۸۴۶۳۱۲
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: منشا دروغگوست، شفر: خیلی هم خوب است

سرمربیان تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال پیش از داربی هشتاد و نهم در نشست خبری شرکت کردند.

برترین‌ها: سرمربیان تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال پیش از داربی هشتاد و نهم در نشست خبری شرکت کردند.

برانکو: منشا دروغگوست، شفر: خیلی هم خوب است

برانکو: هدف کسب بهترین نتیجه در سه جام است

مهمترین حرف‌های سرمربی پرسپولیس:

متأسفانه برای خیلی از خانواده‌های ایرانی سال نو به خوبی آغاز نشد. به خانواده‌ها و مردم ایران به خاطر قربانیان سیل اخیر تسلیت می‌گویم. متأسفانه به خاطر این اتفاق غم‌ناک نمی‌توان آن طور که باید به خاطر داربی شاد بود.

امیدوار هستم خرابی‌های سیل تا جایی که امکان دارد جبران شود. از لحاظ فوتبالی زیباترین وضعیت شروع سال است. آن هم با داربی که بزرگترین بازی فوتبال ایران و آسیا است. خودتان جایگاه ما و استقلال را در جدول می‌بینید. به جرأت می‌توانم بگویم که سال‌ها بود که چنین وضعیتی در جدول را شاهد نبودیم. حضور شما خبرنگاران عزیز نشان‌دهنده اهمیت این بازی است. حضوری که در بازی‌های لیگ قهرمانان هم به چشم نمی‌آید.

همینطور مایلم به بازیکنانم برای نتایج درخشان سال گذشته تبریک بگویم. سال جدید را با صدر جدول شروع کردیم. همینطور این که کاندیدای برتری مطلق در هر سه جام هستیم یعنی هم در لیگ برتر، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان آسیا. هدفمان این است که در هر سه جام با بهترین نتایج جام را به پایان برسانیم. لازم نیست بگویم قبل از داربی شرایط بازیکنان به چه شکل است چون همه شوق این بازی را داریم تا بخشی از این بازی بزرگ باشیم. خودم هم افتخار می‌کنم که جزئی از این اتفاق بزرگ هستم.

به جز انصاری، ماهینی و مصلح بقیه بازیکنان سرحال و کاندیدای ترکیب اصلی هستند. بشار هم از تیم‌ملی به تمرینات برگشت. به جز بازیکنانی که عرض کردم همه آماده هستند.

موافق نیستم که داربی قبلی خوب نبود. درست است که نتیجه صفر، صفر بود اما هیچ داربی نمی‌تواند بد باشد را که شرایط بازیکنان و جو مسابقه خوب است. البته همیشه می‌تواند بهتر باشد. من همیشه تکرار می‌کنم که فلسفه پرسپولیس چیست. مبارزه، نبرد برای بیشترین برد، نبرد برای بیشترین قهرمانی و در کنار آن تلاش زیاد برای بازی هرچه زیباتر. تکرار می‌کنم که هیچ داربی‌ای نه در ایران بلکه در همه جای دنیا کیفیت بدی ندارد. به هرحال این بازی فشارهای خودش را دارد.

ما دلایل زیادی داریم که از داوری گله داشته باشیم. من قبلاً گفتم که برایم مهم نیست که چه کسی داور است. مطمئن هستیم که داور محترمانه قضاوت می‌کند. حداقل این انتظار را دارم. با این حساب که داور هم می‌تواند اشتباه کند. مهم‌ترین مسئله بازیکنان هستند که باید جوانمردی را نشان دهند و ما این جا هستیم که به آن‌ها کمک کنیم.

در برخی مسائل می‌توانیم تأثیر گذار باشیم و در برخی نه. بازیکنان هستند که تصمیم‌گیرنده هستند اما قطعاً بازیکنان هیچ کدام از دو تیم برای مساوی نمی‌روند. بازی مهم است. بازیکنان من همیشه تحت فشار و استرس هستند و فرقی نمی‌کند بازی با سپیدرود، استقلال یا سپاهان باشد. این نشان دهنده کیفیت ماست چون همیشه تلاش می‌کنند ۱۰۰ درصد توانشان را نشان دهند. بازیکنانم نشان دادند که از نظر روحی و فیزیکی بهترین هستند. البته احساسات تأثیرگذار است اما در کنار این احساسات تلاش می‌کنیم که منطقی و باهوش باشیم و حواسمان به بازی باشد.

من درباره منشأ قبلاً صحبت کردم. او بازیکن استقلال است و ما از ایشان به خاطر یک سال و نیم حضور در پرسپولیس تشکر کردیم. آن بیانیه ربطی به من ندارد.

منشأ برای ما بازی کرد و زحمت کشید و ما هم از او تقدیر کردیم. در آستانه داربی صحبت‌هایی کرد که لازم شد که باشگاه توضیح دهد. او بازیکن آزاد تیم بود و رفت. او بعد از این که رفت مصاحبه‌ای کرد و ادعای دروغی مطرح کرد. ما هم توافق‌نامه او و پرسپولیس را منتشر می‌کنیم.

این را قبلاً گفتم که هدف و خواست ما این است که همه بازی‌ها را ببریم. حریف هم تمرین می‌کند و استقلال هم تیم خوبی است. سپاهان و پدیده و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند. واقعاً این لیگ برای همه فوتبالی‌ها جذاب است. همه ما برای یک هدف و میل به بازی می‌آییم.

برانکو: منشا دروغگوست، شفر: خیلی هم خوب است

شفر: امیدوارم هواداران ما خوشحال‌تر باشند

مهمترین حرف‌های سرمربی استقلال:

ابتدا سال نو را به شما و خانواده‌تان تبریک می‌گویم و بابت پارسال هم تشکر می‌کنم. همکاری خوبی با هم داشتیم و امیدوارم در سال جدید این همکاری ادامه پیدا کند. سیل چیزی که در رسانه‌هایتان بسیار مهم است و اینطور نیست که تنها در ایران بازتاب داشته باشد. خیلی از رسانه‌های آلمانی مطالبی از رسانه‌های ایرانی برای من می‌فرستند و از من سوال می‌کنند. شما مسئولیت بزرگی در قبال کشورتان دارید.

این صحبتی که در مورد رسانه‌ها داشتم درباره رسانه‌های رسمی است نه آن‌هایی که می‌توان با پرداخت پول و یک تماس مطالب را تغییر داد. منظورم رسانه‌هایی هستند که مانند رسانه‌ها در آلمان و انگلیس به صورت رسمی کار می‌کنند.

زمانی که شما وارد ورزشگاه آزادی می‌شوید، نوشته که بازی منصفانه انجام دهید و عشق و علاقه به فوتبال را نشان دهید. این برای همه از هواداران تا داور گفته شده است. شما می‌دانید که این بازی یکی از بزرگترین داربی‌های دنیا است و هیچکس در باشگاه ما به دنبال مشکل یا استرس نیست. من هوادارانمان را خوب می‌شناسم و در سه بازی اخیر فقط تیم را حمایت کردند. قطعاً فردا هم برای کسب نتیجه مطلوب پشت ما هستند.

من، تیمم و همه اعضای کادر پزشکی و فنی بسیار بسیار غمگین هستیم و برای مردمی که درگیر این ماجرا هستند دعا می‌کنیم. این اتفاق سختی برای آن‌هاست.

با وجود همه مشکلاتی که در سال گذشته داشتیم الان در رتبه دوم جدول هستیم. باید از تیمم تشکر کنم و از هوادارانمان هم تشکر کنم. برای سال جدید باید یک سری مسائل تغییر کند. من برای فصل جدید لیستی دادم و باید از ابتدای فصل آینده قدم‌هایمان را محکم برداریم و بازیکنانی که داریم را حفظ کنیم. در مورد شرایط آب و هوایی همه شما خبر دارید.

ما به خاطر همین شرایط در زمین چمن مصنوعی تمرین کردیم که برای بازیکنان حرفه‌ای مناسب نیست. سه بازیکن ما مشکل داشتند و از دکتر نوروزی بابت این قضیه تشکر می‌کنم. امیدوارم در سال جدید همانند پرسپولیس یک زمین تمرین ثابت داشته باشیم. این اتفاق برای انجام یک کار حرفه‌ای لازم است.

تیم من فردا با قلب خودش بازی می‌کند. همیشه تیم من با قلبش برای هواداران بازی می‌کنند. حضور رسانه‌ها حاکی از اهمیت داربی است و از خارج از ایران هم پیگیر این بازی هستند. ما فردا با ۱۰۰ درصد قدرتمان بازی می‌کنم و با حفظ تمرکز باید برای موفقیت تلاش کنیم. همیشه بازی قبل از داربی اهمیت امتیازی زیادی دارد ولی خود داربی مهم‌تر است.

امیدوارم تماشاگران هر دو تیم از بازی لذت ببرند ولی تماشاگران استقلال خوشحال‌تر باشند. امیدوارم بعد از بازی اتفاق خاصی در خیابان‌ها و خارج از ورزشگاه رخ ندهد. من نمی‌خواهم بیشتر از این راجع به حرف‌های دیگر صحبت کنم. این‌ها مشکل من نیست. من عاشق فوتبال هستم و امیدوارم هواداران استقلال در بازی فردا خوشحال‌تر باشند.

منشأ بازیکن بسیار خوبی است و ما بازیکن بد در تیممان نداریم. مشخص است که انگیزه بالایی در بازی فردا دارد. موقعی که بحث درباره حضور در استقلال وجود داشت، نمی‌دانستیم هواداران چه واکنشی نسبت به حضور منشأ در استقلال دارند اما الان آن‌ها رابطه خوبی با هم دارند. من و دروازه‌بان تیم پرسپولیس در بازی تیم‌ملی امید در کنار هم بودیم و درباره منشأ صحبت کردیم و او گفت که منشأ مهاجم خوبی است.

اول از همه نباید گل بخوریم و این بسیار مهم است. به خصوص در ۱۰-۱۵ دقیقه ابتدایی و ۲۰ دقیقه پایانی زمان‌هایی است که باید بازی را کنترل کنیم. ما می‌توانیم با سیستم‌های مختلف بازی کنیم ولی باید ببینیم با توجه به جریان بازی به چه چیزی نیاز داریم. ما در چند روز اخیر بازی‌های مختلف پرسپولیس را دیدیم ولی مهم این است که سیستم خودمان را پیاده کنیم و کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس با سوراخ کردن کیسه گام آخر رو برای قهرمانی برمی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفتابه،لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه.قربونت برم میگم خیلی هم مطمئن نباش لنگ ببره مگر لطف داور شامل حالتون بشه مساوی بگیرید

      • علی تاجی

        فقط یادت باشه به منقاروند بگو اینبار درست شیرجه بره که بعد از بازی دوباره وریا رو متهم نکنه . خخخخخ

      • حامی

        عجله نکن گز دوره یا یزد
        فردا دهنتون سرویسه کمتر از بیست وچهارساعت
        منتظر اولین بازی واولین باخت توسال جدید و سقوط به رده های چهارم پنجم توسال جدید باشید لنگی های عزیز

    • بدون نام

      گزارشگر بازی شده احمدی! برا پرسپولیس، نحسه! وای به حالمون!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته نحسه .یادت نیست. طارمی پاس میده یا هتریک میکنه

    • بدون نام

      كجا برانكو گفت منشا دروغ گو است چرا اراجیف مینویسید خوب پخش زنده بود وگرنه یه قاتلم پشت بندش می نوشتین
      از برانکو سوال پرسید شد و گفت که ازش تشکر می کنیم الان بازیکن باشگاه استقلاله و من نظری ندارم در مورد دیگر مسائل و حرف های منشا با پندار حرف بزنید کل حرف برانکو در مورد منشا همین بود
      اخبار ایران همش دروغه دروغ ودروغ
      و شبکه های خبر بر پایه اصل دروغگو تر بودن نیرو استخدام می کنند هرکی بهتر دروغ بگه که مردم باور کنند استخدامه کسای که دروغ بلد نیستن و به دروغ به خبر های کوچیک اب وتاب بدن در شبکه های خبری جای ندارن
      واقعیت برای شبکه های خبری معنی نداره نون دروغگو بودنو میخورن نه راستگو و درست نوشتن رو

    • بدون نام

      آرزوم اینه که کیسه و لنگی ها برن به درک و ما از دستشون راحت شیم

    • سرخ

      برانكو جوش نزن از بووودیمیر چ خبر از قراردادش چقدر گیرت اومده

    • بدون نام

      چرا لنگی ها همشون گیر دادند به منشا ؟ چه تونه دردتون چیه

    • بدون نام

      درودبرشفرقهرمان گل گفتی تووتیم میتواندبرنده داربی شوید

    • بدون نام

      پیروزی تیم محبوب م یکم ارومم میکنه
      حرف وحدیث وجنگ روانی کیسه .......منسوخ شده ،مثل میمون تقلید کار ودر مجموع فیک هست ادا درمیاره باشگاه در پیت ..

    • بدون نام

      ارتوکه راست میگی گورپدرخالی بندهمه دروغگوهستن به جزتوحسودموزی بزدل کیروش بزرگ وفراری دادی

    • بدون نام

      تیم های حرام خور بیت المال هم پیروزی هم استقلال

    • بدون نام

      تیم های حرام خور بیت المال هم پیروزی هم استقلال

    • بدون نام

      درود بر تاجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج