جاباما
۸۴۵۵۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

تبلت های ارزان و خوشحال

اعضای این خانواده فقط به دو دلیل دور هم جمع شده اند؛ باکیفیت هستند و در عین حال قیمت شان مناسب است.

تبلت های ارزان و خوشحال





روزنامه هفت صبح: اعضای این خانواده فقط به دو دلیل دور هم جمع شده اند؛ باکیفیت هستند و در عین حال قیمت شان مناسب است.

می توانید همین حالا به نشانه اعتراض صحنه را ترک کنید اما ما اصرار داریم آی پد Air را در این فهرست نگه داریم. وقتی آیفون جدید به بازار آمد نمونه های طلایی اش را تا 5 میلیون تومان هم می فروختند؛ یعنی دو تا سه برابر قیمت. این بلا سر آی پد Air نیامد و از همان روزهای اول می توانستیم آن را با قیمت منطقی بخریم. شاهزاده ارزشمند بازار تبلت ها در گرانترین نمونه خود فعلا حدود دو میلیون و 700 هزار تومان فروخته می شود. بقیه اعضای خانواده هم توانسته اند به همین روش دلبری کنند.

خانواده تبلت های 10 اینچی

1- آی پد ایراپل

آی پد ایر یکی از سبکترین تبلت های بزرگ جثه بازار است که تنها 4536 گرم وزن دارد. البته یکی از سریع ترین ها است: پردازنده دو هسته ای A7 آن به خوبی از پس چهار هسته ای های بازار برمی آید. به علاوه، این محصول با مجموعه کاملی از اپلیکیشن های کاربردی و خلاقانه عرضه می شود. آی پد جدید هنوز برای گیمرها و هر کسی که به دنبال یک ابزار سریع و بزرگ اما فاقد جثه ای عظیم و غول آسا است، گزینه ای اینده آل محسوب می شود.

تبلت های ارزان و خوشحال

- مشخصات: پردازنده دو هسته ای A۷، رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ تا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین جلو ۱.۲ و عقب پنج مگاپیکسلی، نمایشگر ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۲۶ پیکسل.

۲- گلکسی تب ۱۰

اگرچه گلکسی تب ۱۰ دیگر مانند گذشته بهترین نمایشگر را حتی در میان تبلت های سامسونگی هم ندارد اما هنوز از نظر نسبت قیمت به قابلیت ها، به شکل قابل توجهی می توان آن را بهتر از اغلب تبلت های اندرویدی ۱۰ اینچ دانست. گلکسی تب ۱۰ هنوز ارزان قیمت محسوب می شود و اندروید خالص نصب شده روی آن از بسیاری رابط کاربری های اختصاصی بعدی روان تر و کاراتر است. از نظر نرم افزاری هم هنوز یکی از معدود تبلت هایی است که اندروید ۴.۳ را روی خود دارد و به نظر می رسدکه پس از این هم آپدیت های بعدی را دریافت خواهد کرد.

تبلت های ارزان و خوشحال

- مشخصات: پردازنده دو هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اگزینوس ۵، رم دو گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲گیگابایتی، دوربین جلو ۱.۹ و عقب پنج مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۰ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل.

۳- اکسپریا z سونی

Xperia TableZ یکی از محصولاتی است که به نسبت کارکرد و قابلیت ها، قیمت نسبتا بالایی دارد. این محصول از یک پردازنده قدیمی استپ دراگون S۴ پرو بهره می برد و رزولوشن نمایشگرش از بسیاری تبلت های ارزان قیمت فعلی پایین تر است اما همچنان یکی از جذاب ترین طراحی های بازار تبلت را در اختیار خود دارد.

تبلت های ارزان و خوشحال

- مشخصات: پردازنده چهار هسته ای اتسنپ دراگون اس ۴ پرو ۱.۵ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی، دوربین جلو ۲.۲ و عقب ۸.۱ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل.

خانواده تبلت های ۷ و ۸ اینچی

۴- نکسوس ۷ جدید

از نظر تکنولوژی محض، هیچ یک از تبلت های کوچک بازار حتی به نزدیکی نکسوس ۷ جدید نمی رسند. این تبلت رزولوشنی همانندتبلت های ۱۰ اینچ، یکی از سریع ترین پردازنده های موجود در این رده و امکانات تجملاتی چون شارژ بیسیم را به همراه دارد و از آن مهمتر، یکی از محصولات استاندارد حاوی اندروید خالص است. تا به اینجا، نکسوس ۷ تنها عضو خانواده تبلت های ریزجثه است که از اندروید ۴.۳ بهره می برد و البته قرار است به سرعت آپدیت بعدی (کیت کت ۴.۴) را هم دریافت کند. اگرچه کمی گرانتر از مدل سال قبل عرضه شده اما منفعت بیشتری را هم برای کاربر به ارمغان می آورد.

تبلت های ارزان و خوشحال

- مشخصات: پردازنده استپ دراگون اس ۴ پرو ۱.۵ گیگاهرتزی چهار هسته ای، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی، دوربین جلو ۱.۲ و عقب پنج مگاپیکسلی، نمایشگر هفت اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی.

۵- آی پد مینی رتینا اپل

اگرچه نسخه اول آی پد مینی در کارایی از برخی رقبا عقب مانده بود اما به نظر می رسد آی پد مینی با نماشگر رتینا قصد دارد از همه عبور کند و فاصله ای فراوان میان خود و برخی از آنها ایجاد کند. این تبلت اکنون بالاترین رزولوشن را در میان تمامی تبلت های ۸ اینچی و کوچکتر از آن خود کرده است و پردازنده A۷ آن هم می تواند در کارایی از پس رقبای بزرگتر از خودش هم بربیاید. تنها نکته این است که باید خودتان را برای یک پرداخت هزینه خوب هم آماده کنید. مینی جدید یکی از گرانترین تبلت ها در کلاس ۷ و ۸ اینچی بازار است. و البته این قیت بالا با هیچ چیز اضافه ای همچون کیبورد، داک یا قلم دیجیتال همراه نشده است.

تبلت های ارزان و خوشحال

- مشخصات: پردازنده دو هسته ای A۷، رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ تا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین جلو ۱.۲ و عقب پنج مگاپیکسلی، نمایشگر ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل

۶- کیندل فایر اچ دی ایکس هفت اینچی

اگر به دنبال تبلتی هستید که بهترین نسبت کارایی به قیمت را داشته باشد، بدون شکنمی توانید از نسخه هفت اینچی کیندل فایر اچ دی ایکس چشمپوشی کنید. شما یک تبلت کوچک خواهید داشت که کارایی شاید برتر از نکسوس ۷ خواهد داشت و از برخی جهات حتی رقبای بزرگترش را هم پشت سر می گذارد. قابلیت هایی چون پشتیبانی لایو Mayday و پخش چند رسانه ای در پنجره کوچک دوم هم جذابیت خودشان را دارند. تنها مشکل این تبلت که در همه محصولات کیندل فایر قابل مشاهده است، تاکید و وابستگی بیش از حد به اکوسیستم محتوای آمازون است. اگر شما معمولا به این سرویس ها دسترسی ندارید یا از سرویس های جایگزینی همچون گوگل پلی استفاده می کنید، بهتر است به دنبال تبلتی باشید که نسخه ای معمولی از اندروزید را روی خود دارد.

تبلت های ارزان و خوشحال

- مشخصات: پردازنده چهار هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰، رم ۲ گیجگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ تا ۶۴ گیگابایتی، دوربین جلو اچ دی، نمایشگر هفت اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل.

خانواده تبلت های ارزان قیمت

۷- میمو پد اچ دی ۷ ایسوس

مطمئنا نسبت کارایی به قیمت بسیار خوبی را در این تبلت خواهید یافت. MeMO Pad HD ۷ ایسوس از نظر کارایی و قدرت، تهدید چندان جدی برای نکسوس ۷ تولیدی این شرکت محسوب نمی شود اما قیمت منصفاتنه ای دارد و در عین حال بسیاری از مشخصات خوب خود را حفظ کرده است. نمایشگر IPSLCD با دقت رنگ بالا، دو دوربین و پردازنده چهار هسته ای.

تبلت های ارزان و خوشحال

- مشخصات: پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی بر پایه ARM Cortex-A۷، رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین جلو ۱.۲ و دوربین عقب پنج مگاپیکسلی، نمایشگر هفت اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل.

۸- نکسوس ۷ گوگل ۲۰۱۳

شاید گوگل با عرضه نسخه جدید نکسوس ۷ از سبد کالال تبلت های ارزان قیمت خارج شده باشد اما نسخه ۱۶ گیگابایتی آن هنوز یکی از بهترین گزین ها در میان تبلت های ارزان قیمت است. اگرچه سرعت آن به پای کیندل فایر اچ دی ایکس نمی رسد اما انعطاف پذیرتر از آن است و مهمتر اینکه وابسته به اکوسیستم آمازون نیست.

تبلت های ارزان و خوشحال

- مشخصات: پردازنده ۴ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی اسنپ دراگون اس ۴ پرو، رم دو گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین جلو ۱.۲ و عقب پنج مگاپیکسلی، نمایشگر هفت اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل

ما اصرار داریم آی پد Air در این فهرست شاهزاده ارزشمند بازار تبلت ها در گران ترین نمونه خود فعلا حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Alireza Xed

      Good

    • جبار

      دست شما درد نکند ای کاش از قیمت انها حرفی به میان می امد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج