۸۴۶۲۱۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما تمام ویژگی های یک انشان خوب را دارید و به طور ذاتی شخصی قابل اعتماد، با مسئولیت، شجاع، متعهد، باهوش، رقابت طلب و آماده ی کمک و همکاری با دیگران هستید.با این حال باید سعی کنید ویژگی های منفی مانند خودخواهی، وابستگی و منفی نگری را کنار بگذارید. امسال از لحاظ سلامتی بخت با شما یار است و روزهای خوبی در انتظارتان هستند. شما با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما برای حفظ سلامتی خود باید یک رژیم غذایی سالم و برنامه ی ورزشی صحیح داشته باشید و عادت های بدی مانند استعمال دخانیات و خوردن فست فود را کنار بگذارید. امسال از لحاظ مالی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و در معاملاتی که می کنید سود قابل توجهی را به دست خواهید آورد و سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید نیز به مرحله ی سوددهی خواهند رسید. با این همه نباید فکر کنید که می توانید بدون کار و تلاش به خواسته هایتان برسید و داشتن تلاش و کوشش کافی از چیزی مهمتر خواهد بود. از شروع شراکت های جدید تجاری و اعتماد به افرادی که به تازگی شناخته اید خودداری کنید. برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود به کار و تلاشی چند برابر نیاز خواهید داشت. شما به خاطر عملکرد خوبتان مورد تشویق و تحسین همکاران و مقامات مافوقتان قرار خواهید گرفت. اگر هنوز نیمه ی گمشده تان را پیدا نکرده اید احتمال اینکه امسال عشقتان را بیابید بسیار زیاد خواهد بود. اگر پیش از این نامزد کرده اید هم احتمالا ازدواج خواهید کرد. مرداد، مهر، آذر و دی ماه بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

حال و هوای عاشقی بر امروز حاکم شده است، پس شما هم خودتان را رها کرده و احساساتی که در قلبتان انباشته شده اند را بروز دهید. به جای اینکه در رابطه ی عاطفیتان بیش از اندازه مؤدب و رسمی رفتار کنید احساسات خود را آزادانه به زبان بیاورید و عشق خود را به طرف مقابلتان نشان دهید. اگر قصد رفتن به سفر را دارید، امروز روز خوبی برای برنامه ریزی در مورد این مسافرت نخواهد بود. اطلاعاتی که شما امروز در مورد خطوط هوایی مختلف و هتل ها کسب می کنید چندان قابل اعتماد نیستند و هرگونه تصمیم گیری در این مورد می تواند به ضررتان تمام شود.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما این اواخر عشق و محبتی را که انتظارش را دارید دریافت نکرده اید و شاید دیگران را به خاطر این رفتارشان مقصر بدانید، اما راستش را بخواهید این وضعیت به این دلیل به وجود آمده است که شما طوری رفتار کرده اید که آنها تصور کرده اند شما نیازی به مهر و توجهشان ندارید. اگر در رابطه ی عاطفی خود احساس رضایت و خوشبختی نمی کنید امروز می تواند فرصت بسیار مناسبی باشد تا با یک مکالمه ی رو در روی صمیمانه نیازهای خودتان و انتظاراتی که از یک رابطه ی عاطفی ایده آل دارید را با طرف مقابلتان در میان بگذارید. اگر هنوز مجرد هستید و قصد شروع یک رابطه ی عاطفی را دارید باید وقت بیشتری را صرف کسب شناخت از طرف مقابلتان بکنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اگر برای برطرف کردن احتیاجات و نیازهای خودتان مجبور هستید تعادل برخی چیزها را به هم بزنید حتما این کار را انجام دهید! شما در تلاش برای حفظ صلح و آرامش و به منظور خوشحال و راضی نگه داشتن دیگران خودتان و نیازهایتان را برای مدتی طولانی نادیده گرفته اید. اینکه با دیگران کنار بیایید واقعا ارزشمند و نشان دهنده ی شخصیت و بزرگواری شما است، اما نمی تواند در رسیدن شما به خواسته هایتان تأثیر چندانی داشته باشد. گاهی لازم است برای رسیدن به برخی چیزها تعارف را کنار بگذارید، مخصوصا اگر پای عشق در میان باشد! امروز ممکن است برخی احساسات مربوط به گذشته در خاطرتان زنده شوند، اما این برای شما یک پیشرفت مثبت را به همراه خواهد داشت و نباید با آن مبارزه کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

هیچ کاری برای شما در حال حاضر آنقدر دشوار به نظر نمی رسد که نتوانید آن را انجام دهید، اما چرا اصرار دارید خودتان را با کارهای دشواری که نیازی به انجام آنها نیست خسته کنید؟! آیا می خواهید خودتان و توانایی هایتان در مقابله با مشکلات را به کسی ثابت کنید؟ راستش را بخواهید راه خوبی را برای اثبات خودتان انتخاب نکرده اید. شما یک ابرقهرمان نیستید و مثل همه ی مردم دنیا توانایی های محدودی دارید و نمی توانید محدودیت های خود را انکار کنید. اگر کاری را انجام می دهید آن را به خاطر خودتان انجام دهید، نه به خاطر اینکه چیزی را به کسی ثابت کنید. آنهایی که واقعا دوستتان دارند شما را هر طوری که باشید دوست خواهند داشت.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز انرژی جسمانی شما در سطح بالایی قرار دارد و همزمان بسیار احساساتی و رمانتیک هم شده اید، اگر متأهل باشید ترکیب این دو می تواند به فرصت فوق العاده ای برای جان بخشیدن به روابط زناشویی تان تبدیل شود. اگر هم هنوز مجرد هستید امروز همه را می توانید به راحتی تحت تأثیر قرار داده و دل هر کسی را که دوست داشته باشید به دست بیاورید، فقط باید مواظب باشید کسی را برای خودتان انتخاب کنید که ارزش عشق و محبت صادقانه ی شما را داشته باشد و شما را همین طوری که هستید دوست داشته باشد. شما با بی صبری در انتظار یک تماس یا پیام تلفنی مرتبط با مسائل مادی هستید که متأسفانه امروز هم از آن خبری نخواهد بود.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

مسائل عاطفی شما امروز به آن خوبی که خودتان انتظارش را دارید پیش نخواهند رفت. شاید رفتار طرف مقابلتان بیش ازاندازه تند بوده باشد، شاید هم شما برای به دست آوردن آنچه می خواهید بیش از اندازه اصرار کرده باشید. در اثر رفتارهایی که با هم دارید تنش هایی که به وجود خواهند آمد روابط عاشقانه ی شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد. شاید رابطه ی شما از مرحله ی اولیه ی خود که در آن همه چیز خوب و زیبا به نظر می رسد خارج شده و بالاخره چشم هایتان به روی ایرادهای طرف مقابلتان و مشکلات و اختلاف نظرهایی که بین شما وجود دارند باشد شده باشد. اکنون می تواند زمان مناسبی برای بررسی مجدد روابط عاطفیتان باشد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما امروز در زمینه ی روابط عاطفی همچون گلوله ای از آتش هستید. شما احساسات بسیار شدیدی نسبت به عشقتان احساس می کنید و دلتان می خواهد تمام کارهای مورد علاقه ی خود را همراه با او و در کنار او انجام دهید. شما دوست دارید با هم ماجراجویی کنید و کارهای هیجان انگیز و حتی عجیب انجام دهید. شما به یک نفر نیاز دارید که همراهتان باشد و دیوانگی هایش مثل خودتان باشند، اگر طرف مقابلتان این ویژگی ها را ندارد شاید وقتش رسیده باشد که در رابطه ی خود تجدید نظر کنید. شخصی که قرار است به دیدن شما بیاید بی آن که هیچ خبری به شما بدهد با تأخیر از راه خواهد رسید. این شخص را سرزنش نکنید، چون به احتمال زیاد توضیح قابل قبولی برای این رفتار خود دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اگر اوضاع در روابط عاطفیتان به خوبی پیش نمی رود نباید خودتان را به خاطر وضعیتی که برایتان پیش آمده است سرزنش کنید. شما و طرف مقابلتان در این رابطه با هم شریک هستید و این بدان معناست که هر دوی شما به یک اندازه در مورد آن مسئول هستید. اگر شرایط در رابطه ی عاطفی شما به گونه ی دیگری است شاید بهتر باشد با طرف مقابلتان در مورد نگرانی هایتان و احساساتی که دارید صحبت کنید. احساسات بین شما هر چقدر هم که قوی باشند آنچه شما را در کنار هم نگه خواهد داشت تنها صداقت، درک متقابل و حساسیت نسبت به نیازهای یکدیگر است. اگر فکر می کنید خودتان نمی توانید مشکلاتتان را حل کنید از یک مشاور متخصص کمک بگیرید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز احساسات رمانتیک شما بسیار قوی شده اند و رابطه ی عاطفیتان تنها چیزی است که تمام مدت به آن فکر می کنید. اگر متأهل باشید بهترین کاری که می توانید بکنید این است که با همسرتان خلوت کنید و یک شب رمانتیک را در کنار هم بگذرانید. اگر مجرد باشید امروز فرصت خوبی برای جستجو و پیدا کردن شریک زندگیتان می تواند باشد، اما از آنجایی که تقریبا هر کسی که ببینید توجه شما را به خود جلب خواهد کرد بهتر است چشم هایتان را کمی بیشتر باز کنید تا مبادا هوسی زودگذر را با عشق اشتباهی بگیرید. تماس های تلفنی از شماره های ناشناس به احتمال زیاد چیزی جز دردسر برایتان نخواهند داشت.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز باید سعی کنید انرژی و هیجان بیشتری را وارد روابط عاطفی خود نمایید. کمی ماجراجویی و هیجان به پیشرفت رابطه ی عاطفی شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. در بیان احساسات خود جسارت داشته باشید، زیرا هر چقدر رفتارتان جسورانه تر باشد احتمال اینکه به خواسته هایتان دست پیدا کنید و واکنش مورد انتظارتان را از طرف شخصی که دوست دارید دریافت کنید بیشتر خواهد بود. شما همیشه ترجیح می دهید کارهایتان را بر اسا برنامه و به صورت حساب شده پیش ببرید، اما عشق و روابط عاطفی چیزی نیست که بشود در مورد آن چنین روشی را در پیش گرفت. اعتماد به نفس داشته باشید و وقتی پای عشق در میان است در لحظه زندگی کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

تنش ها و اختلافاتی که این اواخر در زندگی شما جریان داشته اند باعث شده اند که امروز تا حدودی عصبانی باشید. عصبانیت احساسی بسیار قوی است و اگر آن را تحت کنترل خود در نیاورید ممکن است شما را وارد بحث و دعوایی کند که به ضررتان تمام خواهد شد. به جای اینکه انرژی خود را در راه جنگ و دعوا هدر دهید بهتر است آن را صرف پرورش روابط عاطفی خود نموده و راه صلح و دوستی را انتخاب کنید. اگر نتوانستید روابط عاطفی خود را در مسیری که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید حداقل سعی کنید امشب را در کنار دوستان خود و آنهایی که برایتان عزیز هستند بگذرانید تا ناکامی هایتان را در کنار آنها فراموش کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز در ارتباط با مسائل عاطفی نمی توان گفت که خیلی خوش شانس هستید و به همین دلیل هم احساس می کنید لازم است خودتان دست به کار شده و برای به دست آوردن آنچه می خواهید اقدام کنید. بهتر است در این مورد با احتیاط بیشتری عمل کنید و بیش از اندازه عجولانه برخورد نکنید. شاید بهترین کاری که در حال حاضر از دست شما ساخته است این باشد که دست نگه دارید تا عشقی که لیاقتش را دارید خودش به سراغتان بیاید. اگر هم قرار است امروز راهی سفر شوید خودتان را برای تأخیر و برخی مشکلات جزئی در مسیر آماده کنید و اجازه ندهید این اتفاقات حال و هوای خوب آغاز سفرتان را خراب کنند. یادتان باشد هدف اصلی خوش گذراندن است.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج