۸۴۵۷۰۶
۴۵ نظر
۵۰۰۰
۴۵ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: ما سپاهانیم و همیشه به ما ظلم می‌شود!

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنید باید تنبیه شوید.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل ذوب‌آهن اصفهان با تسلیت حوادث رخ داده اخیر در کشور اظهار داشت: وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنید باید تنبیه شوید.موقعیت‌های گلزنی از منطقه شش قدم و سه قدمی دروازه داشتیم و یک پنالتی خراب کردیم و همین باعث می‌شود که امتیاز از دست بدهیم.

اگر موقعیت‌ها را از دست بدهید همینطور باید امتیاز هم از دست بدهید. ذوب آهن به غیر از ارسالی که از فاصله ۷۰ متری داشت, موقعیت دیگری خلق نکرده بود و توپ شدن این گل نیز برای من بسیار عجیب بود.

وی عنوان کرد: تیم ما از فضای مسابقه دور بود و باید این بازی را قبلاً انجام می‌دادیم اما به هر حال عیب ندارد, ما سپاهان هستیم و باید همیشه به ما ظلم شود. با اینکه دو امتیاز از دست دادیم تشکر کنم, باید از تیم داوری تشکر کنم چرا که آنها عملکرد خوبی در این بازی داشتند. همچنین از باشگاه ذوب‌آهن که پیش از این بازی بیانیه صادر کرد و پُست گذاشت نیز تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی: ما سپاهانیم و همیشه به ما ظلم می‌شود!

قلعه نویی راجع به این سؤال که به نظر می‌رسید از خط دفاعی تیم‌تان رضایت نداشتید و بارها در بازی با بازیکنان این خط بحث می‌کردید, گفت: یک موقعیت 50 درصد پیدا کنید که ذوب‌آهن در این بازی ایجاد کرده باشد. من در جریان بازی نبودم و شاید موقعیت‌های ذوب آهن را ندیده باشم, اگر چنین موقعیتی ایجاد کرده‌اند به من بگویید. ما مقابل ذوب‌آهنی بازی می‌کردیم که در شرایط ایده آلی قرار داشت اما به آنها موقعیت گلزنی ندادیم.

وی افزود: بازیکنان خط دفاعی تیم خیلی خوب کار کردند و به تیم حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادند. فقط در نیمه اول در پشت محوطه جریمه به آنها چند بار خطا دادند که من در بین نیمه از بازیکنانم خواستم که در این ناحیه دیگر به حریف خطا ندهند. در ذهنم نیست که ذوب آهن حتی موقعیت 30 درصد نیز به دست آورده باشد.

علاوه بر این ما سجاد شهباززاده و کومان دو موقعیت صددرصد از دست دادند و همچنین پنالتی ما نیز به گل تبدیل نشد اما ما روی ارسال 70 متری گل دریافت کردیم, دیگر این توپ نباید به گل تبدیل می‌شد.

سرمربی سپاهان راجع به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه همیشه برای از دست دادن امتیاز به تصمیمات داوری اعتراض دارید و آیا با کی‌روش استنلی که پنالتی‌‌ خراب کرد و باعث از دست رفتن امتیاز شد, برخورد خواهید کرد یا خیر, عنوان کرد: متوجه سؤال‌تان نمی‌‌شوم. بهترین بازیکنان دنیا نیز مانند زیکو یا پلاتینی پنالتی خراب می‌کنند. تو را به خدا این حرف‌ها را نزنید. تعجب می‌کنم که راجع به این چیزها صحبت می‌کنید.

قلعه‌نویی درباره اینکه چرا سپاهان نیم فصل دوم نمی‌تواند موقعیت‌های خوبی خلق کند, تصریح کرد: در نیم فصل دوم شرایط امتیازی بسیار سخت‌تر می‌شود. با این حال در نیم فصل دوم موقعیت‌های بیشتری خلق کرده‌ایم اما بدشانسی آورده‌ایم و توپ‌های‌مان از سه متری و شش متری و همچنین پنالتی‌مان به گل تبدیل نمی‌شود. مانند بازی با فولاد که همین اتفاق برای ما افتاد.

سرمربی سپاهان با اشاره به بیانیه‌ای که باشگاه ذوب آهن پیش از این دیدار صادر کرده بود, خاطرنشان کرد: نمی‌دانم فلسفه صدور این بیانیه چه بوده است, اما ما راجع به مسائل دیگری صحبت کردیم و آنها بیانیه صادر کردند. هر کس که به سپاهان می‌رسد بیانیه صادر می‌کند. برایم جالب بود که ذوب‌آهن تا حالا یک بیانیه هم نداده بود اما آقایان حالا که به سپاهان رسیدند هم بیانیه دادند و هم پُست گذاشتند.

خدا را شکر در این بازی هم پنالتی یک متر در داخل محوطه اتفاق افتاده بود اما به هر ترتیب حساسیت روی سپاهان وجود دارد. در پایان بازی آنها طوری خوشحالی کردند که من فکر کردم قهرمان جایی شده‌اند!

وی در پایان راجع به کمک‌های نهادها و مردم به سیل‌زدگان برخی شهر‌های کشور, گفت: باید از همه نیروهایی که تلاش می‌کنند تشکر کرد. من گفتم فقط از نیروها و نه مسئولان؛ هلال احمر, ارتش, سپاه و مردم عزیز دارند تلاش می‌کنند اما مدیران ما بالاخره باید مقداری موضوع را بهتر کنترل می‌کردند. باید این مسائل را پیش‌بینی می‌کردند تا حوادث کمتری رخ می‌داد. باشگاه سپاهان نیز با اختصاص درآمد این بازی به سیل‌زدگان کار اخلاقی, پهلوانانه و ملی خوبی انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط عادل فردوسی پور

      مافیای فوتبال همیشه مینالد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونقدری که در باره تیم ذوب آهن حرف زد درباره ضعف های تیم خودش حرف نزد ! اخه مردک به تو چه ربطی داره که چرا اونا بعد بازی چرا خوشحالی میکنن ؟

    • محمدرضا

      برو بابا تو هم دیگه شورشو در آوردی بابا مساوی کردین دیگه بهونه نمیخواد

    • ایرانی

      پیشنهادی دارم برای سیسیلیها.حالاکه دولت ایتالیاروساتونوشناخته بیایدورییس الروسای تموم مافیاهای دنیارواستخدام کنیدوقرنهاازوجودبی وجودش بهره ببرید.قلعه رومیگما.

    • بدون نام

      مردک تو همیشه با زد و بند جلو میرفتی حالا دیگه نمیتونی

    • بدون نام

      ببخشید تاج مسافرت بود یادش رفته بود به داور سفارش سپاهان را کند

    • بدون نام

      گروهبان قندلي هميشه ناراضي گذشت روزگاري که باتهديدوتطميع وبازوروقلدري قهرمان ميشدي ،

    • بدون نام

      ای جوووونم تو که راست میگی
      یه لشگر مافیای داوری پشت تونن

    • بینام

      واقعا که شما وتیمتون خیلی مظلوم هستید حیوونیا حالا باید بگردیم ظالمینو پیدا کنیم که اینقدربه شماظلم نکنند

    • بدون نام

      مطمعنی دیگ کیسه زباله نیستی؟؟؟

    • ج

      بابا جمع کن توهم زیاد وراچی میکنی وزیادحرف مفت میزنی خواستن بازی را برات دربیارن وپیروزت کنن دیرشده فکرنمیکردن ذوب آهن گل بزندبعدازگل یکی ازبازیکنان ذوب آهن رااخراج کردن دیرشده بود توچه کاره ای که میگی من گفتم ازنیروهامثل حلااحمر وارتش وسپاه تشکرمیکنم نه مسولین خیلی خودت را بزرگ می بینی فسقلی

    • بدون نام

      زرت و پرت نکن

    • فرنازمجیدی وروح الله باقری دوپینگی

      دست هرچی مافیاروازپشت بستی تو پنالتی پشت محوطه وداخل میگیرن برات بازطلبکاری بقول ترکی دیگه دوران رشوه و باندگری به پایان رسیده برات اقای قلعه..

    • بدون نام

      لابی بازیهات دیگر جواب نمیده

    • بدون نام

      راست میگی هر تیمی بتونه جلوی سپاهان امتیاز بگیره یعنی سپاهان وفدراسیون فوتبال و کمیته داوران وتمام امکانات بسیج شده برای قهرمانی سپاهان رو باهم برده و دمش گرم ولی آخرش نمیدونم چرا تراکتور و نفت مساوی میکنن و حق مسلم قهرمانی رو از دست میدن و مثل استقلال خوزستان توپ یک متر تو گل رو نمیبینن تا یه تیم دیگه قهرمان شه تا حالا سپاهان بودن و قهرمان حالا شدن سپاهان مظلوم.آخی طفلکی ها آب آلوده نمیدونم به چی و گز آلوده به سکه دیگه قدیمی شده چاره جدید پیدا کنید شما که تو این کارها استادید.
      عزت زیاد

    • zoro

      زمین و زمان هم به کمک شما بیایند شما باز هم طلبکاری میدانی چرا برای اینکه تیم فوتبال نیستید و تیم بیزینس نتیجه گرفتن و نتیجه در آوردن هستید مرد حسابی فوتبال بازیکن و ببر شما بجز تیمهای ته جدول اونم به ضرب و زور جریانات بیرون زمین هیچ تیمی رو نتوانستید ببرید همه فدراسیون و هیئت فوتبال و داوران و دارن بهتون کمک میکنند ولی بازم هیچی نیستین پرسپولیس اگه داورا بزارن لهتون میکنه

    • حمید

      توام دیگه شورشو در آوردی.تو هر تیمی که میری این حرفا دو میزنی.کلی هزینه رو دست تیمها میذاری آخرشم وقتی نتیجه نمیگیری گردن زمین و زمان میندازی جز خودت.دیگه حنات رنگی نداره آقای قلعه نوعی

    • معلم

      گم شو پنالتی مفت براتون گرفت. دیگه نمیتونست خودش براتون بزنه

    • بدون نام

      واقعا این گروهبان قندلی روی سنگ پای قزوین رو سفید کرده ، همین امروز یه پنالتی مفت که پنالتی نبود رو برای سپاهان گرفتند که الحمدلله بازیکنشون توپ رو زد تو اوت ، جالبه که حالا قندلی طلبکار هم هست

    • بدون نام

      اره داوران وفدراسیون خیلی به سپاهان ظلم کرداند که چند بار قهرمان لیگ کردن واین ظلم بزرگی هست چون اجازه ندادند آنها خودشان وبا بازی بهترشان قهرمان شوند وکسب تجربه کنند ودر آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشند ودر صورت عدم حمایت داوران وفدراسیون بتونند بازی های مهم را ببرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        22:08 سپاهان نایب قهرمان اسیا شد،معمولا لنگیا چون همیشه مورد لطف داوران وفدراسیون قرار دارن ظلم به تیمهای دیگه رو نمیبینن،چون بخاطر لنگ به اون ظلم میشه،پارسال ذوب اهن قربانی همین مسائل شد وگرنه قهرمان بود،تا سلطانیفر هست اوضاع همینه،هر چند نیم فصل دوم ی کم بهتر شده،هر تیمی که بالای جدول باشه داوری به ضررش میگیرن

    • بدون نام

      آره تو که راست میگی

    • بدون نام

      سپاهان حالا حالا قهرمان نيستتتتتتتت

    • امیر حسین

      اتفاقا تا حالا که خوب به نفعتون گرفتن.تا الانم به لطف داوری بالا اومدید.پنالتی هم که صحیح نبود که براتون گرفتن.داور موفق نشد بازی رو دربیاره برات

    • omid

      اخه لمپن چرا اینقد عوضی هستی اخه تو..،؟

    • بدون نام

      برو مافیای فوتبال

    • بدون نام

      بسه سیاه بازی

      پنالتی ناحق هم نتونستید گل کنید

    • بابا اتی

      تو رو به حضرت عباس دو سر مربی راجع به یه بازی صحبت کردن ینی انالیز کردن ...ببینید تفاوت از فرش تا عرشه ..منصوریان میگه 70دقیقه از بازی رو مالک بودیم و بازی دست ما بود ...قلعه مرغی میگه بجز یه توپ اونم دقیقه هفتاد اونا موقعیتی نداشتن ..ببینید فوتبال ما کجا و افغانستان و پاکستان کجا ...لااقل مصاحبه نکنین

    • سیاوش

      لطفا متن مصاحبه منصوریان رو بخوانید
      تا خیلی از رمز و رموز مربی گری سالم و ناسالم رو پیدا کنید
      دم منصوریان و همه مربی های جوان و راستگو گرم

    • آرس

      پنالتی براش گرفتن باز میگه در حقمان ظلم شده خخ

    • بدون نام

      جناب قلعه‌نویی عزیز. اگه همانطور که میفرمایید ذوب‌آهن در حد و اندازه تیم شما نبود پس چطوری از شما مساوی گرفت. بزرگوار کسی با هیاهو بجای نمیرسه اگه داخل زمین برنامه‌ریزی مدون داشته باشید مطمئنآ به نتیجه دلخواه میرسید در غیر اینصورت کسی رو متهم نکنید هیچکس با شما دشمنی نداره. عینک خود بزرگ بینی رو از صورت خود بردارید. و در زمین ثابت کنید که واقعا مستحق بردن هستید. نشون بدین چند مرد حلاجین.

    • بدون نام

      ببند دهنتو مافیای فوتبال,حالم ازت بهم میخوره با اون نظرهای ابکیت

    • بدون نام

      قلعه نویی توهم توطئه داره، معمولا کسانی که روی این مسائل زوم می کنن خودشون مشکل دارن

    • رامین

      مرد حسابی یه پنالتی گرفته برات خطا بیرون محوطه بوده مهاجمت نتوانسته بزنه تو گل اونم تقصیر داوره؟ عجب

    • بدون نام

      چقدر ننه من غریبمه تو. اه اه

    • ناشناس!

      هر وقت قلعه نویی امتیاز از دست میده. زمین و زمان را مقصر اعلام می کنه! وقتی بازیکن خودت پنالتی را خراب می کنه. نباید تیم حریف را هم الکی خراب کنی و بگی هیچ موقعیتی نداشتند!

    • ناشناس!

      آقای قلعه نویی هر تیمی که از سپاهان و تیمهای تحت امر تو امتیاز بگیره! خبر نداره با گرفتن امتیاز چه ظلمی به تو می کنه!

    • Ruse

      باسلام واحترام خدمت برادرعزیز قلعه نوعی یعنی شما متوجه تشدید پنالتی نبود و خطا بیرون محوطه ی جریمه اتفاق افتاد وبازهم ازظلم شدن درحقتان می گویید داورتمام پنجاه پنجاه ها روبه نفع تیم شما سوت می زد برادرگل بس کنید شما را به خدامظلوم نمایی را که فشار روی داوران را شما با روزه سکوت وهوچی گری زیادکردید مردم بهترین قاضی هستند ودرک فوتبالی انان خیلی پیشرفت کرده است برادرجان

    • بدون نام

      اقای قلعه نوعی اگه پنالتی هم گل میشد همچین حرفی میزدی
      واقعا متاسفم

    • بدون نام

      آقاتوقع داشته مثل سالهای قبل براشون وابدن ذوبی ها مثل ماشین سازی که هرفصل۶امتیازواسه تراختورکنارمیذاره اما نمیدونه علیمنصور اهل وادادن نیست البته ۳تایی که ذوب جلوی استقلال خوردخسته بازی آسیایی بود

      پاسخ ها

      • am

        علی منصور فقط به کیسه راه میده.

    • بدون نام

      هر وقت میبازید یا مساوی میکننید بهتون ظلم میشه این تیم های ما شعور ندارن نمیزارن ببرید بهتون ظلم نشه

    • سیروس دین محمدی

      فوتبال تو با زدو بند تو فوتبال به اینجا رسیدی

    • am

      نفهمیدیم از کدام بازی صحبت میکنی ، کدوم ۷۰ متری رو میگی یه ضربه ایستگاهی از حدود ۳۰ متری روی دروازه تون ارسال شد و مثل خیلی از گل های زده تون با ضربه سر رفت تو دروازت ، بد جور تو توهم قهرمانی گیرافتادی حالا زوده توهم دید چشماتو کم کرده.

    • بدون نام

      در کل و در مجموع در حق تمام تیمها بخاطر دو تیم حکومتی و مافیایی وزارت کشور ظلم میشه چه از طرف رسانه های به اصطلاح ملی و چه از نظر فساد فوتبال پشت دو تیم وزارت ورزش در پایتخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج