۸۴۶۱۹۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

عمق سد دز فقط ۳ متر جای خالی دارد!

مدیرعامل سد و نیروگاه دز با بیان این که ارتفاع کلی سد دز ۳۵۲ متر است، افزود: ارتفاع کنونی آب در سد دز شهرستان اندیمشک ۳۴۹ متر بوده و این سد فقط ۳ متر تا رسیدن آب به بالاترین ارتفاع خود فاصله دارد.

خبرگزاری تسنیم : سعید رئوفی نسب اظهار داشت: سد دز و سازه آن، برای تحمل سیلاب روزهای آینده هیچ مشکلی ندارد و تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با حوادث احتمالی و سهولت شهروندان پیش بینی و اجرا شده است.

وی با بیان این که پس از باران‌های اخیر میزان ورود آب در سد دز شهرستان اندیمشک به ۱۸۰۰ متر مکعب در ثانیه رسیده است، گفت: میزان خروج آب در سد دز پس از باران و سیلاب روزهای اخیر، ۱۵۰۰ متر مکعب در ثانیه است.

مدیر عامل سد و نیروگاه دز شهرستان اندیمشک عنوان کرد: دریاچه سد دز، ظرفیت نگهداری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب آب را دارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب برای تکمیل ظرفیت دریاچه نیاز است.

وی با بیان این که ارتفاع کلی سد دز ۳۵۲ متر است، افزود: ارتفاع کنونی آب در سد دز شهرستان اندیمشک ۳۴۹ متر بوده و ذخیره آب این سد، فقط ۳ متر تا رسیدن آب به بالاترین ارتفاع خود فاصله دارد.

رئوفی نسب بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و با هدف کنترل سیلاب، احتمال افزایش دبی خروجی در سد دز با هماهنگی سازمان آب برق خوزستان وجود دارد و به همین جهت باید تمهیدات مناسب پیش بینی و اجرا شود.

وی با بیان این که هیچ گونه نگرانی به لحاظ مقاومت سازه سد وجود ندارد، گفت: وضعیت تحت کنترل است، شهروندان نگران نباشند میزان ورود و خروج آب مطابق با نیاز مجموعه و شهروندان انجام می‌شود.

مدیرعامل سد و نیروگاه دز شهرستان اندیمشک ادامه داد: شهروندان به رعایت نکات ایمنی توجه و در صورت نیاز با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند و برای اطلاع از شرایط جوی منطقه تنها به مطالعه رسانه‌های معتبر و اخبار رسمی بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای حفظ سد ها دریچه ها را باز می کنند و در پایین دست سیل ایجاد می شود لابد فکر می کنند مثلاً پنجاه روستا خراب شود بهتر است تا چند شهر زیر آب بروند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج