۸۴۵۶۸۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

دستور تخلیه روستاهای در معرض سیل خوزستان

 استاندار خوزستان گفت: با توجه به افزایش آورد آب به دو هزار متر مکعب بر ثانیه سازمان مدیریت بحران و سازمان آب و برق خوزستان بررسی کنند آیا روستای در معرض خطر و تهدید وجود دارد تا هرچه سریع تر تخلیه شوند.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان امروز در ارائه آخرین جزئیات ستاد ستاد مدیریت بحران با تأکید بر استمرار آماده باش در خوزستان اظهار داشت: باتوجه به روان آب ها و سیلاب‌های استان های بالا دست کشور اعم لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و دیگر موارد به سمت استان هستند.

وی با اشاره به اهتمام ویژه نسبت به شهرستان خرمشهر بیان کرد: خروجی دز و کارون یک هزار و ۴۰۰ متر مکعب بر ثانیه است به این معنای که طی امشب و فردا به دو هزار متر مکعب بر ثانیه می رسد.

استاندار خوزستان با تاکید بر مسدود کردن پارک ساحلی اهواز خاطرنشان کرد: خاکریزی برای بخش های از جاده ساحلی انجام تا تردد با مشکل مواجه نشود. فرمانداری اهواز سریعا جلسه ای باحضور شهردار و راهدار و سازمان آب و برق خوزستان برگزار تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی گفت: خروجی تا دو هزار متر مکعب بر ثانیه باید مدیریت شود تا در سطح اهواز شاهد هیچگونه اتفاق نباشیم. هشدارها و اطلاع رسانی لازم به مغازه داران حاشیه ساحلی و مردم و مهمانان نوروزی صورت گیرد.

شریعتی اظهار داشت: نیروی انتظامی از حضور مردم در مناطق ممنوع و مسدود شده خودداری کند و هیچ اجازه ای به کسی داده نشود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: باتوجه به افزایش آورد آب به دو هزار متر مکعب بر ثانیه سازمان مدیریت بحران و سازمان آب و برق خوزستان بررسی کنند آیا روستای در معرض خطر و تهدید وجود دارد تا هرچه سریع تر تخلیه شوند.

وی گفت: ایستگاه های پمپاژ شرکت توسعه نیشکر به صورت کامل فعالیت داشته باشند و آب را به سمت تالاب شادگان یا محل زهاب ها منتقل کنند.

شریعتی اظهار داشت: روابط عمومی استانداری خوزستان کمیته اطلاع رسانی ستاد بحران تشکیل و انتشار اخبار واحد از این طریق انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تخلیه کنید عزرائیل با سیل داره میاد ایران مرکز جولان حضرت عزرائیل شده

    • بدون نام

      کمی فکر کنید به لحظه دمیدن صور چه خواهد شد امروز بهکمک هم میآیند ولی آن روز همه از هم میگریزند خدای از وحشت آنروز به تو پناه میبریم نتجه نیرنگ ودروغ و فریب و رباخواری وفحشاه و خیانت وحتی کسانیکه به همنوعانشون رحم نمی کنند جنس فاسد جنس را به چندین برابر قیمت ور زمان سختی به مردم ارائه میکنند چی باید باشه مملکتی که ربا توش بیداد میکنه کاهبرداری توش بیداد میکنه چرا درمانش نمیکنند مسئولان وبی تفاوت میگذرند خدا باید از این بدتر بلا بفرسته برامون خدا باید ایران را زیرو رو کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج