

به نظر من تجربه بازیکنان پرسپولیس به بازیکنان استقلال بخصوص به بازیکنان جدیدش می‌چربد و این یک برگ برنده برای پرسپولیس خواهد بود تا ان‌شاءالله دربی را با برد پشت سر بگذارند.

پیوس در پاسخ به این سوال که به نظر شما مرد اول دربی چه کسی خواهد بود، تصریح کرد: به نظر من بیرانوند می‌تواند مرد اول دربی باشد چرا که او در بازی‌های بزرگ مقابل تیم‌های بزرگ بازی کرده و تجربه خوبی بدست آورده است. از طرف دیگر سید جلال هم در این بازی قطعا تاثیرگذار است.

وی درمورد اینکه از نظر شما مرد سال فوتبال ایران در سال 97 چه کسی بود،‌گفت: خیلی پاسخ به این سوال سخت است اما به نظر من باید بین سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند باید بهترین بازیکن سال انتخاب شود به نظر من سیدجلال هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خیلی خوبی داشت و توانست به پرسپولیس کمک زیادی کند.

پیوس درخصوص اینکه چهار جام پیش روی پرسپولیس در سال 98 قرار دارد و فکر می‌کنید از این چهار جام (لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا) شاگردان برانکو چند جام می‌توانند بدست بیاورند، ادامه داد: کار خیلی سخت است و فکر می‌کنم در همین شرایط اگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند از چهار جام موجود دو جام بگیرند کار بزرگی کردند.

به نظر من وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سخت است و از طرفی سه بازی در خارج از خانه داریم و یک بازی در خانه که این مساله کار را برای ما سخت خواهد کرد. با این همه گرفتن دو جام از چهار جام موجود می‌تواند هم ما پیشکسوتان و هم هواداران را خوشحال کند.

وی تصریح کرد: در سال 98 پرسپولیس بازی‌های سختی دارد و علاوه بر لیگ قهرمانان آسیا بازی با تراکتورسازی و سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی کاملا سخت خواهد بود اما امید ما به برانکو و بازیکنان است چرا که آنها به خوبی کار خود را بلد هستند و می‌توانند که بهترین تصمیم را بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      البته تو خواب

    • بدون نام

      چه میگی تو مرتیکه شرایط امتیازی پرسپولیس از استقلال بهتره؟ انگار ده امتیاز جلوه لنگ دو امتیاز جلوست با یه مساوی وبرد استقلال جاشون عوض میشه دوما اون موقع که لنگ جام میگرفت خودتون نمیگرفتین پول های کثیف هدایتی بود مرتیکه چقدر هم خوش خوراکه دوتا جام میخواد حتما یکیش هم جام باشگاهای اسیاست خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • مهدی

        تو خوبی

      • بدون نام

        دیدیم کیسه چقدر سوراخ شد

      • بدون نام

        دیدیم کیسه چقدر سوراخ شد

      • بدون نام

        دیدیم کیسه چقدر سوراخ شد

    • امین

      ان شاءالله

    • بدون نام

      جوون

    • جعفر

      مگردرخواب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رو سياهي به كي موندخخخخخخخخخخ

    • اهورا

      وقتی پیوس میگه پرسپولیس میتواند برنده دربی باشد یعنی اینکه احتمال برنده شدن پرسپولیس بسیار کم میباشد به عبارت دیگر شانس برد استقلال خیلی زیاده

    • بدون نام

      سلام آقای یاد رفت بکی مردسال جهان هستن
      فقط سید جلال وبیرانوند واین دو فقط

    • بدون نام

      بهترین تیم درجهان فقط پرسپولیس فقط
      از دید آقای پیوس

    • N

      ایشالله

    • ارتش سرخ

      عفت کلام کیسه بهتر ازین نمیشه که به یک اسطوره توهین میکنه

      پاسخ ها

      • mm

        هرچی اقا فرشاد بگه همونه،

    • شفر گوسفندی با موهای پشمی

      ششتاییا نظر ندن لطفا

    • Reyhaneh.taji

      اقای پیوس تو خیاله خودت باش

    • بدون نام

      چهارتا جام که چیزی نیست پرسپولیس شیشتا جام میگیره :-)
      666

    • ماهان یکرنگ

      پرسپولیس دربی رو میبره

    • بدون نام

      ۹خیال کردید

    • وطندوست آریایی

      برای ثبت در تاریخ
      پرسپولیس شهرآورد ۸۹ را برد
      و روسیاهی به استقلالی های بی ادب که به جان هم افتادند چه در فضای مجازی و چه در رختکن و ... ماند.

    • N

      هههههه خوب باختینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج