۸۴۵۸۹۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دو آقای گل، صدرنشینی پرسپولیس را تثبیت کردند

با تساوی تیم های ذوب آهن و سپاهان در دیداری عقب افتاده، صدرنشینی سرخپوشان پایتخت تثبیت شد.

وبسایت نود: با تساوی تیم های ذوب آهن و سپاهان در دیداری عقب افتاده، صدرنشینی سرخپوشان پایتخت تثبیت شد.

شاگردان امیر قلعه نویی که با کسب پیروزی برابر رقیب همشهری می توانستند صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرند، فقط پنج دقیقه کم آوردند و بنابراین، ۲ امتیاز بسیار حساس خانگی را از دست دادند.

با انجام این دیدار عقب افتاده از هفته نوزدهم لیگ برتر، سپاهان و قلعه نویی نه تنها صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرد، بلکه استقلال هم با تفاضل گل بهتر از سپاهان، در رده دوم قرار گرفت تا زردپوشان اصفهانی، با امتیاز برابر با تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی و به دلیل تفاضل گل، در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار گیرد.

تنها ۵ دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود که شاگردان علی منصور با یک ضربه کاشته غیرمستقیم به گل رسیدند تا نتیجه بازی مساوی شود. زننده این گل برای ذوبی ها کسی نبود جز امیر ارسلان مطهری که این روزها به خوبی برای تیمش گلزنی می کند و نمایش بسیار خوبی در ترکیب بازیکنان منصوریان دارد.

ذوب آهن که هفته ها تحت هدایت علی منصوریان حتی موفق به گلزنی هم نشد اما پس آنکه طلسم گل نزدن های این تیم توسط مطهری شکست، این تیم به چهار گل در سه دیدار اخیر خود دست یافته که زننده هر چهار برای تیمی که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، امیر ارسلان مطهری بود.

مهاجم ۲۶ ساله ذوب آهن آمار گل های لیگ برتری خود را به ۱۸ گل رساند و جالب اینکه ۱۴ گل او برای تیم های تحت هدایت علی منصور به ثمر رسیده است. مطهری در این فصل تا کنون ۶ بار برای منصوریان به میدان رفته و ۴ بار گلزنی کرده که همه گل های این مهاجم در نیم فصل دوم به ثمر رسیده تا وی به عنوان بهترین گلزن نیم فصل دوم تا این هفته لقب بگیرد.

پیش از آنکه مطهری با باز کردن دروازه پیام نیازمند، هم بهترین گلزن نیم فصل دوم شده و هم اینکه با زدن گل تساوی دو امتیاز حساس را از دست سپاهانی ها خارج کند، برترین گلزن رقابت های فصل جاری لیگ برتر می توانست با زدن گل دوم تیمش، فاصله را بیشتر و کار ذوب آهن برای بازگشت به بازی را دشوارتر کند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد و کی روش استنلی پشت این توپ ایستاد اما این مهاجم بلند قامت توپ را به بیرون دروازه زد تا فرصتی ایده آل برای افزایش اختلاف دو تیم، و همچین افزایش فاصله خودش با سایرین در جدول گلزنان، را از دست بدهد.

به این ترتیب، اتفاقات بازی دیروز به گونه ای رقم خورد تا پرسپولیس بر صدر جدول رده بندی تکیه بزند؛ آقای گل رقابت های فصل جاری لیگ برتر، یعنی کی روش استنلی، پنالتی را از دست داد، و در ادامه بهترین گلزن نیم فصل دوم رقابت های فصل جاری لیگ برتر با یک ضربه سر زیبا توانست یک امتیاز برای ذوبی ها به ارمغان بیاورد. عملکرد برترین گلزن نیم فصل دوم و همچنین آقای گل رقابت های لیگ برتر به گونه ای بود که هواداران سرخابی های پایتخت را غرق در شادی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستتون دردنکنه پرسپولیسوتوصدرنگه داشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج