۸۴۶۱۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: هدف‌مان صعود به رده ششم است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معتقد است تیمش کار سختی را برابر فولاد در خانه دارد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معتقد است تیمش کار سختی را برابر فولاد در خانه دارد.

محمدرضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری قبل از بازی با فولاد اظهار کرد: سال جدید را به دلیل اتفاقاتی که برای هموطنان افتاد، کمی با ترس و لرز شروع کردیم و مردم آذربایجان، انسانیت را معنا کردند و کمک‌های خوبی را به مناطق سیل زده فرستادند و افتخار می‌کنم که در این خطه کار می‌کنم و باشگاه ماشین سازی هم در چند روز آینده، مبلغی را به عنوان کمک، به هموطنان سیل زده خواهد فرستاد.

وی در خصوص بازی مقابل فولاد خاطرنشان کرد: مسیح زاهدی را متأسفانه به علت محرومیت در اختیار نداریم و این در حالی است که این بازیکن کم کم در ترکیب تیم جا افتاده بود و رضا خالقی فر را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

وی افزود: هدف‌گذاری ما، حضور در شش تیم برتر جدول است و بعد از لغزشی که در نیم فصل دوم داشتیم، خوشبختانه توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و این موضوع، نشان دهنده همدلی بازیکنان ماست؛ چرا که ما مرد روزهای سخت هستیم. از هواداران انتظار دارم که به ورزشگاه بیایند و از تیم ما حمایت کنند و امیدوارم بتوانیم با حمایت آن‌ها، فولاد را شکست دهیم.

سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: برای بردن در فوتبال، باید گل نخوری و تمرکز ما روی گل نخوردن است و می‌خواهیم در وهله اول، بازی را مدیریت کنیم و سپس به فکر گلزنی باشیم و این بدان معنی نیست که قرار است بازی تدافعی انجام دهیم. استراتژی ما در هر بازی، کسب پیروزی است و تاکتیک ما در هر مسابقه برای رسیدن به این هدف متفاوت است. ما روی تک موقعیت‌های حریفان گل خوردیم و به جرأت می‌توانم بگویم در بازی‌های خانگی، تیمی نبوده که ما را تحت فشار قرار داده باشد. ما شانس رسیدن به رتبه ششم جدول را داریم و قطعاً برد فردا، می‌تواند ما را در این راه کمک کند.

وی بیان کرد: برای گلزنی، نیاز به تمرکز داریم و بازیکنی که به تیم می‌آید، برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. تیم ما پتانسیل قهرمانی ندارد و به دنبال این هستیم که جایگاه خودمان را در جدول نگه داریم.

وی در خصوص اسماعیل فرهادی گفت: این بازیکن امتحان خود را در فوتبال ایران پس داده، اما متأسفانه او چند بار در این فصل دچار مصدومیت شد و دست ما بسته ماند.

مهاجری در خصوص بازیکن اسکاتلندی تیمش که به تازگی به ماشین سازی پیوسته، گفت: ما با این بازیکن ۲۱ ساله، قرارداد چهارساله بسته‌ایم و از آوردنش به این تیم، هدف و برنامه‌هایی داریم که قطعاً در آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج