جاباما
۸۴۶۱۴۰
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

گل‌محمدی: به نفع‌مان است داربی مساوی شود

سرمربی پدیده می‌گوید مساوی استقلال و پرسپولیس در داربی پایتخت می تواند به نفع جایگاه تیمش در جدول رده‌بندی باشد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پدیده می‌گوید مساوی استقلال و پرسپولیس در داربی پایتخت می تواند به نفع جایگاه تیمش در جدول رده‌بندی باشد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم حاضر شد و اظهار کرد: ابتدا سال نو را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم و همچنین به مردم سیل‌زده از طرف باشگاه پدیده تسلیت می‌گویم. از دولت محترم و مسئولان تقاضا داریم داغ‌دیدگان این واقعه تلخ را فراموش نکند.

صحبت درباره مشکلات سخت‌افزاری و زمین تمرین پدیده تکراری شده اما از مجموعه آستان قدس باید تشکر کنم که امروز توانستیم با کمک آن‌ها یک تمرین خوب در ورزشگاه امام رضا (ع) داشته‌باشیم. با تیم جنگنده‌ای بازی داریم و می‌دانیم که بازی راحتی را در پیش نداریم.

آنها انگیزه خاص خود را دارند و با توجه به شرایط جدول، می‌خواهند به رتبه بهتری برسند. پارس جنوبی تیم خوبی است اما آنها را آنالیز کرده‌ایم.

گل‌محمدی با اشاره به نتایج نه چندان خوب پدیده در هفته‌های اخیر گفت: این سه امتیاز برای این که از رقبا عقب نیافتیم، بسیار حیاتی است. بازیکنانم از حساسیت این دیدار آگاه هستند و برای پیروزی به میدان می‌رویم. خوشحالم که علیرضا فغانی، قضاوت دیدار فردا (جمعه) را برعهده دارد.

۳ بازیکن در تیم ملی امید داشتیم که تازه به ما اضافه شدند و خسته هستند اما خوشبختانه مصدومی نداریم‌. یک بازیکن از نیکاراگوئه در پست مهاجم نفوذی کارهایش درست شده و تا ۱۲ فروردین به جمع ما اضافه خواهد شد. به دنبال جذب یک بازیکن دیگر هم هستیم.

سرمربی پدیده افزود: در نیم‌فصل دوم قابل پیش‌بینی بود که بازی‌های سختی را در پیش داریم. همان طور که گفتم برای بازی فردا امکان دارد حریف در یک سوم دفاعی‌اش جمع شود، پس باید از فضاها استفاده کنیم. نوع بازی ما برای دیدار فردا بسیار مهم است‌. باید بازیکنانم وظایف‌شان را انجام دهند تا به سه امتیاز برسیم.

وی در خصوص داربی ۸۹ پایتخت گفت: پیش از این هم گفته بودم اگر مساوی شود، به نفع ما است‌. باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. باید ببینیم کدام تیم می‌تواند جو حاکم بر ورزشگاه را تحمل کند.

گل‌محمدی درباره اشتباهات داوری در بازی‌های پدیده گفت: نمی‌خواهم وارد این مباحث شوم اما ۴ گل صحیحی که در بازی‌های مختلف به ثمر رساندیم و مردود شد، تأثیر بسزایی در جایگاه امروز ما در جدول داشت. متأسفانه در بازی آخر مقابل تراکتورسازی هم داوری خوبی را شاهد نبودیم.

بیژن حیدری داور وسط بود و به خاطر اتفاقات دیدار تراکتورسازی و صنعت‌نفت آبادان، حساسیت زیادی روی او وجود داشت. وحید کاظمی هم در آن تیم داوری حضور داشت که هجمه‌هایی نیز علیه او وجود داشت، زیرا در بازی تراکتورسازی و سایپا، دژاگه را ۴ کارته کرده بود. این شائبه‌ها و فشارها روی عملکرد داوران تأثیر گذاشت‌.

این داوران از جمله بهترین‌های ایران هستند اما تحت فشار بودند. در ۲ صحنه، به شکلی واضح باید بازیکنان تراکتورسازی اخراج می‌شدند اما داور به راحتی این صحنه‌ها رد شد. یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و گل تراکتورسازی هم در شرایط خطا به ثمر رسید.

بعد از آن هم رفعتی گفت چرا این صحبت‌ها را می‌کنید و از کمیته اخلاق خواست ورود کند! ما حرفی نزدیم و فقط خواستیم عدالت رعایت شود. آیا این خواسته زیادی بود؟ پدیده تیم نوپایی است و اگر قرار باشد در مباحث داوری و برنامه‌ریزی لیگ اذیت شویم، نابود می‌شویم.

مشکلات ریز و درشتی داریم و کمترین خواسته ما عدالت است‌. صحبت‌های رفعتی به نظرم درست نبود و بیشتر باید روی عملکرد داوران تمرکز کند.

وی در خصوص تعطیلی برنامه ۹۰ هم گفت: برداشتم از صحبت‌های اخیر این است که می‌خواهند عادل فردوسی‌پور را از صدا و سیما حذف کنند. از مسئولان مربوطه می‌خواهم که تجدید نظر کنند زیرا به جز عادل کسی نمی‌تواند این قدر خوب فعالیت کند.

عادت کرده‌بودیم که دوشنبه‌ها برنامه ۹۰ با عادل فردوسی‌پور پخش شود. او با اجرای خوبش جلوی بسیاری از فسادها را گرفته بود و امیدوارم ۹۰ با عادل به کارش ادامه دهد.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم به دلیل تغییر ساعت پرواز تیمش به مشهد نتوانست در این نشست خبری شرکت کند.

دو تیم فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر

      به امید خدا استقلال نمیزاره بازی مساوی بشه بچه‌های با غیرت آستقلال لنگیها 2بر صفر میبرن اگه لنگیها اتوبوسی دفاع نکنن سربازان با غیرت آستقلال لنگهیا لت و پار میکنند به امید برد تاج کبیر

    • بدون نام

      گلمحمدی نه بدون لنگی جماعت شنبه خاطره پرویز مظلومی سوبله چوبله تازه میشود۴بردپشت سرهم

    • بدون نام

      نگران نباش، باجوی که وجود دارد، اجباراً مساوی می‌شود.

    • بدون نام

      اینو میگن مرده خوری ، آقا گل محمدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج