جاباما
۸۴۶۳۷۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گل‌محمدی: سه امتیاز، کمترین حق‌مان بود

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پیروزی مقابل پارس‌جنوبی کمترین‌ حقمان بود و اگر سه امتیاز را نمی‌گرفتیم کار برایمان به شدت سخت می‌شد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پیروزی مقابل پارس‌جنوبی کمترین‌ حقمان بود و اگر سه امتیاز را نمی‌گرفتیم کار برایمان به شدت سخت می‌شد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: در مجموع فکر می‌کنم بازی خوبی را انجام دادیم، هرچند با توجه به دوری از مسابقات، در برخی از صحنه‌ها ناهماهنگ بودیم که به نداشتن بازی تدارکاتی برمی‌گشت. بعد از بازی با تراکتورسازی، حتی یک بازی دوستانه هم نشد برگزار کنیم.

او افزود: از نتیجه بازی راضی هستیم و ۳ امتیاز فکر می‌کنم، کمترین حق ما در این بازی بود. گرفتن سه امتیاز تنها هدف ما بود. اگر سه امتیاز را نمی‌گرفتیم کار برایمان به شدت سخت می‌شد. از بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند ممنونم. از حمایت هواداران نیز ممنونم که تا آخرین لحظه ناامید نشدند. این سه امتیاز را به تک‌تک این عزیزان تقدیم می‌کردم.

گل‌محمدی تصریح کرد: داشتم فکر می‌کردم تنها عامل برد ما، همین حضور هواداران بود. شاهکار کردند و در هوای بارانی مشهد، به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند. بازی سختی بود و پارس دفاع تیمی فشرده‌ای داشت و کار را برای ما سخت کرده‌بود.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: بازیکنانم توانستند روح برنده بودن را در این بازی داشته‌باشند و ناامید نشدند. همین مهم برگ برنده ما بود. به پارس جنوبی هم خسته نباشید می‌گویم زیرا بازی خوبی را ارائه کردند ولی انگیزه ما خیلی بیشتر بود. همین انگیزه بالا و برتری‌طلبی ما باعث شد به برد برسیم.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد فغانی گفت: همه می‌دانیم که فغانی از بهترین‌های آسیا و جهان است. از نوع داوری وی همیشه راضی هستیم و بر بازی مسلط بود. از تیم داوری هم تشکر می‌کنم.

سرمربی پدیده شهرخودرو در خصوص تعویض پیش از ارسال منجر به گل و توصیه‌اش به بازیکنانش خاطرنشان کرد: بعد از مدت‌ها روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. به بازیکنانم در تمرینات گفتم که باید بهتر از این‌ها باشیم. صحنه منجر به گل هم خوب ارسال شد و خوب هم ضربه نهایی نواخته شد.

گل‌محمدی تاکید کرد: خیلی خوشحالیم که در کورس مسابقات هستیم. اهمیت این سه امتیاز برای ما بسیار زیاد بود. مسیر به شدت سختی را در پیش داریم. دوست ندارم در خصوص مشکلات صحبت کنم، اما از آذرماه همچنان مشکل زمین تمرین داریم و کیفیت خوبی ندارد. خیلی روی این مساله اذیت شده‌ایم و تأثیر منفی این موضوع را روی بازی‌مان هم می‌بینیم. با همه این مشکلات جنگیدیم و مبارزه کردیم. امیدواریم که به عنوان تیمی در نهایت نام بگیریم که سهمیه آسیایی کسب کرده است.

وی در خصوص عملکرد پارس جنوبی گفت: آنها به دنبال کسب تساوی بودند، فکر می‌کنم کلاً دو بار در نیمه دوم دروازه‌بان ما توپ را لمس کرد. فشار آوردیم و بالاخره توانستیم دفاع باانگیزه و خوب پارس را بشکنیم.

گل‌محمدی در پایان گفت: خیلی وقت است که در خصوص مشکل‌مان با مسئولان صحبت کرده‌ایم اما متأسفانه از نظر سخت‌افزاری و امکانات فوتبالی، شهری به عظمت مشهد، خیلی ضعیف است‌.این شهر با وجود این استعدادهای ناب در بحث فوتبال در مضیقه است. لیاقت این شهر بیشتر از اینهاست. لازمه پیشرفت و برنامه‌ریزی، تمرین است و تمرین نیاز به زمین خوب دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با گل آفساید بازی را بردی بعد بگو داوران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج