جاباما
۸۴۵۷۴۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

سیل راه ارتباطی ۱۱۵ روستای کهگیلویه را قطع کرد

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل و بارندگی شدید شبانه روز گذشته ، راه ارتباطی ۱۱۵روستای این استان را قطع کرد.

ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل و بارندگی شدید شبانه روز گذشته ، راه ارتباطی ۱۱۵روستای این استان را قطع کرد.

وحید محمدی تبار اظهار داشت: تلاش نیروهای راهداری ،ستاد بحران و متولیان امر برای بازگشایی راه های ارتباطی روستاها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با وجود بارندگی شدید ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون تمام راه های اصلی این استان باز و تردد در آن برقرار است اگرچه برخی جاده های اصلی از جمله یاسوج به شیراز ، یاسوج به بابامیدان ،یاسوج به اقلید و یاسوج به اصفهان با ریزش گل و لای و سنگ رو به رو می شوند که با تلاش راهداران سطح جاده ها برای تردد آماده می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش می شود تا پایان وقت فردا چارشنبه راه های ارتباطی مسدود شده مناطق روستایی استان بازگشایی شود.

محمدی تباردر ادامه ابراز داشت: به دلیل خسارت وارد شده به شبکه آب هم اکنون آب آشامیدنی بخش هایی از شهرهای یاسوج و مادوان قطع است.

وی تصریح کرد: بارندگی های روز گذشته تاکنون خسارت های گسترده ای به زیرساخت های کشاورزی در حوزه های شیلات، باغداری و سایر بخش های کشاورزی استان وارد کرده است.

وی اضافه کرد: به دلیل کوهستانی بودن ،ریزش کوه و گل و لای به سطح جاده های منتهی به شهر یاسوج مرکز استان وارد می شود که با تعامل خوب و هماهنگی بین همه نیروها بازگشایی جاده ها به موقع انجام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مورد تلفات انسانی گفت: یک نوجوان ۱۵ ساله که در حال تماشای رودخانه فصلی بود در روستای شوش باشت جان خود را از دست داد.

محمدی تبار با اشاره به اینکه شرایط سیل و بحرانی در برخی مناطق استان هنوز وجود دارد از مردم خواست در نزدیک مسیل ها قرار نگیرند.

وی از همکاری همه دستگاه های اجرایی برای امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل روز گذشته تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

محمدی تبار مدیریت رهاسازی آب ۲ سد بزرگ کوثر و شاه قاسم را از اقدامات خوب مدیریت بحران برای کنترل اوضاع در استان عنوان کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا ساعت ۱۳.۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در یاسوج ۱۷۳.۴،سی سخت ۱۶۴،امامزاده جعفر ۱۰۹.۶،لیکک ۸۲.۵،سوق ۷۹.۳،دوگنبدان ۸۳.۴،دهدشت ۷۰.۵،چرام ۶۵ و سرفاریاب ۹۷ میلیمتر باران باریده است.

ولی بهره مند عنوان کرد: سامانه بارشی تا پایان امروز سه شنبه همچنان در جو استان فعال است.

بهره مند تصریح کرد که احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها و کاهش دید افقی همچنان در استان وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داغ پلاسکو هنوز تازه است سیلهای دهه نود داغش هنوز تازه است زلزله سر پل ذهاب داغش تازه است وای به بیتدبیری شما لعنت ونفرین ائمه اطهار علیهم السلام بر شما

    • حمیدم

      واقعامتاسفم که مابااینهمه سرمایه که مملکت داره تواین بهرانها کم میآریم تازه بعضی ازمسولین بفکر جیب.کسب وکارن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج