۸۴۶۱۱۳
۲۲ نظر
۶۱۳۶
۲۲ نظر
۶۱۳۶
پ

شکستن گوش به سبک یک مربی کشتی در نقده

یکی از مربیان کشتی در شهر نقده استان آذربایجان غربی با استفاده از برخی اجسام همچون سکه اقدام به شکستن گوش ۶ کشتی گیر نوجوان کرده که در نهایت منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران و عفونت شدید گوش دیگر کشتی گیران شده است.

خبرگزاری ایسنا: یکی از مربیان کشتی در شهر نقده استان آذربایجان غربی با استفاده از برخی اجسام همچون سکه اقدام به شکستن گوش ۶ کشتی گیر نوجوان کرده که در نهایت منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران و عفونت شدید گوش دیگر کشتی گیران شده است.

یکی از مربیان کشتی در شهرستان نقده استان آذربایجان غربی در حرکتی عجیب و غیر عقلانی اقدام به شکست گوش کشتی گیران نوجوان خود با استفاده از برخی اشیا همچون سکه کرد. وی سپس برای تسکین درد اقدام به تزریق لیدوکایین در گوش این کشتی گیران کرده که اقدام وی باعث عفونت شدید و سیاه شدن گوش این کشتی گیران و تغییر شکل ظاهری آن شده، تا جایی‌که منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران توسط پزشکان شد!

شکستن گوش به سبک یک مربی کشتی در نقده

این مربی با گفتن این جمله که شاخصه اصلی یک کشتی گیر گوش‌های شکسته اوست، اقدام به شکستن گوش ۶ کشتی گیر کرده است. در ادامه خانواده یک کشتی‌گیر نوجوان نقده‌ای اقدام به شکایت از او کرده است.

با تاکید حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی جواد نورمحمدی مسئول امور استان‌های این فدراسیون مسئول پیگیری این اتفاق تأسف بار شده و علاوه بر اینکه کارت مربیگری این مربی برای همیشه باطل شده، قرار است تخلف او هم در کمیته انضباطی هیأت کشتی آذربایجان غربی و هم در دادسرا با توجه به شکایت خانواده‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

مسئولان هیأت کشتی نقده با حضور در منزل این کشتی گیران از آن‌ها دلجویی کردند.

مسئول کمیته انضباطی هیأت کشتی استان از مسئولان عالیرتبه قضائی در این استان است و با جدیت پیگیر این موضوع شده است‌.

ایراندوست رئیس هیأت کشتی آذربایجان غربی در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: خانواده یکی از این کشتی گیران اقدام به شکایت کرده و تیمی از هیأت کشتی موفق به دیدار با خانواده ۲ تن از این کشتی گیران شده است و هیچ اطلاعی از ۴ کشتی گیر دیگر نداریم.

وی با تقبیح اقدام این مربی کشتی گفت: اولیای یکی از این کشتی گیران پس از چند روز در تماس با هیأت کشتی این موضوع را اطلاع داد قطعاً او برای همیشه ممنوع الکار خواهد شد و کتباً نیز اعلام کردیم این مربی حق فعالیت در هیچ کدام از اماکن ورزشی را ندارد. قطعاً تخلف وی به صورت ویژه مورد پیگیری مسئولان کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت.

جواد نورمحمدی مسئول امور استان‌های فدراسیون کشتی نیز در گفتگو با ایسنا با تاکید بر برخورد با این مربی متخلف اظهار کرد: فدراسیون کشتی شدیداً این اقدام را محکوم و آن را بر خلاف روحیه جوانمردی و پهلوانی ورزش کشتی می‌داند. با تاکید سرپرست فدراسیون تا پایان پیگیر این اتفاق تلخ خواهیم بود و قطعاً این مربی دیگر اجازه فعالیت نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      این بچها خانواده نداشتن پدر ومادر نداشتن آخه آدم تا چه حدی میتونه نادان وجاهل باشه مادراشون فارغ از کشتی ومربی نمیگفتن چرا گوش بچمون عفونت کرده به خدا تقصیر خودمونه که هر کسی هر بلایی میخاد سرمون میاره حالا شکایتم کردن گوش بچها درست میشه دیه هم بگیرن سلامتیشون بر میگرده

      پاسخ ها

      • بیخیال

        توی باشگاه‌های رزمی هم وضعیت صد برابر بدتره

    • بدون نام

      یعنی خاک تو سرش

    • بدون نام

      این اگه عقل و شعور و سواد داشت که مربی کشتی نمیشد میرفت دانشگاه درس میخوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربططی داره؟؟؟؟؟؟؟ ورزش خودش علمه.

      • یاسر

        کسی که میخواد مربی کشتی باشه باید فردی جدی،متفکر و آگاه باشه

    • بدون نام

      خل

    • بدون نام

      این آقا مربی نیست شکل انسان داره وبیشتر دیوانه است چون اگر شعور داشت بچه های مردم را.ناقص نمی کرد .

    • بدون نام

      خخخخخ رسما دیونه خونه ست شمال جنوب ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً

    • بدون نام

      باید اعدامش کنن

    • مهدی اس

      داریم به کجا میریم؟؟؟ ای ماشالله

    • خوزستان .۴ و ۷

      .... مگه داریم ؟ بچه های مردم رو به چه روزی انداخته.دیگه نمیشه به هیچکس اعتماد کرد . بدبختا دیگه چجوری میخان تو جامعه بگردن با این وضع ناجورشون . باید اینو به دار بزنن حتما مشکل روانی داشته طرف

    • بدون نام

      خوب بد زشت امین حیایی قشنگ اجرا میکنه اگه اینم اضافه میکردن ( که نمیکنن هرگز ) خیلی خوب بود .هادی عامل اینقدر خدا قوت کرده که جوون میگه بزار اول گوش بشکنه بعد میرم تمرین......! تحقیق کنید این کلاهبردار ودلیل مسخره !را نگید،خودش توهین هست به شعور مردم .

      پاسخ ها

      • hassn ehsani

        بالاخره هر کاری ضعیات هم داره اگر گوش این آقا می شکست حالا در خیابان طوری راه میرفت که همه گوش سکسته اش را ببینند و ایشون هم پوز بده که کشتیگیر بزرگ کشور است خوب حالا نشد اون مربی بدبخت باید تاوان بدهد .چرا تا حالا یک چنین موضوعی اتفاق نیافتاده از کجا معلوم شد این عمل ناشی از توصیه مربی بوده شاید ابن فرد گوش سکسته عمل دیگری با این گوش کرده نباید همینطور رای صادر
        کرد که تقصیر مربی است. حتما قاضی محترم به این نکات توجه دارد.

    • سیزده

      خدایی باید بگم ما همچین ملتی هستیم........

      هیچ کس سر جای خودش نیست، هیچ کس.......
      شهر که بی کلانتر باشه. قورباغه هفت تیر کش میشه

    • بدون نام

      خاک تو سر انهایی که به این الدنگ گواهینامه مربی کشتی دادن. باید هم از این نفر و هم از انهایی که گواهینامه بهش دادن شکایت کنن و دیه بگیرن. نقص عضو شدن بدبختها

    • بدون نام

      کشتی گیرا بیچاره ها خودشون بخاطر تمرینات سخت و مسابقات خودبخود گوششون شکسته میشه دیگه نیازی نبود این مربی وحشی اینجوری گوششون و بشکنه

      پاسخ ها

      • هامان

        لامصب این کشتی گیرها خیلی حرفه ایی و خفن تمرین میکنند ولی این مربیه چقدر جو گیر بود که رفت گوش شاگردانش رو شکوند.

    • بسیج

      کشتی یک ورزش رزمی است و خیلی طرفدار دارد و در این ورزش باید شجاع باشیدو جوانمردی و مردانگی در کشتی حرف اول را میزند.،ولی این که مربی بخواد گوش شاگردش رو بشکونه واقعا کار خوبی نیست و ظاهرا مربیه میخواست بگه که شاگردان من حرفه ایی هستند و گوششان شکسته.

    • اشکان

      منم دوست دارم گوشم بشکنه و باهاش پز بدم :-)

    • سلاهلححلق

      واقعا این مربی یا گاوه یا خودشو به گاو بودن زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج