جاباما
۸۴۵۸۳۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بازسازی فیلم کلاسیک مارلون براندو

کمپانی ترای‌استار پیکچرز حقوق بازسازی فیلم «مردان و عروسک ها» با شرکت مارلون براندو، جین سیمونز و فرانک سیناترا به کارگردانی و نویسندگی جوزف ال. منکیه ویچ محصول ۱۹۵۵ را خریداری کرده است.

خبرگزاری صبا: کمپانی ترای‌استار پیکچرز حقوق بازسازی فیلم «مردان و عروسک ها» با شرکت مارلون براندو، جین سیمونز و فرانک سیناترا به کارگردانی و نویسندگی جوزف ال. منکیه ویچ محصول ۱۹۵۵ را خریداری کرده است.

بازسازی فیلم کلاسیک مارلون براندو

به نقل از ورایتی، کمپانی ترای‌استار پیکچرز حقوق بازسازی داستان های کوتاه دیمون رانیون را با نام «مردان و عروسک ها» که درباره گروه های گانگستر است، خریداری کرده است. این کمپانی حقوق مربوط به نمایش موزیکال این اثر و نیز بازسازی نسخه سینمایی سال ۱۹۵۵ محصول کمپانی گلدوین به همین نام را خریده است.

نسخه اصلی سینمایی فیلم «مردان و عروسک ها» با شرکت مارلون براندو، جین سیمونز، فرانک سیناترا و ویوین بلین به کارگردانی و نویسندگی جوزف ال. منکیه ویچ محصول ۱۹۵۵ است.

در سال های اخیر فیلم های موزیکال حضور نیرومندی در گیشه های سینما داشته اند. از جمله آثار اقتباسی موزیکال موفق این سال ها می توان به فیلم های «اسپری مو»، «شیکاگو» و «بینوایان» و آثار غیراقتباسی موزیکالی چون «بزرگترین شومن» و «لالا لند» اشاره کرد.

بازسازی موزیکال «مردان و عروسک ها» درحالی رخ می دهد که این اثر شامل چندین ترانه ماندگار از جمله ترانه «اگه من یه زنگوله بودم» و «یه بانوی خوشبخت بشی» است.

نمایش «مردان و عروسک ها» نخستین بار در سال ۱۹۵۰ در برادوی روی صحنه رفت. اجرای این نمایش سه سال به طول انجامید و مفتخر به دریافت پنج جایزه تونی از جمله بهترین تئاتر موزیکال شد. این نمایش سال ۱۹۹۲ دوباره اجرایی موفق با حضور ناتان لین روی صحنه داشت.

جان گلدوین و مارک توبروف قرار است این اقتباس جدید را برای ترای‌استار تهیه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج