۸۴۶۳۵۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

هنیه: برای هر سناریویی آماده هستیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش به گفت‌وگو و رایزنی با مسؤولان مصری با مشارکت دیگر گروه‌ها برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایش ادامه می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش به گفت‌وگو و رایزنی با مسؤولان مصری با مشارکت دیگر گروه‌ها برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایش ادامه می‌دهد.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه امروز جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد: ما در مرحله حساسی قرار داریم و در حال بررسی و ارزیابی مواضع دشمن صهیونیستی و پاسخ آن به خواسته‌های ملت فلسطین هستیم.

هنیه تاکید کرد که حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی برای هر سناریویی آماده هستند و هرگز از اتخاذ مناسب‌ترین تصمیم برای تحقق خواسته‌های ملت فلسطین تردید نخواهند کرد و از فداکاری و جانفشانی‌های ملت فلسطین در جریان تظاهرات بزرگ بازگشت نیز در همین راستا بهره می‌برند.

وی اشاره کرد که ساعات آینده قبل از برگزاری تظاهرات میلیونی بازگشت بسیار مهم و حساس خواهد بود و گروه‌های فلسطینی در شرایط حساسی قرار دارند که تاثیر بسیار مهمی بر تصمیمات حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی برای تشریح گزینه‌های پیش رو خواهد داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطر نشان کرد که جنبش متبوعش به دیدار و گفت‌وگوها با هیئت امنیتی مصر برای حل بحران انسانی باریکه غزه به گونه‌ای که به پایان دادن به رنج و محنت‌های ملت فلسطین منجر شود، ادامه خواهد داد.

وی بر ضرورت پایبندی رژیم صهیونیستی به تفاهمات حاصل شده، آتش بس در غزه، ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه، اجرای پروژه‌ها، بازگشایی گذرگاه‌ها و حل و فصل تمامی مشکلات و بحران‌های موجود در این منطقه تاکید کرد.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که جنبش متبوعش به تماس و رایزنی با مسؤولان قطری نیز که همواره برای کاهش محاصره و رنج و محنت‌های ساکنان غزه تلاش می‌کنند، ادامه می‌دهد و تماس‌ها و گفت‌وگوها با مسؤولان سازمان ملل نیز برای آرام سازی اوضاع در غزه همچنان ادامه دارد.

هنیه تصریح کرد که در گفت‌وگوهای جاری مسائل دیگری از جمله مساله اسرا، تحولات جاری در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه زندان نقب و سرکوب وحشیانه اسرا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی اشاره کرد که مساله قدس و باب الرحمه نیز از جمله گزینه‌های حاضر در گفت‌وگوها با مسؤولان مصری و بین‌المللی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین ظهر امروز جمعه تلفنی با وزیر امور خارجه قطر گفت‌وگو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در گفت‌وگوی تلفنی با محمد بن عبدالرحمان آل ثانی که برای شرکت در اجلاس سران عرب به تونس سفر کرده است، به بحث و بررسی تلاش‌ها برای دست‌یابی به توافق آرام‌سازی اوضاع در غزه پرداخت.

دو طرف در مورد آخرین تحولات فلسطین و غزه و تلاش‌های انجام شده در راستای لغو محاصره و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه گفت‌وگو کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرحبا

    • بدون نام

      تو که راست میگی دفتر ت رو زدن مثل موش قائم شدی فقط بری از ایران وچند کشور خر پول بگیری کیف کنی

    • بدون نام

      البته از جیب مردم بدبخت ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج